Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

Fina granar! Nu är storstädningen avklarad (*andas ut*) och ikväll väntar pyntning.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Jag har ju sådan tajming.... Gissa vem som klubbats ner av influn? Jag har verkligen inte tid med det här...

• fluu
    molly50 skrev 2014-12-22 22:23:08 följande:
    Nej! Så typiskt att bli sjuk nu. *ogillar*

Krya på dig!
    MissFrost skrev 2014-12-22 22:50:22 följande:
    Usch då...krya på dig!
    Tack, mår bättre redan idag. Bara att hålla tummarna så ingen annan i familjen blir sjuk.

• fluu
    Koppkaka skrev 2014-12-23 10:28:46 följande:
    Vi får banne mig en vit jul i år! smile2.gif Yay!!! Snön ligger på backen och det visar minus en vecka framåt!
    Åh, fusk! Här är det grönt, sol och nio grader plus...
  • fluu

Så var det över för den här gången(okej, inte riktigt då). Här fick vi en väldigt fin jul, hur hade ni det?

Och vad tycker ni om herr Dorsin som julvärd? Jag tyckte att han var lika fantastisk som jag förväntat mig.

• fluu

Gott nytt år!

• fluu

Firar inte trettonhelgen alls. På nyårsdagen dör min julkänsla och jag vill bara bli av med allt(iofs väcks jullängtan ingen redan  i februariOskyldig).

• fluu
    Letitia skrev 2015-01-05 20:21:35 följande:
    Jobbigt..? Jag drar ut på den så länge det går! Och sedan glömmer jag bort den till november eller så! smile1.gif
    Jag startar ju så tidigt(så jag får väl skylla mig själv) så jag får nog mitt lystmäte då. För mig är liksom julafton klimax.
  • fluu

I förrgår satt jag i solen och längtade efter vår och sommar. Nu sitter jag och dricker julte, äter macka med julmarmelad och tittar ut på snöfallet och drömmer mig bort... heh Skäms

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!