• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-07-11 09:46:24 följande:
    Håll dom du!
    Har pratat med en sköterska på mottagningen nu på morgonen så läkaren kommer ringa upp mig "nångång under veckan"...
    Å sen har jag lämnar meddelande till barnmorskan också... tydligen går man inte _enbart_ på spec.MVC utan man får gå parallelt hos båda... det kanske är nått stockholmsspecifikt? Om spec MVC har för mkt att göra tänkte jag...
    Hon kommer ringa upp under dan också....
    Hoho, svarade du på mitt medd till Mimmi nu eller?
    Dig behöver jag inte ens hålla tummarna för längre, baby! Tungan ute Det där är ju klappat o klart nu! Vilket BF-datum har du btw?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 09:55:14 följande:
    Hahah ja det gjorde jag! Sorry!  Inget är klappat och klart här än... ;)   BF 27/2... så jag siktar kanske på skottdagen då? hahahahahh!
    Hehe, ingen fara! Cool Gravidhormonerna verkar ställa till det för dig redan, nice... Skottdagen vore nåt det! Tungan ute
    Jodå, nu ska det gå bra för oss den här gången serru!!! Nu MÅSTE vi tro det.
    Jag tror jag har BF 13 mar, men om det blir den 14 mar, så är det på min namnsdag, vore en fin namnsdagspresent.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 09:58:17 följande:
    OKej.... nu tror vi på det!
    Så ska det låta!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 10:29:29 följande:
    Wow, vilka starka test, soma!! Kanske också är ett par, tre stycken..? ;)
    Tack! Haha, I wish... Men eftersom jag var på vul efter pergo och han sa uttryckligen att det inte blir tvillingar, så får jag vara glad att det iaf är ett litet pyre.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:34:39 följande:
    hihihi!
    Hihihi på dig själv, tokfia där! Tungan ute Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 10:33:03 följande:
    Hur går det för alla viktare? Själv var jag ute o gick en timme igår, och går så mycket jag kan.. Lät dessutom bli att ta om vid maten, starkt jobbat, det var GOTT! ;)
    Kanonbra jobbat, vad duktig du är!!!!! Imponerad!!!
    Själv får jag väl sikta på att bli av med övervikten efter BF... Men man kan ju iaf försöka röra på sig under grav och inte bara ligga och svulla i soffan Oskyldig
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 10:52:34 följande:
    Då blir det en stoopor bebis iaf
    Uj, uj, hoppas den inte blir sååååååååååå stor...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:53:46 följande:
    Jo fast jag var ju på vul 5+1 där man uttryckligen bara såg en hinnsäck så......   Oskyldig
    Ja, jo, fast han sa att det var ETT stort ägg som precis var på väg att släppa och de andra var liksom långt ifrån lika stora... Å andra sidan hoppas jag lite, lite att ett till ägg växte fantastiskt mkt över natten med hjälp av sprutan och blev befruktat det med. Oskyldig Nåja, man får drömma Drömmer Cool
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:57:06 följande:
    Jaa ausch jag behöver koller denna gången... orka gå till v 12 igen och få veta att det inte levt nått på flera veckor.... no way! Ska det gå åt skogen vill jag veta det så fort det går!

Men nu ska det gå bra... det har ni sagt! =))
    Japp, det ska gå bra och det kommer att gå bra!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Fick förresten tid för vul 27 juli, lång väntan dit...

♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3