• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hoppas oxå på nidis för er!

• SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-06-29 22:05:24 följande:
    Jo jag tror tyvärr det, kom lite rött på papperet nu, så inatt sätter det nog fart. Suck jag känner mig helt uppgiven, jag känner för att ge upp allt och dra täcket över huvudet. Vi gick en promenad ikväll men det känns inte ett dugg bättre. Ska sova snart så natti natti på er {#emotions_dlg.flower}
    Neeeeeeeeeeeeeeej, tråkigt! Då hoppas vi på att nästa månad blir bättre... {#emotions_dlg.flower} 
    Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Lofot skrev 2011-06-30 08:48:55 följande:
    Nu tänker jag slappna av och sluta bry mig. Jag ska sexa på utav bara fan men inte ta några jäkla ältester eller gravtester. Jag kommer vara mindre aktiv här inne då det mest stressar upp mig.
    Hoppas det går bra för er alla med kommande graviditeter :)
    Och tack för all stöttning ni gett.

Jag är helt säker på att jag kommer få barn, men stressen är inte bästa förutsättningen för att det ska bli nåt. Nu ska jag ha semester, njuta av solen, havet och mannen. Sen får vi se när det vill sig :)
    Ha en underbar sommar, gumman! Håller tummarna för att du blir gravid snart... {#emotions_dlg.flower} Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-30 09:08:18 följande:
    SoMa hur känner du dig inför i morgon? Jag känner inget alls, mer än att jag är trött som attan idag, men kan nig mer bero på att jag körde hö hela dagen igår! Inga gravsymptom så blir nog blankt test i morgon.. Jaja...
    Jag tror ju att alla symptom fortf beror på sprutan. Iimorgon borde den vara borta och sånt man känner fr.o.m då borde vara "äkta"
    Kommer bli blanka test här med, har ALDRIG fått plus så tidigt.  Men vi ger inte upp än på några dagar..
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-30 09:08:18 följande:
    SoMa hur känner du dig inför i morgon? Jag känner inget alls, mer än att jag är trött som attan idag, men kan nig mer bero på att jag körde hö hela dagen igår! Inga gravsymptom så blir nog blankt test i morgon.. Jaja...
    Bara det där med att du inte har några symptom alls kan vara symptom i sig! Hur brukar du må innan mens annars? Alltid känna av nåt lite eller?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-30 09:48:53 följande:
    Ohh så spännande Mimmi och SoMa :).
    Man kan ju plussa tidigare allt beror på när ägget fäster. Denna graviditet fick jag plus på äl+9. Tog ju testet tio dagar efter älsprutan på kvällen och ett svagt plus så håller tummarna för er för nu Kran
    Ja, fast jag brukar ju få plus sent, men man vet aldrig... Det kommer visa sig
    Hur länge hade du symptom av Ovitrellen? Hela tiden eller? Jag blir galen! Skrikandes

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-30 09:56:01 följande:
    Blä, fick en minimal brun flytning nu, så hör nog sällskap med havsklippan till nästa månad :(
    Kan fortf vara nidis, gumman!!!! Nu tar vi inte ut nåt i förskott...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-06-30 13:30:07 följande:
    Tack för alla stöttande ord, ni är underbart fina allihopa!
    Och precis som Rosen tänkte jag göra ett sommaruppehåll från FL, det är för jobbigt just nu att varje månad gå och hoppas på att det tagit sig.
    Stor kram till er alla och hoppas ni blir på tjocken hela bunten innan jag kommit tillbaka igen!
    {#emotions_dlg.flower}HjärtaSkålGravid{#emotions_dlg.flower}PlusHjärtaNalle 
    Stor kram och ha en fin sommar, håller tummarna för att du har blivit gravid när du är tillbaka! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-06-30 14:44:18 följande:
    Stor kram Havsklippan och Rosen. Hoppas att ni får en underbar sommar.
    Ta hand om er! Håller tummarna för att ni båda är gravida innan sommaren är slut.
    Grattis till lyckat KUB, gumman! Såg det i nån annan tråd....
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3