Tejj skrev 2010-06-12 08:57:10 följande:
Ok... här kommer ett litet ego inlägg från mig...
Fick ju gulkroppshormon av läkaren som jag skulle äta i 10 dgr för att stabilisera ÄL/mens.... Har ätit första kuren nu när vi var på Kreta... tyckte att ÄL stickorna gjorde utslag som typ i sön o vi sexade på.... (dock var de mkt starkare utslag sist jag hade ÄL, men är strecket minst lika starkt ELLER starkare än teststrecket, så innebär det väl ÄL?!)
Tog sista pillret igår, vilket innebär att det ska komma mens (om nu detta piller hjälper min ÄL/mens) om 2-3dgr..... grejjen är den att sen 2-3dgr tillbaka så har jag haft lite ömmande bröstvårtor... tog ett grav.test från
billigatester.se nu imorse, men det var ju självklart neg. Antar att det är alldeles för tidigt att testa.... vet ni om det finns några grav.test som kan ge utslag tidigare än dom jag nu testat? Tänkte åka o köpa ClearBlue digital grav.test, men vill nog inte köpa så dyrt test om det ändå är för tidigt för att testa o inte ger utslag..... =/
Vad tycker ni? Har ni några råd?
Kreta var annars heeeeeeeelt ok... mkt god mat, bästa sällskapet, mkt sol o bad... flagar dock redan på ryggen =/ men det bästa med mig är att jag nästan alltid är brun UNDER flagorna =) (har väldigt bra pigment o blir lätt brun) Men nu är man tillbaka till vardagen igen o längtar nu efter ett stort + istället... borde vara min tur snart tycker jag =)
okej, men när ska du ha din mens? eller rättare sagt hur många dagar är det sen du hade äl?
cb digital ska du inte ta innan beräknad mens... de ska tydligen inte vara speciellt känsliga.. jag hoppas självklart att du kommer plussa.
kreta gjorde nog susen för fertiliteten i så fall ;) mycket mys och gos...
håller tummarna stenhårt