• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-06-27 10:29:47 följande:
    Snyggt MCT!! du hade bokat tid för Vul snart va?

Har helt tappat tron på det här nu :( såg att nästa cykels bim är dagen efter min 31-årsdag. Förra sommarn när jag fyllde 30 tyckte jag det var urjobbigt, då jag alltid har velat ha barn innan den åldern. Kohandlade lite med mig själv inför 30-årsdagen o bestämde att det är ok att va gravid då, barnet behöver inte ha hunnit födas.. Födelsedagen firade jag med massa vänner, gott vin o ingen bebis i magen.. Blev ledsen imorse när jag insåg att snart har ytterligare ett år gått o risken är stor att även den här födelsedagen spenderas som ogravid :(

Jag tror faktiskt inte att jag orkar vänta så mkt längre nu :(
    Gumman, nu håller jag tummarna vansinnigt mkt för att du får ett plus i juli! Pergo ska ju vara vår grej...

Och jodå, du orkar VISST kämpa vidare, för det gör vi tillsammans här, OK?!

Stor kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-27 17:37:53 följande:
    Ohh jag åker om 2211 minuter.... cirka! HAHAHAH!! Vi betalade hela resan med VISA kortet och genom det har man ju avbeställningsskydd, sällan värt att lägga på ännu mera!
    Lycka till på VUL idag, vilken tid ska du dit?

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-28 10:40:12 följande:
    kl 13.. jag är så nervös så jag mår illa...
    Det kommer gå bra, skruttan!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-28 11:33:10 följande:
    En vecka kvar till BIM... funderar på när jag ska börja testa! Hur hade ni gjort? Riktigt än är ju ingen större ide, men vet inte om jag kan hålla mig ända fram till bim!

Tycker mig känna en lite molande känsla i magen, men kan lika gärna ca inbillning eller ngt annat..
    Samma här, en vecka kvar.... Jag tänker då inte testa förrän tidigast fredag eller kanske lördag, vill vara säker på att Ovitrellen är ute ur kroppen.

Alla symptom jag har; illamående, gruvlig trötthet, irritation och molvärk, kan lika bra bero på sprutan, så ingen idé för mig att spekulera och hoppas osv.

Jag tycker du kan börja testa när jag börjar, fre el lör?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-28 13:38:14 följande:
    Hello! En fin hinnsäck motsvarande ca 5+5! ägget släppte från vänster sida!
    5+5 lät ju bra men han sa det kan vara mindre för hinnsäcken är inte lika tillförlitlig att mäta som fostret!
    Nu kan jag njuta av New York!
    Vad härligt, grattis gumman!!! Även om jag var övertygad om att det skulle ha varit fler hinnsäckar...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-28 14:15:05 följande:
    SoMa, låter bra! Ska vi säga fredag? Jag känner inget alls längre, så....
    Japp, vi gör väl det då... Även om jag tvivlar starkt på att jag får plus, men DU kan ju få det, hoppas! Friday it is!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-28 14:15:28 följande:
    Nääe inga twins här! =)

Ohh..lättad.. nu är bara vanliga mf oron kvar =)
    Nu har du fått pergo, så den här gången kommer bebben ut frisk o kry när den ska!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-28 14:23:32 följande:
    Yes!!
    SoMa72 skrev 2011-06-28 14:16:46 följande:
    Japp, vi gör väl det då... Även om jag tvivlar starkt på att jag får plus, men DU kan ju få det, hoppas! Friday it is!
    Hoppas det finns bredband på hotellet! Måste följa ert testande! haha!
    Ja, och jag hoppas det finns bredband på båten (kryssar i Medelhavet fr.o.m söndag)...

Ha en dunderbra resa i NYC!! Solig Cool
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    needtobreathe skrev 2011-06-28 15:07:49 följande:
    Tjejer, det här gör det värt att aaldrig ge upp!

Devin som blir 11 veckor idag! Om exakt 19 minuter!

Men gullpluppen! Hjärta Jorå, en vacker dag ska vi oxå ha en sån där fining... Flört
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3