• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiness
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 09:54:23 följande:
    Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!
    Åh vad härligt ett STORT GRATTIS TJEJEN...snyggt jobbat!
  • Bev
    Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!
    Åhhhh GRATTIS! Jag håller alla tummar jag kan!

Jag finns här men är så sjukt trött att jag inte orkar NÅGONTING! Jag finns här och tänker på er men orkar helt enkelt inte att skriva...

Önskar er alla en HÄRLIG MIDSOMMAR! KRAM KRAM
  • Happiness
    Bev skrev 2010-06-24 12:27:42 följande:
    Åhhhh GRATTIS! Jag håller alla tummar jag kan!

Jag finns här men är så sjukt trött att jag inte orkar NÅGONTING! Jag finns här och tänker på er men orkar helt enkelt inte att skriva...

Önskar er alla en HÄRLIG MIDSOMMAR! KRAM KRAM
    Min bästaste BEV!!!!! vad roligt att du är inne en sväng. Håller på och läker härborta...men jag ligger i startgroparna för att köra igång bäbisverkatsan igen. LOVE YOU!!!!!

**********************TREVLIG MIDSOMMAR ALLA HÄRLIGA TJEJER!!!!*********************
  • MCT79
    Åhhh grattis!!!  Den här gången går det vägen ska du se!
  • MCT79

Härlig midsommar till dig också Bev!

När är det äl-dags Happiness?

Nu börjar mina bröst ömma också... det har de kunnat göra före mens förut också men inte sista sisådär 8 månaderna... annorlunda ömt också.. mer som svid/blåmärke/stick..

Gud vad bra jag är på att förklara....  Oskyldig

• acure
    GRATTIS!! :) :)
  • acure

Tjejer, jag är så nervös. Tog precis ett gravtest från testlagret (BIM -4) och efter en stund dök det upp ett svagt svagt svagt, alltså jag menar SUPERSVAGT streck och genast började hjärtat dunka snabbare. Sambon vågade inte säga om det var ett streck eller inte, men han kunde definitivt se att det var något där. Kan det vara ett streck på riktigt eller är det ett spökstreck? Jag har aldrig riktigt förstått det här med spökstreck. Är  spökstreck streck som hamnar på fel ställe, eller kan de hamna på rätt ställe och sen bara spela ett fult spratt med en?

Vill SÅ gärna att det är ett riktigt streck, men det hade ju varit otroligt att plussa direkt efter MF utan en mens imellan. För bra för att vara sant helt enkelt. Åh, varför var det tvunget att vara SÅ svagt för, nu kommer jag inte kunna sova på hela natten för jag kommer ju givetvis att testa med morgonurin imorgon bitti. Om jag inte är så dum att jag tar ett nytt test innan jag går och lägger mig. (Är jag superdum då?)

Om det nu med allt mitt hopp är ett pluss så förklarar det mitt hemska humör och mina fula hemska finnar som dyker upp nya varje dag. Men jag tar alla finnar i världen bara jag får en bebis!

ååå, håll tummarna är ni snälla.

• LittleJunia

Oj, vilka nyheter!!!
    Grattis Smålandsjäntan och grattis pinklove!!! Jag har aldrig fått ett tillstymmelse till streck om jag inte varit gravid! Så ni ska se att ni ser det imorrn igen!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Odetta
    acure skrev 2010-06-24 21:05:39 följande:
    Tjejer, jag är så nervös. Tog precis ett gravtest från testlagret (BIM -4) och efter en stund dök det upp ett svagt svagt svagt, alltså jag menar SUPERSVAGT streck och genast började hjärtat dunka snabbare. Sambon vågade inte säga om det var ett streck eller inte, men han kunde definitivt se att det var något där. Kan det vara ett streck på riktigt eller är det ett spökstreck? Jag har aldrig riktigt förstått det här med spökstreck. Är  spökstreck streck som hamnar på fel ställe, eller kan de hamna på rätt ställe och sen bara spela ett fult spratt med en?

Vill SÅ gärna att det är ett riktigt streck, men det hade ju varit otroligt att plussa direkt efter MF utan en mens imellan. För bra för att vara sant helt enkelt. Åh, varför var det tvunget att vara SÅ svagt för, nu kommer jag inte kunna sova på hela natten för jag kommer ju givetvis att testa med morgonurin imorgon bitti. Om jag inte är så dum att jag tar ett nytt test innan jag går och lägger mig. (Är jag superdum då?)

Om det nu med allt mitt hopp är ett pluss så förklarar det mitt hemska humör och mina fula hemska finnar som dyker upp nya varje dag. Men jag tar alla finnar i världen bara jag får en bebis!

ååå, håll tummarna är ni snälla.
    Vad spännande!!!!

Vet du, morgonkiss eller inte är faktiskt inte det som spelar roll utan det som spelar roll är FÄRGEN på kisset! Är kisset vattningt spelar det ingen roll om det är morgonkiss, då är det utspett. Kisset ska vara gult och den tiden på dygnet som du har mest koncentrerat kiss är den tiden du ska testa (jag testar tex tidigt alltid tydligast på kvällen för på morgonen kissar jag "vatten")

Spännande spännande i alla fall! Ähåller tummarna*

PS: Du har ingen bild då man kan få titta på?
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3