• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten
    Polarbjörnen skrev 2010-06-11 07:36:17 följande:
    tack så hjärtligt för alla lyckönslningar!!! nu vill jag bara att strecket ska bli starkt och tydligt!
    vet inte om jag grattat, men grattis till plusset :D
    Längtan efter liten är stor
  • Pancakes

Neeej, men vad är det jag läser... Happiness, älskade vännen vad jag lider med dig! Stackars liten! Det finns inte mycket man kan säga som inte redan sagts ovan men ta hand om varandra nu och lås in er tillsammans och sörg så kommer ni snart ut mer hoppfulla på andra sidan. Det kommer att lösa sig för er så småningom även om det är en klen tröst just nu. Stor kram!!!!

• Bev

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad i hela H******VETET.... Lilla älskade Happiness vad är dt jag läser. Blir såååå himla ledsen för din/er skull. Jag önskar verkligen att det fanns något man kan säga eller göra men det finns ju verkligen INGENTING som tröstar en stund som denna... Min fina lilla Happiness! *KRAMAR OM*!!!!

En liten tröst är kanske att det i alla fall "fäste" och att kroppen fortfarande fungerar och tar bort det som kankse inte skulle varit livsdugligt. Men jag vet, INGET som tröstar nu....

Kramar om dig tusen gånger och finns här för dig! ME LÖV YOU!

Polarbjörnen: GRATTIS!

Glädjens och sorgenstråd tjejer, tur att vi har varandra!

• Tejj

Men Åååå... vad är det jag läser Happiness.... f-n vad allt kan vara orättvist ibland... finner inte ord för dig just nu, mer än att jag är otroligt ledsen för din skull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*styrkekramas*

• Polarbjörnen

tycker att mitt rgavtest idag är svagare än innan.... inte utan att man blir orolig. har någon erfarenhet av svaga plus som sedan blir starka? hur lång tid har det tagit då? är på 12 dpo idag.

• rontgensyrran
    Polarbjörnen skrev 2010-06-12 08:26:51 följande:
    tycker att mitt rgavtest idag är svagare än innan.... inte utan att man blir orolig. har någon erfarenhet av svaga plus som sedan blir starka? hur lång tid har det tagit då? är på 12 dpo idag.
    Kolla gärna in mina grvatest i mitt galleri. Det tog väl tre dagar innan de blev starkare.
  • Tejj

Ok... här kommer ett litet ego inlägg från mig...

Fick ju gulkroppshormon av läkaren som jag skulle äta i 10 dgr för att stabilisera ÄL/mens.... Har ätit första kuren nu när vi var på Kreta... tyckte att ÄL stickorna gjorde utslag som typ i sön o vi sexade på.... (dock var de mkt starkare utslag sist jag hade ÄL, men är strecket minst lika starkt ELLER starkare än teststrecket, så innebär det väl ÄL?!)
    Tog sista pillret igår, vilket innebär att det ska komma mens (om nu detta piller hjälper min ÄL/mens) om 2-3dgr..... grejjen är den att sen 2-3dgr tillbaka så har jag haft lite ömmande bröstvårtor... tog ett grav.test från billigatester.se nu imorse, men det var ju självklart neg. Antar att det är alldeles för tidigt att testa.... vet ni om det finns några grav.test som kan ge utslag tidigare än dom jag nu testat? Tänkte åka o köpa ClearBlue digital grav.test, men vill nog inte köpa så dyrt test om det ändå är för tidigt för att testa o inte ger utslag..... =/
    Vad tycker ni? Har ni några råd?

Kreta var annars heeeeeeeelt ok... mkt god mat, bästa sällskapet, mkt sol o bad... flagar dock redan på ryggen =/ men det bästa med mig är att jag nästan alltid är brun UNDER flagorna =) (har väldigt bra pigment o blir lätt brun) Men nu är man tillbaka till vardagen igen o längtar nu efter ett stort + istället... borde vara min tur snart tycker jag =)

• Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-12 08:57:10 följande:
    Ok... här kommer ett litet ego inlägg från mig...

Fick ju gulkroppshormon av läkaren som jag skulle äta i 10 dgr för att stabilisera ÄL/mens.... Har ätit första kuren nu när vi var på Kreta... tyckte att ÄL stickorna gjorde utslag som typ i sön o vi sexade på.... (dock var de mkt starkare utslag sist jag hade ÄL, men är strecket minst lika starkt ELLER starkare än teststrecket, så innebär det väl ÄL?!)
    Tog sista pillret igår, vilket innebär att det ska komma mens (om nu detta piller hjälper min ÄL/mens) om 2-3dgr..... grejjen är den att sen 2-3dgr tillbaka så har jag haft lite ömmande bröstvårtor... tog ett grav.test från billigatester.se nu imorse, men det var ju självklart neg. Antar att det är alldeles för tidigt att testa.... vet ni om det finns några grav.test som kan ge utslag tidigare än dom jag nu testat? Tänkte åka o köpa ClearBlue digital grav.test, men vill nog inte köpa så dyrt test om det ändå är för tidigt för att testa o inte ger utslag..... =/
    Vad tycker ni? Har ni några råd?

Kreta var annars heeeeeeeelt ok... mkt god mat, bästa sällskapet, mkt sol o bad... flagar dock redan på ryggen =/ men det bästa med mig är att jag nästan alltid är brun UNDER flagorna =) (har väldigt bra pigment o blir lätt brun) Men nu är man tillbaka till vardagen igen o längtar nu efter ett stort + istället... borde vara min tur snart tycker jag =)
    okej, men när ska du ha din mens? eller rättare sagt hur många dagar är det sen du hade äl?
    cb digital ska du inte ta innan beräknad mens... de ska tydligen inte vara speciellt känsliga.. jag hoppas självklart att du kommer plussa.
    kreta gjorde nog susen för fertiliteten i så fall ;) mycket mys och gos...
    håller tummarna stenhårt
    Längtan efter liten är stor
  • FruW

Go morgon sötaste!

Polaris - grattis till plusset! Jag har också haft lite strul med plussen, men mina blev ju inte speciellt starka alls, o slutade i mf.. Jag tror att du får ge det ngn dag, så ska du se att det blir starkare - men jättejobbigt jag vet!! Man vill ju veta nu nu! Men du blöder inget? Läste i en annan tråd om ngn som alltid fick starkare tester vid lunchtid, för urinet var mer koncenterart då, kanske värt att testa....?`

Happiness, vännen, hur mår du? Tänker på dig!!!

Började med mina ÄL-tester i går, hade egentligen tänkt att börja testa idag, räknar med äl runt onsdag i nästa vecka.. Men fick i stort sett fullt utslag på testerna igår!! Fattar ingenting!! Tänkte att det kanske var rester från mf, fick ju svagt positivt i måndags med gravtestet, så gjorde ett nytt gravtest i morse som visade helt blankt (förutom kontrollstrecket då!) Så gravhormonerna borde ju vara ute ur kroppen nu, men väldigt konfunderad över om det är äl på g eller inte... Har haft lite äl-känningar i magen, men tänkte att det kan ju bero på akupunkturen, rosenroten mm... inga äl-flytningar dock...

Tejj, vilken härlig semester!! Spännande med symptomen, du kanske får en liten grek Jag har hört att cb digital kan vara mindre känsliga än de vanliga, men jag vet inte.. jag hade nog satsat på de lite billigare så länge.. LYCKA TILL!!!

Skönt att se det helt blanka gravtestet med, då VET jag ju att det var ngt annat som gjorde att jag fick strecken, även om de bara var svaga...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3