• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes
    Jazmin skrev 2010-06-10 09:08:22 följande:
    God morgon !

Nu verkar mensen ge sej , hmm inte många dagar denna gången 3 ?? Konstigt .
    Nån mer som haft det så efter MF.
    Ja, jag med! Konstigt. Hade bara en dag med mycket blod sist och sen avtog det. Sen tre dagar senare kom det tillbaka igen och höll på i en dag till. Cykeln blir lite konstig efter MF. Glöm inte ha tamponger eller bindor i väskan. Jag var helt oförberedd och trodde mensen var helt slut och så kom det mera och jag hade inga grejer med mig..
  • Melitta69

Tell me about it!! första gången så blödde jag 9 veckor . Så denna gången ska man va glad om det avtar så här fort.. Undrar bara om jag ska fortsätta med rosenroten nu har man läst så mycket om att man har fått MF vid användandet .??

• Pancakes
    Jazmin skrev 2010-06-10 09:21:09 följande:

Tell me about it!! första gången så blödde jag 9 veckor . Så denna gången ska man va glad om det avtar så här fort.. Undrar bara om jag ska fortsätta med rosenroten nu har man läst så mycket om att man har fått MF vid användandet .??

Ja, det låter ju onekligen lite läskigt.. Hade du svårt att bli gravid förra gången? Om inte, så kanske det är lika bra att bara låta det vara? Samtidigt så är det ju flera i tråden som blivit gravida jättefort när de använt rosenrot. Kanske svår fråga eftersom man efter MF så gärna vill komma tillbaka i gravid-tilstånd direkt, men känner du själv att det är "bråttom"?
  • Melitta69

Nja, jag e 40 + och känner att tiden tickar iväg.. jag har väldigt lätt för att bli gravid dock så det känns inte som något problem.. Gravid vill man ju bli igen , det känns som en stor förlust när det inte blir som man tänkt sej ..

• kajsalisa

Hallå tjejer. Ville bara titta in och säga att jag tänker fortsätta att bara gästapela i den här tråden. Allt såg finfint ut idag, både mina värden och bebbens tickande hjärta. Något framflyttad dock. Bf på nyårsafton. ;)

• Pancakes
    kajsalisa skrev 2010-06-10 10:25:17 följande:
    Hallå tjejer. Ville bara titta in och säga att jag tänker fortsätta att bara gästapela i den här tråden. Allt såg finfint ut idag, både mina värden och bebbens tickande hjärta. Något framflyttad dock. Bf på nyårsafton. ;)
    Men ååååh, så roligt att höra! Underbart! Då får vi se om det blir en 2010 eller 2011-bebis då!
  • Polarbjörnen
    Pancakes skrev 2010-06-10 08:53:08 följande:
    Godmorgon! Hur mår ni idag?

Håller tummarna för dig Kajsalisa!!!

Tack Polarbjörnen för ditt svar! Får se om jag kanske testar nåt nästa vecka. Jag känner aldrig några symtom vid ÄL vad jag vet så det kan vara kul att prova. Hur mår du själv? Nu kan du skriva upp dig på BIM-listan va?
    jag mår finemangs! fick ett svagt med tydligt pluss på stickan i morse!!!!
  • LillaMy3
    Polarbjörnen skrev 2010-06-10 11:46:35 följande:
    Grattis!!!
  • Polarbjörnen
    LillaMy3 skrev 2010-06-10 12:14:53 följande:
    Grattis!!!
    tack å bock!!! hoppas det blir starkare nu bara!
  • Pancakes
    Polarbjörnen skrev 2010-06-10 11:46:35 följande:
    Fantastiskt! Grattis! Och du som fortfarande stod på "väntar på ny mens eller ÄL". Det blev ingen mens alltså!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3