• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-06-17 07:20:24 följande:
    Förra gången testade jag ju på bim+3 första gången så jag vet inte om den gången. Annars nej!
    Spännande... Kommer du att göra vul?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-06-16 17:49:04 följande:
    Nä, men det var inte meningen att sprida negativitet... bara besviken att det ännu inte funkat för mig. Jag är inne på tredje kuren... Men kan ju vara andra problem för mig och mannen med?? Och MCT blev ju gravid på första kuren så hoppas det funkar för er med på första!! Men kan nog vara så att det kan ta upp till tre försök, nästan alla i pergotråden jag är med i är gravida nu, både de med egen äl och utan... Men de som haft egen äl- har det varit vanligare med försök 2...

KRAM till er! Ha en fin kväll!!
    Vilken pergotråd är det? Kanske nån man borde hänga i lite också....

KRAM!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Gjorde det imorse Stackars mannen, nu får han det tufft några dagar, hehe...

• SoMa72

Ja, hoppas vi får äl snart men dem brukar väl kunna bli rätt fördröjd av pergo

• SoMa72

Mimmi, var inte en av biverkningarna depression? Nedstämdhet stod det kanske? Finns det plats för mig med? Misströstar oxå...

• SoMa72

Jaaaa, gör det! Själv har jag tillbringat kvällen hos en gravid kompis, hoppas hon smittade mig...

• SoMa72
    FruW skrev 2011-06-20 09:23:02 följande:
    FlickanFin, ser tyvärr heller inget, men svaga streck är ibland hopplösa att fånga på bild! Håller tummarna för dig!

Äl borde va idag, enligt kalendern, men inga utslag på testerna eller andra tecken på att äl är på g, börjar få för mig att jag inte får ngn äl alls... :( men är väl bara att ge dig till tåls antar jag..,

Sexschemat är igång iaf, varannan dag! Sambon gnäller inte, än, men jag funderar på att beställa hem lite spermie-vänligt glidmedel för att inte få skavsår...
    Du kommer visst at få äl, gumman! Bara några dagar senare pga pergon... Fast jag vet hur du känner/tänker, jag är exakt likadan....

Om några timmar vet jag om vi får fortsätta med sexschemat eller om det får ligga på is den här månaden, spännande!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3