• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    FruW skrev 2010-06-18 20:43:52 följande:
    MCT - ja så kan det nog vara.. såg i någon annan tråd att det skulle ta iaf 7 dagar efter äl innan det kunde bli nidblödning, så förmodligen efter äl, jaja.. den som väntar på ngt gott... blir frustrerad!! Drömmer

Såg att du tänkte testa på midsommar! Jag funderade över det med, men har du bim 1 juli, så lite för tidigt... dessutom är jag rädd att jag bara blir lessen om det blir ett minus, så blir midsommar förstört istället,,, ska fundera på saken.
    Du har nig rört ihop mig med nån, jag tror (?) inte jag har skrivit något om att testa alls...   Cool Väntar nog till ett par tre dagar före bim iaf... lite beroende på symtom..

Jag har fortfarande en dryg mens/molvärk... är jag igång och rör mig så känns den inte men så fort jag sätter mig ner så sätter det igång igen.

Sambon är jätterolig ikväll och kolla inför bröllopet på tv.. jag orkar inte med det utan tänker lägga mig nu tillsammans med en rykande färsk fototidning... trött faktiskt.. det har varit en tuff jobbvecka!
  • FruW

MCT - oj, förlåt!! Det var till Pinklove såg jag nu... Så kan det gå, "mutlitaskar" mellan FL, FB o bröllop på TV... inget vidare på detta tydligen! Skäms Hoppas du inte tog illa upp!

• MCT79
    FruW skrev 2010-06-18 22:07:21 följande:
    MCT - oj, förlåt!! Det var till Pinklove såg jag nu... Så kan det gå, "mutlitaskar" mellan FL, FB o bröllop på TV... inget vidare på detta tydligen! Skäms Hoppas du inte tog illa upp!
    Nej då, ingen fara alls! Glad

Idag ska jag plåta bröllop... och jag har världens migrän.... inte bra...   Skäms
  • FruW

MCT- usch din stackare, hoppas det går över snart! Har du tabletter? Är det kanske det kungliga bröllopet du ska plåta? Lycka till!!

• MCT79
    FruW skrev 2010-06-19 09:34:41 följande:
    MCT- usch din stackare, hoppas det går över snart! Har du tabletter? Är det kanske det kungliga bröllopet du ska plåta? Lycka till!!
    Just det... man är ju hovfotograf! Cool DET om något borde skingra tankarna på äl-mens-symtom eller vad tror ni?! Hahahah!

Näe det är "bara" en bekant som gifter sig... mkt bröllop bokade nu, nästa lördag också!
  • FruW

Mår du bättre? härligt med bröllop - jag är en riktig sucker när det gäller det! Ser fram emot dagens tv-sändning, vill hemskt gärna gifta mig med sambon, men vi får se.. lite delade meningar om det där..

Gah, ngt är knas med hormonerna idag tror jag! Känner mig helt pms´ig, tårar i går när jag kollade på konserten (bröllopet) på tv, har redan lipat en stund nu på fm, kan bara ana hur dagen kommer bli - tur man är ensam hemma! Pinsamt!! Undrar om det är RR, homeopatmedicinen och akupunkturen som sätter hormoner o känslor i obalans, kan ju bara hoppas att det ska ge resultat på barnverkstaden också! Men - i dag känns det mesta hopplöst! Varför är det så att när man själv längtar efter barn är bebisar och gravidmagar ALLT man ser?! Känns som om jag är den enda i världen som inte är gravid eller har en liten bebis, "ALLA" mina vänner har detta nu...! Sen att det nog är fler vänner utan gravidmagar eller bebisar om jag tänker efter rent krasst, det gills inte riktigt idag... blir så trött!

Ursäkta gnället - hoppas verkligen ni andra har en mer positiv dag!

• MCT79

HEJ HOPP!

hemma igen och allt gick bra... huvudvärken höll sig i skack men börjar hämta nya krafter igen. Tråk!

Mot sängen.. i morgon ska jag på ett årskalas och sen fota barn också....

• Tejj

Hemma igen efter en helg på spa =) Fattar dock inte att man kan vara heeeeeeeeelt slut efter en sån skön o avkopplande helg!!!??? Skulle kunna somna bums!!!! =/

Hur har det gått för er, ni som skulle testa i helgen? För visst var det några som skulle göra det???

Själv har mensvärken gått över o blöder ytterst lite nu... ska börja med ÄL testerna i veckan så jag har koll om/när ÄL tänker dyka upp... vem vet, lagom till midsommar kanske ;)

Nu väntar grillning =)

Kram kram

• LillaMy3
    Tejj skrev 2010-06-20 16:25:27 följande:
    Hemma igen efter en helg på spa =) Fattar dock inte att man kan vara heeeeeeeeelt slut efter en sån skön o avkopplande helg!!!??? Skulle kunna somna bums!!!! =/

Hur har det gått för er, ni som skulle testa i helgen? För visst var det några som skulle göra det???

Själv har mensvärken gått över o blöder ytterst lite nu... ska börja med ÄL testerna i veckan så jag har koll om/när ÄL tänker dyka upp... vem vet, lagom till midsommar kanske ;)

Nu väntar grillning =)

Kram kram
    Tjuvtestade på äl + 9 idag, men det var väldigt negativt. Så då är det bara att¨vänta och se. Har BIM 25/26 antar jag.... Hade det inte varit för den där lite mystiska blödningen i tisdags så skulle jag vart ganska säker på att jag inte är gravid och jag bara har PMS. Blir arg och sur på kroppen om den bara luras.
  • MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-06-20 17:34:04 följande:
    Tjuvtestade på äl + 9 idag, men det var väldigt negativt. Så då är det bara att¨vänta och se. Har BIM 25/26 antar jag.... Hade det inte varit för den där lite mystiska blödningen i tisdags så skulle jag vart ganska säker på att jag inte är gravid och jag bara har PMS. Blir arg och sur på kroppen om den bara luras.
    Ihhh vad spännande!! Håller mina tummar och tår!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3