• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Odetta
    acure skrev 2010-06-25 10:47:51 följande:
    TACK! :)
    Odetta skrev 2010-06-25 10:28:32 följande:
    HAHAHA du låter som mig!!!! Jag tog också typ 2 test om dagen och du, det senaste testet tog jag i tisdags (v7+3) Det är enorm missbruksvarning när man har många test hemma

Men vet du, jag förstår dig helt, så testa på bara! Och så lägger du upp bilderna på testen så man kan få titta (om du vill lägger jag till dig på min vännrlista så kan du se en hel del av mina test )

*GRATTISKRAM*
    hihihi, ja, det är verkligen svårt att inte testa när man har så många test hemma. hehe. :)
    Lägg gärna till mig bland dina vänner, nyfiken att se dina tester också!! Alltid så kul att se positiva test och jämföra med sina egna! Skrattande

TACK för kramen! Grattiskram till dig med!! Hoppas jag snart också är i vecka 8, nu ska tiden gå snabbt snabbt snabbt! :)

Nu klev sambon upp och nu kunde han inte heller förneka att det faktiskt är streck på stickan. WEEEHOOO!!!! :)
    Fixat
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Smålands jänta i storstaden

Nu finns det bilder i mitt galleri att beskåda, dock så är det dagens men de är ännu bättre än de igår så det gör mig inget! (glömde mobilen på landet så jag stressade hem till testerna )

Ja nu jäklar ska den lilla stanna kvar!!! Inget annat accepterar jag!

Åter igen tack för alla grattis! {#emotions_dlg.flower}

{#emotions_dlg.flower} Och så vill jag önska er alla en underbar midsommar {#emotions_dlg.flower}

• acure
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-25 11:56:52 följande:
    Nu finns det bilder i mitt galleri att beskåda, dock så är det dagens men de är ännu bättre än de igår så det gör mig inget! (glömde mobilen på landet så jag stressade hem till testerna )

{#emotions_dlg.flower} Och så vill jag önska er alla en underbar midsommar {#emotions_dlg.flower}
    Åh jag kan inte se dina bilder. Så nyfiken!! :)
    Vad testade du med för test?

Glad midsommar!!
  • acure
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-25 12:20:09 följande:
    haha glömde göra det synligt igen men nu ska det nog funka!
    Vilka snygga test hörru!! :)

Glad midsommar nu allihopa!!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}
  • Odetta
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-25 12:20:09 följande:
    haha glömde göra det synligt igen men nu ska det nog funka!
    FIIIIIIIINA!!!!!!!!!!!!! GRATTIS GUMMAN!
  • Odetta
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-25 22:22:16 följande:
    Snälla gulliga ni! Tack för att ni oxå ser! Skrattande 

Odd: får jag oxå komma in och kika på dina tester? Oskyldig
    fixat
  • Dag och natt
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-25 11:56:52 följande:

GRATTIS!!! Åh vad skoj att få plus igen och vilken härlig midsommarnyhet {#emotions_dlg.flower}
    acure skrev 2010-06-25 08:32:43 följande:
    Tack Happiness! Jag är överlycklig, men självklart orolig för missfall igen. Men jag ska försöka njuta nu och se positivt, den här gången kommer allt gå bra!!

Tog ett nytt test tidigt imorse (svårt att sova...hehe) och det kom upp ett något starkare streck, om än fortfarande svagt. Ska ta ett till lite senare och sen åka och köpa CB digital och det vanliga. :)
    Och GRATTIS till dig också! Helt underbart att det går så bra för så många nu! {#emotions_dlg.flower}

För min del händer det inte så mycket längre, har inte ont längre men blöder fortfarande så jag håller mig lite i bakgrunden tills det finns roligare saker att prata om Glad
  • Tejj

Grattis till er som plussat....!!! Guuu va kul för er =)

Själv väntar jag på ÄL, dröjer säkert minst en vecka till, sen är det bara att sexa på som två kåta kaniner, för nu är det faaaaaaanimej vår tur att få ett stort plus!!! =)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3