• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Odetta
    acure skrev 2010-06-24 21:05:39 följande:
    Tjejer, jag är så nervös. Tog precis ett gravtest från testlagret (BIM -4) och efter en stund dök det upp ett svagt svagt svagt, alltså jag menar SUPERSVAGT streck och genast började hjärtat dunka snabbare. Sambon vågade inte säga om det var ett streck eller inte, men han kunde definitivt se att det var något där. Kan det vara ett streck på riktigt eller är det ett spökstreck? Jag har aldrig riktigt förstått det här med spökstreck. Är  spökstreck streck som hamnar på fel ställe, eller kan de hamna på rätt ställe och sen bara spela ett fult spratt med en?

Vill SÅ gärna att det är ett riktigt streck, men det hade ju varit otroligt att plussa direkt efter MF utan en mens imellan. För bra för att vara sant helt enkelt. Åh, varför var det tvunget att vara SÅ svagt för, nu kommer jag inte kunna sova på hela natten för jag kommer ju givetvis att testa med morgonurin imorgon bitti. Om jag inte är så dum att jag tar ett nytt test innan jag går och lägger mig. (Är jag superdum då?)

Om det nu med allt mitt hopp är ett pluss så förklarar det mitt hemska humör och mina fula hemska finnar som dyker upp nya varje dag. Men jag tar alla finnar i världen bara jag får en bebis!

ååå, håll tummarna är ni snälla.
    Angående spökstreck....om strecket kom innom tiden, är på rätt ställe och har färg så är det ett positivt test, oavsett hur svagt strecket är.

Jag har inte heller fått tillstymmelsen till streck om jag inte varit gravid (och jag är testoman, jag har hunnit med mååååååååånga test )
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • MCT79
    acure skrev 2010-06-24 21:05:39 följande:
    Tjejer, jag är så nervös. Tog precis ett gravtest från testlagret (BIM -4) och efter en stund dök det upp ett svagt svagt svagt, alltså jag menar SUPERSVAGT streck och genast började hjärtat dunka snabbare. Sambon vågade inte säga om det var ett streck eller inte, men han kunde definitivt se att det var något där. Kan det vara ett streck på riktigt eller är det ett spökstreck? Jag har aldrig riktigt förstått det här med spökstreck. Är  spökstreck streck som hamnar på fel ställe, eller kan de hamna på rätt ställe och sen bara spela ett fult spratt med en?

Vill SÅ gärna att det är ett riktigt streck, men det hade ju varit otroligt att plussa direkt efter MF utan en mens imellan. För bra för att vara sant helt enkelt. Åh, varför var det tvunget att vara SÅ svagt för, nu kommer jag inte kunna sova på hela natten för jag kommer ju givetvis att testa med morgonurin imorgon bitti. Om jag inte är så dum att jag tar ett nytt test innan jag går och lägger mig. (Är jag superdum då?)

Om det nu med allt mitt hopp är ett pluss så förklarar det mitt hemska humör och mina fula hemska finnar som dyker upp nya varje dag. Men jag tar alla finnar i världen bara jag får en bebis!

ååå, håll tummarna är ni snälla.
    Oj woow! Spännande läsning i morgondå!  Håller alla tummar och tår!
  • MCT79

Hur går det för mina BIM-kompisar då? Pancakes, Mimmi80 och Pixan???

• acure
    Odetta skrev 2010-06-24 21:22:57 följande:
    Vad spännande!!!!

Vet du, morgonkiss eller inte är faktiskt inte det som spelar roll utan det som spelar roll är FÄRGEN på kisset! Är kisset vattningt spelar det ingen roll om det är morgonkiss, då är det utspett. Kisset ska vara gult och den tiden på dygnet som du har mest koncentrerat kiss är den tiden du ska testa (jag testar tex tidigt alltid tydligast på kvällen för på morgonen kissar jag "vatten")

Spännande spännande i alla fall! Ähåller tummarna*

PS: Du har ingen bild då man kan få titta på?
    Där har du nog rätt! Förra graviditeten som slutade i missfall så plussade jag på eftermiddagen på BIM -4, jag kissar alltid utspätt kiss på morgonen. Så jag kanske ska kissa i en bägare innan jag går och lägger mig för att se om det är koncentrerat...då kanske jag tar ett till test (har massor!), om det blir svagt streck på det också kan det ju inte vara spökstreck tycker man ju...

Jag försökte ta kort men det fastnade inte på bild, så himla dumt!! Ska ladda batteriet i gamla kameran och se om det fastnar bättre i den.

Tack för alla tummar som hålls!! :)
  • acure
    LittleJunia skrev 2010-06-24 21:22:21 följande:
    Oj, vilka nyheter!!!
    Grattis Smålandsjäntan och grattis pinklove!!! Jag har aldrig fått ett tillstymmelse till streck om jag inte varit gravid! Så ni ska se att ni ser det imorrn igen!
    Samma här, när jag inte varit gravid har testet varit helt blankt och kritvitt, så hoppet finns, men törs inte riktigt fira ännu...
  • acure
    Odetta skrev 2010-06-24 21:27:06 följande:
    Angående spökstreck....om strecket kom innom tiden, är på rätt ställe och har färg så är det ett positivt test, oavsett hur svagt strecket är.

Jag har inte heller fått tillstymmelsen till streck om jag inte varit gravid (och jag är testoman, jag har hunnit med mååååååååånga test )
    Det dök upp innom utsatt tid, även om det var precis på håret. Har dock svårt att se om det har färg då det är så svagt. :(
  • acure
    MCT79 skrev 2010-06-24 21:29:01 följande:
    Oj woow! Spännande läsning i morgondå!  Håller alla tummar och tår!
    TACK!!!!!
  • acure

Nu har jag lagt upp 2 bilder, hoppas ni ser något också. Det ligger massa gamla bilder kvar från Missfallet, men det är de två översta med pilarna som det handlar om nu.

Smålandsjänta i storstaden - Har du kommit hem?? Någon bild på ditt test??

Ha en fortsatt fin kväll nu allihopa. Här är det nervigt!!

• LittleJunia

pinklove- Jag ser det! GRATTIS igen säger jag bara!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Odetta
    acure skrev 2010-06-24 22:08:28 följande:
    Nu har jag lagt upp 2 bilder, hoppas ni ser något också. Det ligger massa gamla bilder kvar från Missfallet, men det är de två översta med pilarna som det handlar om nu.

Smålandsjänta i storstaden - Har du kommit hem?? Någon bild på ditt test??

Ha en fortsatt fin kväll nu allihopa. Här är det nervigt!!
    Det där är INGET spökstreck!!!!! WOOOHOOOOO! GRATTIS!!!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3