• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Tejj

mimmi80.... strular fortfarande när jag försöker lägga in bilder... hör av mig här så fort jag har lagt in dem... tills dess ska jag städa =)

• Längtan efter liten
    maria204 skrev 2010-06-12 12:17:31 följande:

Jag fick tyvärr göra ännu en skrapning igår, då det visade sig att inte heller det här fostret orkade leva. Jag hittar inte listan i tråden, orkar inte leta. Nu tar vi paus över sommaren och försöker kanske igen till hösten. Det känns inget kul att försöka nu, efer två MA så tätt inpå varandra.Gråter

Om någon orkar/vill, så får ni gärna ta bort mig som gravid och sätta upp mig på paus.

Lycka till ni anda! Jag hoppas att jag kommer tillbaka till en tom tråd efter sommaren, så att alla har fått sitt plus!

jag beklagar verkligen, så oerhört tråkigt att höra... men jag förstår er... jag hoppas ni kommer plussa snart igen..
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-12 13:54:59 följande:
    mimmi80.... strular fortfarande när jag försöker lägga in bilder... hör av mig här så fort jag har lagt in dem... tills dess ska jag städa =)
    jag letade också efter bilderna, hör av dig när du fått in dom...
    jag håller med talaren innan, det är för tidigt att testa ännu..
    om du väntar åtminstone 3 dagar till så finns det cb testa tidigt...
  • Happiness

Hej goa tjejer!

Är så lessen för din och mn skull maria trodde verkligen det hade gått vägen för oss bägge denna gången. Skit! Jag ska också försöka vila upp mig nu i sommar och få lite distans till allt. Det måste man annars blir man ju skvatt galen av detta. LYCKA-SORG.....

Här är det för jävligt...blödningen har inte kommit än. Helt otroligt....Nu vill jag ha ut detta....Så fruktansvärt jobbigt alltså. Känner mig bitter över IVF försöket....dom kollade ju inte mitt TSH värde innan. För höjt TSH kan leda till MF. Kände mig svullen och hade ont i alla leder. kunde inte öppna en burk. Frågade läkaren om dom inte kunde ta ett blodprov, jag kunde betala för det...men läkaren sa att det inte behövdes.

Jag och mannen har pratat om detta han ska ringa till stället och prata med dom. Vi har blivit felbehandlade och betalat massor....BLÄ!!!!! Förlåt mitt gnäll på tråden. Men livet är orättvist......

Vi ska gifta oss i sommar så idag har jag fixat med ringen,beställt slingor och håruppsättning, kollat på klänning (sent ute i vanlig ordning)pratat med floristen om blommor. Har verkligen försökt skingra mina tankar, men det har varot omöjligt. Har mått så konstigt dåligt idag, illamående och svettats som en gnu. Tog tempen,ingen feber! Är väl dom där förbaskade hormonerna som ställer o sig i kroppen. Börja blöda nu då!!!!!Demon

• Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-06-12 20:56:39 följande:

Hej goa tjejer!

Är så lessen för din och mn skull maria trodde verkligen det hade gått vägen för oss bägge denna gången. Skit! Jag ska också försöka vila upp mig nu i sommar och få lite distans till allt. Det måste man annars blir man ju skvatt galen av detta. LYCKA-SORG.....

Här är det för jävligt...blödningen har inte kommit än. Helt otroligt....Nu vill jag ha ut detta....Så fruktansvärt jobbigt alltså. Känner mig bitter över IVF försöket....dom kollade ju inte mitt TSH värde innan. För höjt TSH kan leda till MF. Kände mig svullen och hade ont i alla leder. kunde inte öppna en burk. Frågade läkaren om dom inte kunde ta ett blodprov, jag kunde betala för det...men läkaren sa att det inte behövdes.

Jag och mannen har pratat om detta han ska ringa till stället och prata med dom. Vi har blivit felbehandlade och betalat massor....BLÄ!!!!! Förlåt mitt gnäll på tråden. Men livet är orättvist......

Vi ska gifta oss i sommar så idag har jag fixat med ringen,beställt slingor och håruppsättning, kollat på klänning (sent ute i vanlig ordning)pratat med floristen om blommor. Har verkligen försökt skingra mina tankar, men det har varot omöjligt. Har mått så konstigt dåligt idag, illamående och svettats som en gnu. Tog tempen,ingen feber! Är väl dom där förbaskade hormonerna som ställer o sig i kroppen. Börja blöda nu då!!!!!Demon

lilla vän, älskade du..
    be om tableter, allvarligt...
    och att ni blivit felbehanldade är ju katastrof! be om pengarba tillbaka eller ett gratis försök MINST!!!

Mitt i allt kaos måste jag bara få gratulera till giftemålet så underbart happiness :) sååå avundsjuk på dig ska du veta...
    men jag förstår att det är svårt att glädjas för er just nu, men det kommer bli bättre, det lovar jag dig... vill inte att du lämnar tråden... :( men jag förstår om du känner att du måste det... stor kärleksfull kram
  • maria204
    Happiness skrev 2010-06-12 20:56:39 följande:

Hej goa tjejer!

Usch vad jobbigt! Ja, vi får väl ta nya tag till hösten. Då är vi båda fruar!!

Jag har varit så tom hittills. Om en vecka är jag nygift och så ska man ha det här i skallen också. Jag undviker att tänka på vad som har hänt, och det är så klart inte helt bra. Jag vill bara vara lycklig nu, inför bröllopet och allt. Jag ska gå och lägga mig, sätta på en sorglig film och gråta. Jag måste nog det. Jag behöver gråta, men kan inte. Kan och orkar inte känna efter.
  • Tejj

Har GRYMT ont i bröstvårtorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-12 22:02:43 följande:
    :) hihi
  • LillaMy3
    Ohh så spännande!! Hoppas det är ett postivit tecken!!!
  • Längtan efter liten

när har du bim?

själv känner jag mig lite lätt illamående idag också... igår mådde jag ganska mycket illamående..Jag hoppas verkligen att detta betyder något bra och inte några jäkla bieffekter av tabletterna..!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3