Jag längtar till jul!!!
tyckte att ikea hade ett trist julutbud i år.
tyckte att ikea hade ett trist julutbud i år.
Har handlat nytt julpynt fast jag inte skulle, fy på mig! Årets julkalender verkar lovande. Och i nästa bamsetidning kommer deras julkalender, hela familjen längtar
Det är så roligt att jag närt en julgalning vid min barm! Dottern längtar minst lika mycket som jag och är lika entusiastisk. Och nu när hon snart är fem år är det så kul att hon kan hjälpa till med allt. Eller tja, det är nästan alltid kul..... är man en kass mamma om man inte vill dela med sig av glädjen att klä granen?
Också kul att sambon börjat förvandlas till julgalning. Förr om åren suckade han mest åt mig, men nu står han själv och lyssnar på julmusik och har köpt sig en jultidning. Jag tar på mg hela äran för hans förvandling. Julen var inget speciellt när han växte upp, men nu med mig är den ju speciale med extra allt ;p
Sitter här med amelia jul, clementiner och julte!
Idag har det snöat! Visserligen jättejättelite, men det kändes ändå fint.
Och jag har äntligen handlat en krubba! När vi packade upp den var dotterns första kommentar "vilken liten skit Jesus var"
Har också bestämt att jag tänker gå all in med julblommor i år, trots en allergisk mamma, men jag tänker att det borde funka att flytta in blommorna i ett annat rum när hon är här.
Äntligen snö! Blev överlycklig när jag vaknade idag och världen var vit.