• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Smålands jänta i storstaden

Tyvärr så fukade inte uppkopplingen på datorn här på landet så jag kan inte ladda upp någon bild. Tagit tre tester två på morgonen och ett nu på kvällen och det är faktiskt redan mycket starkare! Pinklove: inget snack där! Jag ser ditt sträck och du har ett litet frö i din mage! GRATTIS!!!!!!!!

• acure
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 23:10:28 följande:
    Tyvärr så fukade inte uppkopplingen på datorn här på landet så jag kan inte ladda upp någon bild. Tagit tre tester två på morgonen och ett nu på kvällen och det är faktiskt redan mycket starkare! Pinklove: inget snack där! Jag ser ditt sträck och du har ett litet frö i din mage! GRATTIS!!!!!!!!
    GRATTIS till dina streck!!! Vad härligt att plussa samtidigt!!!!
    LittleJunia skrev 2010-06-24 22:14:24 följande:
    pinklove- Jag ser det! GRATTIS igen säger jag bara!
    Odetta skrev 2010-06-24 22:22:42 följande:
    Det där är INGET spökstreck!!!!! WOOOHOOOOO! GRATTIS!!!!!
    ååå TACK ni är underbara!!! Jag tog ett till test nu med samma resultat, jag tror inte att testlagrets stickor visar spökstreck två gånger när de aldrig har gjort det för mig förrut...så nog törs jag vara lite glad...hihihi. Glad Denna gången ska du STANNA KVAR lilla frö. Jag accepterar inget annat!!

Det här känns helt overkligt, trodde verkligen inte att jag skulle få chansen igen såhär snabbt. Båda gångerna jag har plussat har jag kört Rosenrot, vågar nästan ge allt tack till roten. Innan dess försökte vi 8 mån utan resultat. Sen Rosenrot VIPS! Nu smittar jag av mig på er allihopa så vi får marsbebisar hela bunten!
  • acure

Tack Happiness! Jag är överlycklig, men självklart orolig för missfall igen. Men jag ska försöka njuta nu och se positivt, den här gången kommer allt gå bra!!

Tog ett nytt test tidigt imorse (svårt att sova...hehe) och det kom upp ett något starkare streck, om än fortfarande svagt. Ska ta ett till lite senare och sen åka och köpa CB digital och det vanliga. :)

• Odetta
    acure skrev 2010-06-25 08:32:43 följande:
    Tack Happiness! Jag är överlycklig, men självklart orolig för missfall igen. Men jag ska försöka njuta nu och se positivt, den här gången kommer allt gå bra!!

Tog ett nytt test tidigt imorse (svårt att sova...hehe) och det kom upp ett något starkare streck, om än fortfarande svagt. Ska ta ett till lite senare och sen åka och köpa CB digital och det vanliga. :)
    HAHAHA du låter som mig!!!! Jag tog också typ 2 test om dagen och du, det senaste testet tog jag i tisdags (v7+3) Det är enorm missbruksvarning när man har många test hemma

Men vet du, jag förstår dig helt, så testa på bara! Och så lägger du upp bilderna på testen så man kan få titta (om du vill lägger jag till dig på min vännrlista så kan du se en hel del av mina test )

*GRATTISKRAM*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 23:10:28 följande:
    WOOOHOOOOOOOOOOOO GRATTIS VÄNNEN!!!! Och du, nu åker du hem så du kan visa testen för oss, vi vill också beundra dem!!!!

Så glad för din skull, nu jävlar!

*kramar*
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-06-24 23:56:33 följande:

Åh vad härligt Pinklove!!!! nu bara plusset dånar in: GRATTIS från mig!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Hej min bästaste Happiness!

Hur mår du idag min vän?

*tänker på dig och skickar kramar*

• Odetta

Pinklove,

tittade på dina nya bilder och åååhhhhh dem är så vackra dina test! Jag blir så glad av att få titta på positiva gravtest...tack

• acure
    MCT79 skrev 2010-06-25 09:52:39 följande:
    Wohoooo!! Grattis Pinklove!!
    TACK! :)
    Odetta skrev 2010-06-25 10:28:32 följande:
    HAHAHA du låter som mig!!!! Jag tog också typ 2 test om dagen och du, det senaste testet tog jag i tisdags (v7+3) Det är enorm missbruksvarning när man har många test hemma

Men vet du, jag förstår dig helt, så testa på bara! Och så lägger du upp bilderna på testen så man kan få titta (om du vill lägger jag till dig på min vännrlista så kan du se en hel del av mina test )

*GRATTISKRAM*
    hihihi, ja, det är verkligen svårt att inte testa när man har så många test hemma. hehe. :)
    Lägg gärna till mig bland dina vänner, nyfiken att se dina tester också!! Alltid så kul att se positiva test och jämföra med sina egna! Skrattande

TACK för kramen! Grattiskram till dig med!! Hoppas jag snart också är i vecka 8, nu ska tiden gå snabbt snabbt snabbt! :)

Nu klev sambon upp och nu kunde han inte heller förneka att det faktiskt är streck på stickan. WEEEHOOO!!!! :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3