• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Det kommer att gå bra! Kram

♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Gaaaah, spottings imorse.... Jag vill inte ha mens idag, bara BIM-5, skit oxå!!

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-16 07:33:44 följande:
    Tack alla, jag uppdaterar så fort jag kan

SoMa nidblödning ?? Håller mina tummar :)
    Ja, det är så himla spännande! Blir ju gladare av att tänka på dig o ditt vul, tur det!   

Nja, tror tyvärr inte det.... Fick såna här spottings i nov oxå och då plussade jag på bim, började småblöda på bim+1 sen efter några dar blev det tidigt mf och  jag blödde två veckor i sträck. Eller så blir det som i feb, mensen kom på bim-5 helt utan förvarning. Så antagligen hade jag kanske ingen äl iaf. Gud, vad jag hatar min kropp just nu!! Skrikandes 

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-05-16 08:30:54 följande:
    Leaeva: Lycka till imorgon!! Hoppas du får bild på de små liven. NYFIKEN

SoMa92: Hoppas de är en nidis som Leaeva skriver... Tråkigt.

Jag är skit nervös för ikväll...... Inatt drömde jag hade jag hade fått mage. Tror inte jag är gravid, bara att allt inte kommit igång. Uppdaterar vid 19-20 ikväll.
    Håller tummarna stenhårt för dig, gumman! Annars kör vi vidare i juni och hoppas på bättre tur då....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-16 08:22:16 följande:
    Jodå gumman klart du hade, mensen brukar ju bli sen om man inte har äl. :) jag tror på dig.
    Tack vännen, jag tror på DIG! Nu är det inte många minuter kvar tills du ska in.... Åh, så himla spännande! Du får fortf gärna skicka upp ett barn om det är tre där inne...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-16 09:27:29 följande:
    Haha SoMa beredd på ett paket :)
    Jodå tre små hjärtan som slog idag, alla tre lika stora. OMG
    Häftigt! Helt otroligt! Wow och jättegrattis igen!!!!
    Jag är beredd på paketet...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mensen kom imorse, på BIM-4 Gråter Nåja, bättre att den kommer för tidigt än försent iaf... Fast det är ju knäckande!

MissT, finns dina pergo kvar?

Kram på er alla! Hjärta

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-17 08:45:40 följande:
    NEEEEEJJJJJJ DU LOVADE JU ..... jag ska fixa tanten nuUUUUUUUU
    Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Gråter Skrikandes Vill aldrig mer se den där dumtanten!! Kräks
    Räknade ut att mensen kom på dag 22 sen senaste missfallet, det var väl lite tidigt ändå va? Skiiiiiiiiit!!!

Nu j-lar blir det labbråtta av mig, progynon o pergo! Kanske joinar dig med 3 pluttar nästa gång? Usch, undrar vad min gyn skulle säga då? De ville ju inte skriva ut pergo pga "flerfödselrisken" Obestämd Men den risken är jag villig att ta...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-05-17 11:26:27 följande:
    Neeej vad tråkigt!! Ska nita tanten om hon gör besök här på söndag. Hälsar från dig.
    Stor kram!!
    Ja en rak höger, men saken är den att hon INTE ska besöka dig på söndag, serru!
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 11:28:45 följande:
    :( Jävla kärring!

Slå till med sex stycken när du ändå håller på tycker jag! ;)
    Ja, men det är väl ingen dum idé? Tungan ute Sen kan jag ställa upp i nåt tv-program och tjäna storkovan på mina sexlingar.... NOT!  

Hur svårt ska det vara hörrni? Nu får vi övriga se till att få fram lite fler plus i den här tråden, är ni med mig? Cool

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 12:07:20 följande:
    Tydligen ganska så svårt :S
    Ja, jag vet...   Men vad f-n, vi måste väl lyckas nån gång? Förvånad Det gör ju andra, så vår tur kommer , undrar bara när? Skrikandes Obestämd
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3