• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Det låter skumt, tog du nåt gravtest, MCT?

• SoMa72

Mimmi, förstår dig o alla andra o mig själv! Men en dag kommer vi att lyckas!!!

Kramar!

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-03 15:33:21 följande:
    Vafan jag blöder IGEN nu!?!?!?  Skrikandes  Gråter
    Men gumman? Förvånad Rynkar på näsan Vad är det för skitkroppar vi har? Jag fick oxå så, slutade blöda i fredags, sen började det i söndags igen eller nåt sånt....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-03 21:14:27 följande:
    Hoppas oxå på att det får vara nog nu, ni ska ju ha pluss på Stickan flickor :)
    Ja, fast först ska vi ha ÄL....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-05-04 00:30:25 följande:
    Har inte så mycket att skriva för tillfället, därför är jag tyst. Men läser varje dag.
    Bestämt mig för att bara testa nån enstaka dag nu innan äl. Orkar inte hålla på varenda dag. Tror äl är på måndag.
    Blev sjukt deppig efter att mensen kom nu sist. Nära att ge upp faktiskt. Jag hoppas innerligt att det blir något snart! Annars dags för utredning..
    Förstår dig, gumman! *kramar om*
    Tur att man får gnälla här oxå, så skriv precis vad du känner när du vill, ut med skiten bara. Kanske känns lite bättre sen? Vi är ju så många som vet precis hur det känns...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-04 09:49:41 följande:
    Jag får psykbryt snart... blödde fredag, och lite lördag... söndag måndag ingenting alls. inte ens en brun droppe!

Undersökning måndag... ua. Tisdag em, världens störtblödning på jobbet (jobbar vitklädd, jätteroligt, men hann in på toa i tid!...)  In med tampong som jag som tur var hade i fickan fortfarande!!
    Kommer hem ca 3 timmar senare och ska då byta.... lite brunt men annars snustorrt?!!? Varit utan sedan dess, blödde liiiite i natt och nu INGENTING.

KOM IGEN NU KROPPEN?!?!?!
    Men vad pysslar den med??? Skrikandes Hoppas den gör så mot dig för sista gången för att sen sköta sig exemplariskt i nio månader medan bebisen växer....

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Haha, vad gullig du är, leaeva!
    Jag beställer plus till 23:e o hoppas jag får äl för att kunna få ett plus...

• SoMa72
    Halmstadtjejjen skrev 2011-05-04 20:43:53 följande:
    Här väntar jag på det ena elelr andra! Skulle haft mens igår men inte en tillstymmelse till det än. Inte ens molvärk i magen... Hmm... Men får starka negativa test så är ju inte gravid! Kroppen spelar mig ett spratt!! Inte kul!!
    Ja, eller så fäste ägget lite senare... Så länge ingen mens dyker upp finns det alltid hopp. Håller tummarna för dig!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3