• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Godmorgon tjejer!

Tejj alla världens kramar till dig! Jag kunde inte hjälpa att tänka på röntgensyrran när jag läste ditt inlägg.. hon hade inga symtom, grät och var gräsjuk på mannan och tog en test i rena ilskan när de kom hem igen efter att ha varit ute. Allt för att bevisa för mannen att hon inte var gravid (brasklapp för att jag kanske inte kommer ihåg allt exakt...) Å det var pos....

Du hade väl äl-stegring? Ge inte upp nu!

Odd, vad skönt att höra att allt är som det ska såhär långt, du ska se att det går bra den här gången!

Längtan efter liten.. innan mitt mf kände jag aldrig av min äl.. aldrig någonsin.. hade bara de typiska äl-sekretet. Efter mitt mf får jag rejält ont under ett dygn.. men har inte plussat än.
    Så bara för att man har en "tyst" äl betyder det ju inte att man inte har det...

Hörrni tjejer! Det kommer snart vara vår tur!!

• rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-06-17 07:39:12 följande:
    Godmorgon tjejer!

Tejj alla världens kramar till dig! Jag kunde inte hjälpa att tänka på röntgensyrran när jag läste ditt inlägg.. hon hade inga symtom, grät och var gräsjuk på mannan och tog en test i rena ilskan när de kom hem igen efter att ha varit ute. Allt för att bevisa för mannen att hon inte var gravid (brasklapp för att jag kanske inte kommer ihåg allt exakt...) Å det var pos....

Du hade väl äl-stegring? Ge inte upp nu!

Odd, vad skönt att höra att allt är som det ska såhär långt, du ska se att det går bra den här gången!

Längtan efter liten.. innan mitt mf kände jag aldrig av min äl.. aldrig någonsin.. hade bara de typiska äl-sekretet. Efter mitt mf får jag rejält ont under ett dygn.. men har inte plussat än.
    Så bara för att man har en "tyst" äl betyder det ju inte att man inte har det...

Hörrni tjejer! Det kommer snart vara vår tur!!
    Shit jag är verkligen imponerad! Att du minns allt såi detalj :P Du är minsann en vääääldigt god lyssnare! *superkramen till dig*

Och Tejj så var det så ge inte upp. Just den månaden hade jag gett upp och dagen innan ringt till KK och sagt att det måste vara nåt fel på mig efter de skrapat mig två ggr på raken. För jag hade menssmärta/molvärk från dagen efter ÄL till 2-3 dagar innan mens varje månad. Då tyckte de att jag skulle kolla upp det på gyn, men det behövdes inte som tur var dagen efter så kom plusset väääldigt oväntat!
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-06-17 07:48:32 följande:
    Shit jag är verkligen imponerad! Att du minns allt såi detalj :P Du är minsann en vääääldigt god lyssnare! *superkramen till dig*

Och Tejj så var det så ge inte upp. Just den månaden hade jag gett upp och dagen innan ringt till KK och sagt att det måste vara nåt fel på mig efter de skrapat mig två ggr på raken. För jag hade menssmärta/molvärk från dagen efter ÄL till 2-3 dagar innan mens varje månad. Då tyckte de att jag skulle kolla upp det på gyn, men det behövdes inte som tur var dagen efter så kom plusset väääldigt oväntat!
    Jag tyckte bara det var så fantastiskt... det summerar egentligen allt... vi kan ha alla symtom i världen och det är ingenting.. utan det ÄR en gåva och det kommer när man minst anar det...

:)

Kraaam!
  • Längtan efter liten

ååh testade också idag, alldeles för tidigt... dumhuvud! MEN det är något där, super super super svagt!!! Spökstreck eller super svagt pluss? hur ska jag nu klara av att vänta till bim... Så dum jag är...

Längtan efter liten är stor
  • rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 09:23:04 följande:
    ååh testade också idag, alldeles för tidigt... dumhuvud! MEN det är något där, super super super svagt!!! Spökstreck eller super svagt pluss? hur ska jag nu klara av att vänta till bim... Så dum jag är...
    Släng in en bild vettja så alla vi andra kan få spekulera fritt :)
  • Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-06-17 09:50:48 följande:
    Släng in en bild vettja så alla vi andra kan få spekulera fritt :)

det är ju just det som inte gåååår. det är ju så svagt... ska jag se det så måste jag fästa blicken på det

• rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 09:51:55 följande:

det är ju just det som inte gåååår. det är ju så svagt... ska jag se det så måste jag fästa blicken på det

Återigen  hänvisar jag till mina gravtest i mitt galleri, där har jag ett spökstreck sen gravtest som växer sig starkare från BIM -5 :) Kan du placera in ditt i något av dem?
  • Längtan efter liten

ska försöka.. men har ingen bra kamera..

• rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 09:56:26 följande:

ska försöka.. men har ingen bra kamera..

Är nyfiken ,hoppas på ett svagt pluss som sedan växer sig starkare :)
  • Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-06-17 09:54:54 följande:
    Återigen  hänvisar jag till mina gravtest i mitt galleri, där har jag ett spökstreck sen gravtest som växer sig starkare från BIM -5 :) Kan du placera in ditt i något av dem?
    alltså eg inget av dom, men kanske pytte svagare än bim-5.. jag får nog helt enkelt bara vänta
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3