• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-06-20 13:29:37 följande:
    Kör på ba´! Varför inte ta 3 på samma gång? ;)
    Ja, så länge det inte är fler än så så är jag på... Undrar hur många DU har där inne? Med tanke på ditt starka plus
    Får däremot för mig att det inte har hjälpt alls o att jag inte ska ha ett endaste litet ägg där inne... Alternativt att de har passerat bäst före datum för länge sen Tungan ute Men nu ska jag vara positiv igen och intala mig själv att det är tre fin-fina ägg och att minst två av dem blir befruktade.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-20 13:34:08 följande:
    Ge dig till tåls, klart det kommer ett ägg med Pergo! Jag brukar alltid ha stegring tå dagar med ältester men med pergon var det bara på kvällen och fick aldrig maxutslag, förmodligen missade jag det! Så testa på men MYYYS också! Det är ju de viktiga... =)
    Håhå, inte maxutslag, då kan man kanske inte förvänta sig det här heller =)
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-20 14:46:31 följande:
    Du och Sofy är övertygade om att jag har minst 4 på jäsning! ;)
    Minst två iaf Cool
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-20 14:50:56 följande:
    Jag vidhåller ju fortfarande att Testlagret har problem med sina ältester men.... jag fick ju aldrig nått svar på deras "analys" av de tester jag skickade in men när jag mailade så kom det 15 nya med posten....haha!
    Kissade på en sånt på skoj i morse då de alltid gett maxutslag när jag haft hcg i urinen... icke.. fast jag har så starka gravtester....*pfft*
    Strange?! Obestämd 
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-20 14:58:56 följande:
    SoMa håller tummarna för fina ägg :)
    Tack, gullesnuttan!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Shit brudar, sitter i vänrummet hos gyn nu... Är så nervös att jag mår illa

Kram

• SoMa72

Det gick bra, jag var inte överstimulerad iaf... Hade ett stort ägg som redan var på väg att släppa?!? Så är det bara att sexa loss några dagar! Fick även en Ovitrellespruta, spännande att se vilka biverkningarna blir. Ska försöka komma ihåg at man kan få falska upp till tio dagar, så jag får nog vänta med att testa till 01 juli. Kram!

♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Äl-test har fullt utslag ikväll, cd 11 Måste vara tack vare pergon

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3