• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LillaMy3
    FruW skrev 2010-06-17 20:59:34 följande:
    Längtan - testa du med äl-stickor, jag har också hört att de kan vara känsligare - MEN de kan också ge utslag även för att mensen är på g.. Jag läste det här på FL, letar du under planera barn graviditetstest brukar det finnas lite diskussioner om detta. Bland annat denna tråd www.familjeliv.se/Forum-1-289/m52424205.html

Vid mitt förra mf fick jag suupersvaga pluss på gravtest (testlagrets stickor) men starka utslag på testlagrets äl-stickor.. Men bäst är väl att använda ett riktigt gravtest! Jag tror du kommer få ett fint plus inom ett par dagar!!

Har nu kommit hem från ridturen - här är strålande sol, blå himmel o nästan 20 grader, sååå härligt att rida =) Är skönt att ha hästarna att syssla med, det tar tankarna från annat (läs bebis!!) ett tag, o är avslappnande att pyssla med.

Nepp, nu blir det lite fotboll... Ingen som har koll på hur tidigt jag kan testa mig?

Kram allesammans!
    Sist testade jag 10 dagar efter äl. Tänkte göra samma nu. Det är på söndag eller måndag. Tror jag testar söndag
  • LittleJunia
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 20:39:49 följande:
    varför ge upp?
    man ska ju egentligen inte testa en endaste dag innan bim, så det sista du ska göra är att ge upp... Kram
    Nej kanske inte helt gett upp än. Men har fått plus på ÄL+10 de två senaste graviditeterna så man tappar lätt hoppet..
    Men, men fortsätter testa!
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Längtan efter liten
    LittleJunia skrev 2010-06-17 22:00:11 följande:
    Nej kanske inte helt gett upp än. Men har fått plus på ÄL+10 de två senaste graviditeterna så man tappar lätt hoppet..
    Men, men fortsätter testa!
    en graviditet är aldrig den andre lik :D så ge inte upp...
    Längtan efter liten är stor
  • LittleJunia

Tack för peppningen!

• Längtan efter liten
    LittleJunia skrev 2010-06-17 22:02:00 följande:
    Tack för peppningen!
    så lite så.. det får man faktiskt aldrig glömma :D
  • Smålands jänta i storstaden

Hej alla fina tjejer i denna tråd! Det är så skönt att läsa om er, läser varje dag men känner inte att jag har så mycket att skriva.. Känner inte att dra ner den härliga stämningen ni har med mitt tjatande. Känner att senaste mf har tagit hårt på mig såhär ett tag efter, och nu bara hoppas jag och längtar efter ett plus igen! Äl +4 är jag nu och letar föbrilt efter symtom! Så jäkla jobbig att inte tänka på så mycket annat just nu.. Ni vet vart ni har mig, i bakgrunden ett tag till tror jag!

• LittleJunia

Inget plus idag heller, men brösten ännu mer ömma .... *suck*

• Längtan efter liten

Jag kunde inte hålla mig och jag önskar att jag skitit i det, för det kastade ett stort fett NEG i ansiktet på mig :( klart jag inte är gravid, vad fick mig att tro något så jävla dumt?
    Jävla spökstreck!!!
    Nu är hela helgen förstörd!

• Odetta
    Längtan efter liten skrev 2010-06-18 08:23:52 följande:

Jag kunde inte hålla mig och jag önskar att jag skitit i det, för det kastade ett stort fett NEG i ansiktet på mig :( klart jag inte är gravid, vad fick mig att tro något så jävla dumt?
    Jävla spökstreck!!!
    Nu är hela helgen förstörd!

Men gumman då. Det är visst en klok kvinna som tidigare sa att man ju egentligen inte ska testa en endaste dag innan bim...lyssna på den sidan innom dig!

dessutom så kan jag säga att mina morgontest ALLTID är svagare än mina eftermiddagstest! Jag är jätte dålig på att dricka tillräkligt med vatten under dagen så mitt kiss är mer koncentrerat på eftermiddag/tidig kväll än det är på morgonen. Det kanske är så för dig med?

Jag håller i alla fall fortfarande tummarna för dig, så det så *bautakram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Välkommen till dem nya!

Fan att ni behöver vara här, men det här är en fin grupp att vara i...helt underbara kvinnor! Så välkommen till en fin grupp!

*kram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3