• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiness
    kajsalisa skrev 2010-06-07 21:10:53 följande:
    Tittar in och blåser gravidbaciller på er. Blås, blås!!
    HAha ska vi tävla kajsa???? Jag tar alla kvinnors gravidceller på hela denna jord och fullkomligt trycker in allt ihop i denna tråd...slå den du
    **************VARJE PLUSS RÄKNAS!!!!!*******************
  • Happiness

Har inte sett dig inloggad på länge ODD allt väl???? Alltså man sitter ju som på en igelkott hela tiden här. Det svänger och hoppar i tråden. Själv är jag lite smårädd för att kolla i trosan. hade lite ont i magen tidigare under dagen och blev självklart livrädd...men herregud så här kan jag ju inte hålla på tänkte jag då...vet ju själv vad jag skrivit innan. Vid MF är det oftast embryot det varit något vajsing med och som inte skulle bli livsdugligt. Vilken klen tröst egentligen....man önskar ju bara av hela sitt hjärta att det lilla livet ska få vara friskt.

Tjejer nu menar jag allvar om det är så att det blir too much grav snack så måste ni säga till mig oavsett vad BEV säger ....

• Odetta

God morgon kära vänner!

Pepparpeppar så är allt lugnt hittils, inget mera blod sedan i söndags med andra ord. Men det är knappt jag vågar säga det högt för då jinxar jag väl det hela och kommer börja blöda igen. Usch...tycker det är så himla jobbigt med den här ovissheten. Jag tycker att när man får ett positivt gravtest så borde man banne mig vara garanterad en bebis efter 9 månader.

Så så ser det ut här i skrivande stund.

Hur mår ni?

*kramkramkram*

PS: Och jag skriver härinne för jag vågar faktiskt inte gå över till den andra tråden helt ännu...hoppas att det är ok för alla er andra som är här. Ser allt bra ut nästa fredag (såg ju att jag tog fel på dagen när jag skrev tidigare) så flyttar jag över, men tills dess stannar jag här hos er.

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • MCT79

Självklart är det okej att ni är kvar här inne.. herregud! Vi är ju glada för er skull ju!

Visst är det lite jobbigt att läsa, för jag vill ju också! Men samtidigt inger ni ju hopp för att det faktiskt går tillslut.

Min mens är slut nu och vi myste till det lite igår kväll, har beställt ÄL test i massor och tänker köra med dom den här månaden.. Bara hoppas. :)

• MCT79
    kajsalisa skrev 2010-06-07 21:10:53 följande:
    Tittar in och blåser gravidbaciller på er. Blås, blås!!
    *suuuuuger in så mycket jag kan!*
  • Odetta
    MCT79 skrev 2010-06-08 09:57:43 följande:
    Självklart är det okej att ni är kvar här inne.. herregud! Vi är ju glada för er skull ju!

Visst är det lite jobbigt att läsa, för jag vill ju också! Men samtidigt inger ni ju hopp för att det faktiskt går tillslut.

Min mens är slut nu och vi myste till det lite igår kväll, har beställt ÄL test i massor och tänker köra med dom den här månaden.. Bara hoppas. :)
    Hejjahejja! Juni är en bra månad för guldägg! Så på han bara

Tack vännen! STOR kram till dig!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Pancakes

Hejsan brudar!

Har varit borta ett par dagar, firat bröllopsdag och sånt. Här har det hänt en del.. Wow, happiness vad glad jag blir för din skull! Såg att både du och Odd hamnat på den "fina" listan nu! Heja heja! Kul för er båda!

Jag suger också åt mig av gravidbacillerna! Precis som för MCT79 är mensen slut för den här gången så nu blir det nya tag! Dock inga jätteförhoppningar just den här månaden, ÄL ligger riktigt dumt till för mig tyvärr. Begravning, jobbresa och annat tråkigt krockar med det. Men men, det får bli som det blir!

• Happiness

Snackade med BM idag. Hon började förklara en massa för mig. Ok...det blå strecket på CB behöver inte alls bli starakre för att säkra en graviditet. Nähä. och embryot sitter inte alls starkare till slemhinnan bara för att strecket är blåare. Nähä! Och strecket i sig säger inget om den mängd hCG man har i blodet. Nähä!

Där ser man även gamla hundar lär sig nya saker varje dag. Jag trodde absolut ett CB fungerade som ett ÄL-test! Menmen tji fick jag.

tog ett CB test imorse och det ser fortafrande likadant ut som tidigare så jag hoppas BM har rätt. Ska dit den 23 juni på VUL och om jag ser en tomhinnsäck, inget foster alls eller att det sitter på fel ställe. Ja tjejer då ansvara inte jag längre för mina handlingar.

Då tar jag ultraljuds staven och kör upp den på någon. HAHA! Undra om man blir lite aggresiv när man är gravid. Testosteron som pumpar

Hoppas ni alla har det bra.

************************FROM YOURS TRULEY HAPPY****************************************

• Pancakes

Åh, vad jag hoppas att allt ser bra ut när du går på ditt VUl, Happiness! Så där sa min BM också om alla strecken. Det behöver inte bli starkare osv. Du ÄR gravid, så är det bara! Känner på mig att det kommer gå bra för dig!
    Kram!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3