• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Tejj
    Längtan efter liten skrev 2010-06-13 14:35:32 följande:
    när jag åt provera blev jag gravid direkt av dom :) så håller tummarna..
    jag har ju bim nästa söndag, så det får bli efter det.. lillskruttan fyller 3 den 23 så OM jag kan hålla mig testar jag då
    Kul o höra att det gick bra för dig med Proveraknaprandet, det ger MIG hopp =)
    Svårt o hålla sig o testa, kliar i fingrarna varje gång man sätter sig på toa... men nu ska jag inte testa förrän tidigast tis, annars ons... med de billigare grav.testet... CB digital spar jag tills på fre, OM det skulle göra utslag så ska jag överraska sambon med det =)

Håller tummarna stenhårt för båda oss nu denna vecka =)
  • Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-13 19:12:47 följande:
    Kul o höra att det gick bra för dig med Proveraknaprandet, det ger MIG hopp =)
    Svårt o hålla sig o testa, kliar i fingrarna varje gång man sätter sig på toa... men nu ska jag inte testa förrän tidigast tis, annars ons... med de billigare grav.testet... CB digital spar jag tills på fre, OM det skulle göra utslag så ska jag överraska sambon med det =)

Håller tummarna stenhårt för båda oss nu denna vecka =)
    jag vill helst testa idag för att veta om illamåendet är grav eller tabletter... men det är för tidigt än...
    jag är super dålig på att inte testa.. men jag ska försöka att hålla mig , men jag evt att jag ALDRIG kommer klara det
    Längtan efter liten är stor
  • LillaMy3
    Längtan efter liten skrev 2010-06-13 13:24:11 följande:
    Trött är ju ett tecken, men som du säger så kan det även vara så mycket annat det handlar om...
    gråtfärdig är jag också till och från, eller väldigt lättgråtig och känslig kanske man ska säga..
    men det är säkert bara pms för mig... hoppas du får ett pluss den 24, jag hade bim först då också.
    Jo trött kan ju vara ett tecken... Väntar och ser

Har varit små ilsk idag. Suckat djupt och tyckt stackars sambon varit korkad som inte fattar saker och ting. Han är dock som vanligt, och egentligen inte korkad alls, men jag har varit lite grälsjuk... Troligtvis är det tröttheten som gör det Och tröttheten är nog desvärre sonens fel just nu. Har en ettåring som sover dåligt till och från.

Men det kan ju vara tecken också Har fått liiiite ömma bröst. Men det kan ju vara PMS eller bara symptom på äl.
  • Längtan efter liten
    LillaMy3 skrev 2010-06-13 20:18:52 följande:

Har varit små ilsk idag. Suckat djupt och tyckt stackars sambon varit korkad som inte fattar saker och ting. Han är dock som vanligt, och egentligen inte korkad alls, men jag har varit lite grälsjuk... Troligtvis är det tröttheten som gör det Och tröttheten är nog desvärre sonens fel just nu. Har en ettåring som sover dåligt till och från.

Men det kan ju vara tecken också Har fått liiiite ömma bröst. Men det kan ju vara PMS eller bara symptom på äl.
    hehe grälsjuk? =) det har jag också varit idag.. men det är nog för att jag haft så tråååkigt
  • mallanis

Åh va kul att det drar ihop sig för er till BIM!
    Vi håller upp en månad men sen vill jag vara med och vara förväntansfull, om det då finns några kvar som då väntar på BIM vill säga ;) Kom igen nu tjejer nu blir vi gravida hela högen =)

• Tejj
    LillaMy3 skrev 2010-06-13 20:18:52 följande:

ja svårt o avgöra vad som är grav.tecken o vad som inte är.... sjukt jobbigt att vara i ovissheten.... hoppas dock det bästa för oss alla!!! =)
  • Tejj

Men vågar jag säga att jag KÄNNER mig gravid... har den där konstiga rumlarrunt-fjärilar-i-magen-känslan i "tjej"magen.... bröstvårtorna är ömma o fick tårar i ögonen för en stund sen när jag tittade på en dokumentär på TV............... vågar jag säga att jag känner mig gravid, för tänk om jag inte är det?! Foten i munnen

• Längtan efter liten
    Tejj skrev 2010-06-13 20:49:23 följande:
    Men vågar jag säga att jag KÄNNER mig gravid... har den där konstiga rumlarrunt-fjärilar-i-magen-känslan i "tjej"magen.... bröstvårtorna är ömma o fick tårar i ögonen för en stund sen när jag tittade på en dokumentär på TV............... vågar jag säga att jag känner mig gravid, för tänk om jag inte är det?! Foten i munnen
    tjohoo :D jag hoppas och hoppas och hoppas...
    jag känner mig faktiskt också lite smått gravid.. men är inte säker...
  • MCT79
    Tejj skrev 2010-06-13 20:49:23 följande:
    Gud vad spännande!!
  • LittleJunia

Känner mig inte ett dugg gravid! Men hoppas jag är det iaf
    BIM ungefär som några av er andra, kring 21 juni. Spännande värre!
    Önskar lycka till oss alla!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3