• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

got2b skrev 2011-07-01 23:53:51 följande:
    Stort grattis!!!
    Tack gumman! Glad
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Ego: Puh, imorse höll jag på att bryta ihop, tog ett gravtest som var svagare än det jag tog igår kväll Det hade dock stått i 2 h eftersom jagt vaknade så tidigt o dessutom var det en massa progesteron i urinet som kanske störde... Tog ett test nån timme senare och då såg det bättre ut igen, pust. 

Nu tänker jag inte testa mer förrän på onsdag, då BIM förmodligen har passerats. Vill inte förstöra medelhavskryssningen vi åker på imorgon med att noja. Det är en sån ångest att testa eftersom de senaste gångerna (mars och april) bara har varit pyttesvaga plus som sedan minskat och så har mensen kommit på det.  Fast kanske att den här gången går bättre eftersom jag fick plus tidigare än nånsin och att det då varit starkare. Försöker lägga upp bilder på gårdagkvällens test samt det senaste jag tog imorse.

Kram på er alla! Hjärta

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-02 10:56:25 följande:
    Är ju mycket starkare gumman :) UNDERBART :)
    Tack!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower} Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-07-02 11:29:00 följande:
    Det är ju stor skillnad SoMa Stort grattis ännu en gång! Den här gången SKA det gå vägen för er! Så glad för er skull stor kram
    got2b skrev 2011-07-02 12:01:23 följande:
    Testerna är ju verkligen starka för att vara så tidigt! Håller mina tummar för att det går vägen denna gång!!
    Tack tjejer!

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-07-02 11:32:04 följande:

Usch jag hade en jätteläskig dröm inatt! Drömde att jag vaknade av att det var helt blött i sängen. De var blod! Jag hade fått MF IGEN . Kändes så verkligt så när jag vaknade sprang jag upp på toa och kollade.

Ja, fy vilka drömmar man kan ha... Men tur att det är just drömmar! Vet du, nu ska det gå bra för oss!! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-07-02 15:03:41 följande:
    Bara mitt halva inlägg kom med..

Iaf... Bröt ihop totalt i morse, bara grät o grät. Blev så besviken över att det inte funkade :(

Förra våren var superjobbig, hela livet överskuggades av alla mf. Är rädd för att hamna där igen.

Så, har inte bestämt mig än, men kanske pausar från fl ett tag, så ni inte undrar var jag tog vägen.

Önskar er alla fantastiska tjejer här all lycka till!!!
    Åh, gumman... *kramar om* Förstår precis hur du känner det.... Jag fortsätter ändå hoppas att det bara blir spottings och ingen mens iaf!!
    Ja, alla dessa mf, man undrar hur man orkar, samtidigt som det inte går att ge upp heller, barn är ju det viktiga och det ska banne mig bli barn för dig också! (Och för ´mig, vågar ju inte ens glädjas utan tänker bara på hur många dagar jag får vara gravid innan mensen, vet att det är katastroftankar, men har man 4 mf i bagaget så är det svårt att inte tänka så)

Hoppas du orkar komma tillbaka snart, så vi får fortsätta peppa och stötta varandra...

Tusen kramar på dig!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3