• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Tejj skrev 2010-06-20 16:25:27 följande:
    Hemma igen efter en helg på spa =) Fattar dock inte att man kan vara heeeeeeeeelt slut efter en sån skön o avkopplande helg!!!??? Skulle kunna somna bums!!!! =/

Hur har det gått för er, ni som skulle testa i helgen? För visst var det några som skulle göra det???

Själv har mensvärken gått över o blöder ytterst lite nu... ska börja med ÄL testerna i veckan så jag har koll om/när ÄL tänker dyka upp... vem vet, lagom till midsommar kanske ;)

Nu väntar grillning =)

Kram kram
    Massa spänningar som släpper kanske`? Låter underbart skönt med spa-helg dock...  Vi har en resa bokad i oktober... guud vad jag ser fram emot den!
  • LillaMy3
    MCT79 skrev 2010-06-20 21:09:02 följande:
    Ihhh vad spännande!! Håller mina tummar och tår!
    Takk
  • Smålands jänta i storstaden

Även jag har börjat tjuvtesta.... Fett negativt men jag är på äl+7 så det är iof inte så konstigt! Önskar så att man slipper mensen denna gången! Det var länge sedan någon plussade nu, kanske dags för någon snart? någon som känner sig manad?? Kram till er alla

• LillaMy3
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-20 23:54:39 följande:
    Även jag har börjat tjuvtesta.... Fett negativt men jag är på äl+7 så det är iof inte så konstigt! Önskar så att man slipper mensen denna gången! Det var länge sedan någon plussade nu, kanske dags för någon snart? någon som känner sig manad?? Kram till er alla
    Ja äl + 7 var nog lite tidigt det också.

Skall hålla tummarna för att du (och gärna jag med) får plus runt midsommar.
  • Smålands jänta i storstaden

Så nu sitter man här igen, klämmer på brösten och nyper i bröstvårtorna, analyserar allt som händer i kroppen och kommer genast på tanken att DET kan vara ett gravsymtom....

Men jag, lite ömma bröst och bröstvårtor har jag, kan även sättas ihop med PMS men det väljer jag att bortse från fram tills att mensen kommer. Det jobbigaste är att jag tänker på det och analyserar betydligt mycket mer än vad jag själv vill och har svårt att få tankarna på annat...

BIM -6 idag..... och så långt kvar..

• Pancakes

Hej på er allihop!

Har varit borta i helgen och missat en massa här inne ser jag. I veckan är det en del BIM, mycket spännande!
    Min ÄL-vecka förra veckan var ingen höjdare. För mycket jobb, begravning och annat osexigt gjorde att det var lite dött på den fronten så den här månadens BIM-listan kan jag nästan ta bort mig ifrån direkt. Äsch, jag står kvar...mirakel kan ju hända även om det är högst osannolikt.

• Pancakes
    LillaMy3 skrev 2010-06-21 07:31:17 följande:
    Ja äl + 7 var nog lite tidigt det också.

Skall hålla tummarna för att du (och gärna jag med) får plus runt midsommar.
    Jag håller också tummarna för att det inte blir nån snaps för er på midsommar :)
  • Längtan efter liten

hej tjejer... tänkte bara komma in och informera er att jag kommer lägga ner FL ett tag..
    Jag har inte fått mensen än, men testat neg varje dag nu i 3-4 dagar... så mensen kommer väl vilken sekund som helst, den skulle ha kommit igår...
    Dock vet jag ju inte exakt när jag hade äl, men den BÖR ha varit runt 2 veckor sen.
    Mensen ska iaf komma SENAST den 24...

Jag känner mig förkrossad då min kropp verkligen spelade mig ett STORT spratt denna månad..
    Jag har ALDRIG, verkligen aldrig mått så här illa som jag gjorde denna månad (har aldrig mått illa), halsbrännan och "spyorna" har jag heller aldrig varit med om.
    Bubblorna i magen likaså... inte kännt dessa ilningar i brösten, aldrig fått "lila" bröstvårtor...
    Pms, har jag inte haft denna månad vilket gjorde både mig och min sambo helt förvånad...
    Så vi var verkligen helt 100 på att jag var gravid!
    Vad skulle man annars tro?
    Jag orkar inte längre... Nu ber jag bara till de högre makterna att de ska hjälpa oss...
    Jag vill verkligen tacka er alla, för ert stöd, pepp och hopp ni gett mig...
    jag kommer säkert illbaka när jag släppt det värsta...

Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    Längtan efter liten skrev 2010-06-21 12:35:51 följande:
    hej tjejer... tänkte bara komma in och informera er att jag kommer lägga ner FL ett tag..
    Jag har inte fått mensen än, men testat neg varje dag nu i 3-4 dagar... så mensen kommer väl vilken sekund som helst, den skulle ha kommit igår...
    Dock vet jag ju inte exakt när jag hade äl, men den BÖR ha varit runt 2 veckor sen.
    Mensen ska iaf komma SENAST den 24...

Jag känner mig förkrossad då min kropp verkligen spelade mig ett STORT spratt denna månad..
    Jag har ALDRIG, verkligen aldrig mått så här illa som jag gjorde denna månad (har aldrig mått illa), halsbrännan och "spyorna" har jag heller aldrig varit med om.
    Bubblorna i magen likaså... inte kännt dessa ilningar i brösten, aldrig fått "lila" bröstvårtor...
    Pms, har jag inte haft denna månad vilket gjorde både mig och min sambo helt förvånad...
    Så vi var verkligen helt 100 på att jag var gravid!
    Vad skulle man annars tro?
    Jag orkar inte längre... Nu ber jag bara till de högre makterna att de ska hjälpa oss...
    Jag vill verkligen tacka er alla, för ert stöd, pepp och hopp ni gett mig...
    jag kommer säkert illbaka när jag släppt det värsta...
    Åh vännen, vad tråkigt att höra! Förstår hur du känner dig och det kan nog vara klokt med en FL-paus. Det är jätteskönt med all stöttning man får här inne men det blir också lite stressande att se andra som plussar.

Ja, kroppen är konstig ibland. Man tror att man prickat in det så exakt ibland men så har det ändå inte tagit sig. Den månaden jag blev gravid var den månad jag trodde det minst. Så det kan bli hur som helst och när som helst.

Håller tummarna för dig att du plussar nästa månad om mensen skulle komma nu!
    Kram!
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-06-21 13:17:24 följande:
    Åh vännen, vad tråkigt att höra! Förstår hur du känner dig och det kan nog vara klokt med en FL-paus. Det är jätteskönt med all stöttning man får här inne men det blir också lite stressande att se andra som plussar.

Ja, kroppen är konstig ibland. Man tror att man prickat in det så exakt ibland men så har det ändå inte tagit sig. Den månaden jag blev gravid var den månad jag trodde det minst. Så det kan bli hur som helst och när som helst.

Håller tummarna för dig att du plussar nästa månad om mensen skulle komma nu!
    Kram!
    tack snälla du... helst vill jag innerst inne tro att mensen inte kommer och att ett pluss kommer komma... men,nej... jag får försöka igen någon gång.. kommer nog inte försöka nästa månad
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3