• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-06-22 11:55:44 följande:
    När jag testade äl igår använde jag ett av mina äldre test från testlagret, som då gav utslag.. Vi har ju tidigare diskuterat de nya stickorna, som är lite bredare än de gamla väl? Testade mig med ett sådant som jag beställde förra veckan, testade nu idag, fick starkt streck nästan med en gång, så den här batchen, bäst före 2013/05 verkar funka iaf :)
    Jag testade oxå med de nya, bredare och de funkar då hur bra som helst...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-06-22 12:30:46 följande:
    Shit, jag kommer ju bli ensam kvar här!!
    Inte då, kan ju hända att du plussar nu om några dagar!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-06-22 14:23:59 följande:
    Hoppas det, men känns inte så soma.. :/

Men vad märkligt det beter sig!! Försök o vänta några dagar o testa efter BIM igen (omöjligt, jag vet ;))
    Men du gumman, du är på BIM-6 idag, kan hända massor fram tills dess.... I symptomväg alltså (som visar sig vara riktiga gravsymptom).
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Testlagrets brukar vara klockrena när det gäller... Aldrig fått fel på dem

• SoMa72

Hoppas jag kommer ikapp dig snart, MCT... Har ju haft fyra plus på 15 mån

Vilken gullig läkare du verkar ha, härligt!

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-23 08:11:01 följande:
    Hörrni idag är jag orolig.. mina test har inte blivit nå starkare på tre dagar...det är lika idag på bim+3 som det var på bim+1...strecken är ju lika starka båda två så det är ju starkt men..... har dessutom en rejäl molvärk och lite bruna flytningar med crinonen i morse....  Skäms

Om 4 timmar ska jag sätta mig i en bil ner mot Halmstad... jag vill verkligen inte få ett mf där nere... :(((
    Gumman, det går väl inte att få mkt starkare än du redan har? Det är ingen fara!! *kramar om* Sen sa ju leaeva att det är vanligt med bruna flytningar pga crinonen. Och molvärken är bara växtvärk Kommer INTE bli nåt MF nu, du kommer få dina tvillingar/trillangar. Tungan ute 
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:22:08 följande:
    Japp testlagret!! De e ju favoriterna. Tydliga och bra!
    Grattis till pluset, gumman! Hurra, hurra! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3