• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-06-10 18:47:52 följande:
    LYCKAN var kort......

Tog ett test idag och strecket var nästan borta. Åkte in till kliniken och dom tog hCG. Det hade sjunkit snabbt till 3. BM sa att blödningen kommer snart kanske om några dagar.

Ett MF till.................VARFÖR? Ser INGET i dimman. Är helt borta. Gråter inte ens. Jag är tom och chockad.

Kan någon ta bort mig från BF-listan *får tårar i ögonen* Var så nära......Kommer ALDRIG komma dit igen.
    nej men käre vän :( vad är det jag ser nu när jag kommer in! När ska allt elände ta slut?! det är så otoligt ledsamt att behöva se detta.
    hur fick du reda på det här? var vul:et planerat eller hade något hänt innan? (har inte varit inne på några dagar)
    stor kram. jag tänker på dig
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

var på ul idag ocj kollade äl, och som jag trodde kom min äl mycket tidigare denna månadrunt 4 dagar tidigare... vilket är riktigt tidigt för att vara mig, men jag antar att det är pravidelen som gör det... men om det nu är så, så måste vi nog ha prickat rätt... hoppas jag iaf... så nu är det bara att vänta 2 veckor... hoppas man inte väntar förjäves. antar att jag har bim runt den 20

• Happiness
    Längtan efter liten skrev 2010-06-10 22:00:35 följande:
    nej men käre vän :( vad är det jag ser nu när jag kommer in! När ska allt elände ta slut?! det är så otoligt ledsamt att behöva se detta.
    hur fick du reda på det här? var vul:et planerat eller hade något hänt innan? (har inte varit inne på några dagar)
    stor kram. jag tänker på dig
    Tack till er alla goa tjejer på tråden! Suck ja detta helvete alltså...sicken skit..

Hur jag fick reda på det....jag tog ett CB igår och tyckte att det var svagt. Tog då ett imorse och jag kunde knappt se det. Total chock!!!!!!
    Ringde som sagt till fertilitetskliniken och fick komma direkt in. Dom gjorde inget VUL men don mätte hCG nivån i blodet. Den var skrämmande låg så det kommer snart starta ett MF. Blödningen har inte kommit igång än...men jag hoppas den kommer snart. Har alvedon som jag kommer att ta. Det får räcka. Embroyt fäste helt enkelt inte tillräckligt eller så var inte embryot livsdugligt. En tröst att det inte han gå så långt.

Nu vill jag att det ska börja blöda bara....
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-06-10 22:55:28 följande:
    Tack till er alla goa tjejer på tråden! Suck ja detta helvete alltså...sicken skit..

Hur jag fick reda på det....jag tog ett CB igår och tyckte att det var svagt. Tog då ett imorse och jag kunde knappt se det. Total chock!!!!!!
    Ringde som sagt till fertilitetskliniken och fick komma direkt in. Dom gjorde inget VUL men don mätte hCG nivån i blodet. Den var skrämmande låg så det kommer snart starta ett MF. Blödningen har inte kommit igång än...men jag hoppas den kommer snart. Har alvedon som jag kommer att ta. Det får räcka. Embroyt fäste helt enkelt inte tillräckligt eller så var inte embryot livsdugligt. En tröst att det inte han gå så långt.

Nu vill jag att det ska börja blöda bara....
    usch vännen... fy fan för detta!!
    sa inte bm att det inte spelade någon roll om det är svagt eller starkt :/ skit snack!!!
    fan vad arg jag blir..
    Fick du inte ens några tabletter för att fortskrida det?! ska de bara låta dig gå och vänta? det kan ju för i helvete ta lång tid... Be om tabletter!!! och varför kollade de inte vul?
    vill bara krama om dig hårt!
  • Happiness
    Längtan efter liten skrev 2010-06-10 22:58:46 följande:
    usch vännen... fy fan för detta!!
    sa inte bm att det inte spelade någon roll om det är svagt eller starkt :/ skit snack!!!
    fan vad arg jag blir..
    Fick du inte ens några tabletter för att fortskrida det?! ska de bara låta dig gå och vänta? det kan ju för i helvete ta lång tid... Be om tabletter!!! och varför kollade de inte vul?
    vill bara krama om dig hårt!
    Suck! Ja jag är också jävligt förbannad. Ja det är nog mycket snack på folk särskilt dom som inte vet något....Nä inga tabletter..Ja nu ska jag bara gå och vänta, men du vet jag är "bara" i vecka 5. Tror inte det är så mycket av något egentligen....urk bävar för blodklumpar som ska ut. Du vet tanken på foster får mig att rysa...men det går nog inte att se med blotta ögat.

Man kan inte se något på VUL. Jo något litet,litet...men man kan ju inte se om det lever. Blödningen kommer snart att komma...det kommer gå bra. Dom sa inget hur det skulle bli men jag tänker att eftersom dom inte gjorde det så kommer det bara bli som en massiv mens. Men det är som du säger....kommer inte blödningen igång inom två dagar då ringer jag baske mig igen. KRAM
  • Polarbjörnen

tack så hjärtligt för alla lyckönslningar!!! nu vill jag bara att strecket ska bli starkt och tydligt!

• Happiness
    Polarbjörnen skrev 2010-06-11 07:36:17 följande:
    tack så hjärtligt för alla lyckönslningar!!! nu vill jag bara att strecket ska bli starkt och tydligt!
    Ett stort GRATTIS till plusset!!! Snyggt jobbat....KRAM!!!!!
  • Polarbjörnen
    Happiness skrev 2010-06-11 07:38:25 följande:
    Ett stort GRATTIS till plusset!!! Snyggt jobbat....KRAM!!!!!
    tack för det och STOR kram till dig!!!! finns inte ord...
  • rontgensyrran

Usch happiness vilken mardröm! Och sen att man inte anar nåt heller utan det bara kommer smygande sådär. Detta var ju din tur nu, det har det vart länge. Blir så ledsen när jag läser om det. *styrkekramar*

• Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-06-10 23:12:22 följande:
    Suck! Ja jag är också jävligt förbannad. Ja det är nog mycket snack på folk särskilt dom som inte vet något....Nä inga tabletter..Ja nu ska jag bara gå och vänta, men du vet jag är "bara" i vecka 5. Tror inte det är så mycket av något egentligen....urk bävar för blodklumpar som ska ut. Du vet tanken på foster får mig att rysa...men det går nog inte att se med blotta ögat.

Man kan inte se något på VUL. Jo något litet,litet...men man kan ju inte se om det lever. Blödningen kommer snart att komma...det kommer gå bra. Dom sa inget hur det skulle bli men jag tänker att eftersom dom inte gjorde det så kommer det bara bli som en massiv mens. Men det är som du säger....kommer inte blödningen igång inom två dagar då ringer jag baske mig igen. KRAM
    jo visst, du är "bara" i v.5, men iaf.. för att lindra den inre smärtan lite hade det inte varit fel med tabletter... och nej de hade inte sett mycket på ett vul, men ändå :(
    men hur känner du dig? har du några symptom kvar eller blåste allt bort vid kontrollen?
    du anar inte hur ledsen jag är för din skull. sitter här och gråter öfr din skull...
    det känns som det precis hände mig..
    du ska veta att jag och alla andra finns här om du behöver oss... du kan gorma, skrika, gråta, eller bara muttra på oss om du behöver det... min axel finns alltid till för dig.. stor kram..
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3