MissT skrev 2011-05-31 18:45:38 följande:
Jag mår bra men känner mig fortfarande lite "off" eller vad man ska säga. Det har varit så tvära kast i denna graviditeten så jag hänger inte riktigt med...... Har inget illamående vilket är skönt men samtidigt vill jag ha det för att jag ska "känna mig" gravid. Förhoppningsvis har/får jag en bra graviditet även utan en massa symptom. Brösten ömmar och värker en del, är jätte trött, har molvärk från och till och är väldigt sugen på salt (saltlakrits, chips och annat salt) men i övrigt känner jag mig inte så gravid. Har en liten kula på magen i alla fall som ständigt påminner mig om att någon förhoppningsvis växer och mår bra där inne Nytt vul nästa torsdag som förhoppningsvis visar ett pickande hjärta, tror jag kan slappna av mer efter det. Försöker dock njuta så mycket jag kan....
Hur är det med dig?
Förstår att det är svårt att riktigt kunna ta till sig detta med allt som varit, fast det kommer..
Och symptom kommer säkerligen bara att drälla in vad det lider.
Ja, njut på så mkt du bara kan!
Jodå, jag väntar in BIM för fullt, är sååååååååååååå glad för att jag fick riktig äl den här gången.
Sen får vi se om det tagit sig, fast det är minst 10 dagar kvar tills jag börjar kolla.
Kram på dig!
Dag och natt skrev 2011-06-01 09:12:44 följande:
Det var nog falsk alarm trots allt för inatt började jag blöda. Både cykeln och lutealfasen har blivit längre. Trist att jag inte känner igen min kropp längre, den verkar vara extra känslig och mottaglig för allt och det känns som att jag inte kan lita på den.
Imorgon åker vi upp till mina päron så jag har en massa att göra idag, och träffa en kompis ska jag hinna göra också. Så jag kommer nog inte skriva något här förrän efter långhelgen! Men hoppas att ni får en härlig långhelg med värme och sol! Kramar!
Men är det verkligen mensen då, så det inte bara är en liten blödning istället för mens? Om inte annat, så hinner du ändå få plus i juni.
Juni SKA bli den stora plusmånaden, det har jag bestämt.
Trevlig helg på dig, gumman!
Kramar