• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Inte är det då starkare idag... Skit,var kanske falskt alarm? Men vad trött jag blir, suck!

Håller tummarna för dig, Meh!

• SoMa72

Så jag ska inte deppa ihop idag? Känner mig jätteledsen... Men det ökar kanske inte så snabbt för mig?

• SoMa72
    got2b skrev 2011-04-20 23:48:03 följande:
    Grattis leaeva!! Glad
    Men, ska ni lämna mig här nu? Du och SoMa... Jag vill följa med er ju! Drömmer
    Testade nu ikväll igen men det visade inte heller nåt. Jag testar väl imorgon igen. Och i övermorgon. Säkert efter det med. Håller er informerade.

(Jobbar em/kväll, därför jag skriver här på lite udda tider. Har inte nån iphone e.d. ännu så jag kan inte smygsurfa på jobbet).
    Jag ska då inte lämna dig, tror jag kommer att bli kvar här.... Håller tummarna för att du får ett plus nu idag! :.-)
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-21 06:42:51 följande:
    Nej inte deppa innan tanten .,,,

Det dubblas ju var/varannan dag så ligger det på 25 nu så bludder inte 50 förrens tidigast fred-lör så nu hoppas vi ::))

Hmm ska jag säga haha jag är likadan :), gubben sa igår att han tror detta kommer gå vägen denna gång. Jag sa till honom om strecket är lika med kontrollstrecket på tisdag i såfall kanske det kan bli något så en lång helg att se om tanten kommer eller inte.
    Ja, fast det är ju lättare sagt än gjort, jag känner mig vrålledsen och misströstar... Har ju dessutom inte ont i brösten längre heller, känns inte som nåt bra tecken? Förvånad Men leaeva, jag tror på DIG den här månaden! Nån/några av oss ska banne mig plussa o det ska gå bra även om det inte blir jag den här månaden.
    FruW skrev 2011-04-21 06:43:55 följande:
    SoMa jag tror det tar några dagar för hcg att stiga så pass, så försök ge det lite tid (jag vet att det är svårt).. Ett plus är ett plus, större chans att det går bra än att det går dåligt. Min mf- läkare sa att jag vid nästa graviditet om jag inte får behandling ändå har 50 % chans att lyckas, så det är ju ganska bra ändå!

Håller tummarna för er, både ni som precis plussat o ni som snart har bim!

Tanten är vilse i skogen, utan både gps o mobil, så förhoppningsvis blir hon kvar där ett tag!
    Hoppas, hoppas du har rätt! Men det var ju så j-a svagt plus, tycker det borde ha varit starkare både igår och idag... Sen så har jag ju tyvärr bara erfarenhet av att mina plus  har slutat i mf, förr eller senare. Nåja, blir väl nya friska tag nästa månad annars.

Tack för att du skickat iväg tanten, bara hon inte dyker upp här idag maskerad till påskkärring?! Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-21 09:25:28 följande:
    SoMa om du ser en påskkärring, skynda dig att snabbt skrämma iväg henne!! Demon 
    Hehe, det lovar jag! {#emotions_dlg.djavulsk}
    LisaVäntar skrev 2011-04-21 09:34:26 följande:
    Får du någon hjälp att hålla kvar det lilla livet SoMa? Av sjukvården menar jag!
    Ja, jag har hämtat ut Trombyl o progesteron som jag skulle börja med vid plus, vilket jag gjorde igår... Sen är det bara att hoppas att det hjälper.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-04-21 09:32:55 följande:
    Vill att alla ska lämna, inte stanna kvar här!

Inget streck idag heller.. Var ganska övertygad för nån vecka sedan att det tagit sig denna gång. Men det verkar ju inte så. Känner ingenting annorlunda nu.
    Hoppas tanten håller sig borta tills söndag i alla fall. Ska iväg på lördag och slipper gärna då.
    Ditt streck kommer, gumman! Och tanten får absolut INTE komma....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-21 09:56:44 följande:

bim -4 och mina test blev lite starkare ush så så orolig
    F-n, vad nice! Härligt att det går så fint framåt för dig!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-21 10:44:26 följande:
    men du måste följa med, vill inte själv :(
    Jag hoppas, men tror inte det... Mina är såååååååååååååååå svaga om man jämför med dina o jag är ändå på BIM Gråter Men jag är JÄTTEGLAD för din skull! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Härligt leaeva!
    Meh, ditt plus kommer, ingen mens för dig nu!
    Nix, har inte stigit. Jäkla skit!!! Är inte helt borta än heller o har inte börjat blöda än, vad är detta??! Snyft

Kram på er!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3