• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-06-21 09:16:10 följande:
    Blä för blanka o osäkra tester!!! Men - så länge mensen inte har kommit lever hoppet!!!

Funderar över äl-testerna, mina är från testlagret, var ju flera som inte fått starka utslag på dom den sista tiden.. Såg en stegring på testet i morse, men inte lika starkt som kontrollstrecket.., ska testa i en igen o se.. Men om det blir svagare i em o kommande dagar, hade ni tolkat det som äl idag då?

I morse åkte en av mina närmsta vänner till förlossningen för att bli igångsatt, snart har hon sin bebis här! :)

Fortsätter hålla tummarna för er med bim i dagarna!
    Om det blir svagare, så skulle jag tolka det som att du haft äl ändå... Mina tester funkade iaf förra månaden och igår, tror att de alltid har funkat, men jag själv har inte alltid haft äl tydligen.

Hur mår du i kroppen annars? Nu j-klar gumman! Här ska det bli plus för oss i juli! Solig Håller tummarna stenhårt för att Pergo är vår grej!

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Lofot skrev 2011-06-21 06:20:15 följande:
    Det är en liten skugga, men det känns inte som jag ska gå på det då det var mkt starkare igår.
    Nåja, jag avvaktar och ser.
    JoWiAn skrev 2011-06-21 07:51:00 följande:
    Lider med dig! Testade imorse. Ingenting!!! BIM-4 idag (Äl+9).
    Tjejer, hoppas så innerligt att ni får plus nu i juni... Håller tummarna sååååååååååååå hårt för er! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-20 22:43:03 följande:
    SoMa vad skoj :)
    Du lär få hemska biverkningar av sprutan som ömma bröst och Humörsvägningar men klart värt det :) på det nu varje dag sedan progn efter nån dag krammmmm
    Ja, såna biverkningar tar jag gärna bara jag slipper kräkas osv...
    Ska jag börja med progynon imorgon då? Och hur länge skulle jag ta dem?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-21 12:07:58 följande:
    Alltså jag känner inget speciellt alls, möjligtvis lite svullen mage, men jag har ju en del hull där redan så svårt att säga.. Skulle gärna vilja få snyggt utslag på testet så man vet att äl har kommit, hade känts tryggare på ngt sätt. Fattar inte varför, men är så orolig över att det inte ska funka med pergon..,

Satt o läste min blogg från starten igår, har jag aldrig gjort tidigare.. Skönt att känna att jag mår bättre känslomässigt med det här med barn nu än vad jag gjorde tidigare, förra sommaren var jag urdeppig! Nu har jag koll på att det finns mkt annat som är positivt i mitt liv trots att vi inte har fått några barn. Är glad över att jag valt att blogga, blir som en minnesdagbok över erfarenheterna, tror jag skulle glömt av mycket om jag inte hade skrivit ner det...
    FruW skrev 2011-06-21 12:42:40 följande:
    Gah, gjorde ett nytt ältest precis innan lunchen, svagare än det jag tog i morse vid 8-tiden... Vad ska jag nu tro??
    Att blogga är bra för själen... Sen är det ju en himla berg-och-dalbanna det här med bebisverkstaden, fast nån j-a gång ska det ju gå bra oxå!!

Men du, gumman?  Kan det inte vara så att du får uppskjuten äl av pergon då? Till mig sa de först runt cd15-16 men att den även kunde komma så sent som cd 21... Fortsätt testa eller kör åtminstone så det ryker i sängkammaren
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-21 13:48:58 följande:
    Nej, jag har bara mobilen o det går väl inte lägga upp bilder från den va?

Ang sexet, varannan dag, dags i kväll igen... ;) så det gör vi, vill mest ha koll på ATT äl kommer... Kontrollfreak som jag är!!
    Nix, går ju tyvärr inte att lägga upp bilder med den...

Jag hoppas du får utslag snart (om det nu inte var det du hade)! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Lofot skrev 2011-06-21 14:27:21 följande:
    Ha! Gjorde ett annat test och det visade ett svagt synligt rosa streck! :D
    Hurra!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-21 20:03:35 följande:
    Yes!!! Glad gubbe :) på cb dig äl- test! Lättad!!! Myset avklarat, nu väntar mat o film.. Gäller ju att prioritera ;)

Är det ngn ner av er pergosar som tycker att ni har mer lust än tidigare? Det tycker jag, härligt! ;)
    Wihooo!!! Shit, vad synkade vi är nu?!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-06-22 08:25:54 följande:

Jag har nog fått historiens svagaste streck. Så svagt att jag ser de som negativt fortfarande. Är det för starkt ljus så syns det inte alls. Tar ett imorgon bitti igen och ser. Vill inte hoppas för mkt för man blir så besviken. Känner inga grav symtom alls. Lite mensvärk till o från, precis som jag brukar ha dagarna innan mens.

Åhhhh, håller tummarna, vännen!!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Lofot skrev 2011-06-22 05:02:04 följande:
    Godmorgon! Hoppas det tar sig för alla ägglossare här inne Glad

Frågade en barnmorska om de olika utslagen på gravtesterna och hon sa att om det är tidigt i graviditeten så kan utslagen variera. Såååå.... jag får väl försöka hålla mig en vecka Obestämd

om jag kan.Skäms
    Håller oxå tummarna stenhårt för dig, gumman!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-22 10:36:55 följande:
    Ja visst är det kul!! Tänk vilket glädjetjut det kommer bli i tråden om 2 veckor när vi är flera som plussar samtidigt!!!!!
    Ja, det hoppas jag verkligen!!!!! Måtte vi alla få plus nu!!!!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3