FruW skrev 2010-06-12 09:48:35 följande:
Go morgon sötaste!
Polaris - grattis till plusset! Jag har också haft lite strul med plussen, men mina blev ju inte speciellt starka alls, o slutade i mf.. Jag tror att du får ge det ngn dag, så ska du se att det blir starkare - men jättejobbigt jag vet!! Man vill ju veta nu nu! Men du blöder inget? Läste i en annan tråd om ngn som alltid fick starkare tester vid lunchtid, för urinet var mer koncenterart då, kanske värt att testa....?`
Happiness, vännen, hur mår du? Tänker på dig!!!
Började med mina ÄL-tester i går, hade egentligen tänkt att börja testa idag, räknar med äl runt onsdag i nästa vecka.. Men fick i stort sett fullt utslag på testerna igår!! Fattar ingenting!! Tänkte att det kanske var rester från mf, fick ju svagt positivt i måndags med gravtestet, så gjorde ett nytt gravtest i morse som visade helt blankt (förutom kontrollstrecket då!) Så gravhormonerna borde ju vara ute ur kroppen nu, men väldigt konfunderad över om det är äl på g eller inte... Har haft lite äl-känningar i magen, men tänkte att det kan ju bero på akupunkturen, rosenroten mm... inga äl-flytningar dock...
Tejj, vilken härlig semester!! Spännande med symptomen, du kanske får en liten grek
Jag har hört att cb digital kan vara mindre känsliga än de vanliga, men jag vet inte.. jag hade nog satsat på de lite billigare så länge.. LYCKA TILL!!!
Skönt att se det helt blanka gravtestet med, då VET jag ju att det var ngt annat som gjorde att jag fick strecken, även om de bara var svaga...
verkar som att det är många som fått äl tidigare denna månad, jag är en av dom.. jag fick min 4 dagar för tidigt.. jag tror att kanske din akupunktur kan vara en faktor i att den är tidigare även rr kanske...
för min del är det nog pravidelen som gjorde det.
man får räkna med att när man tar något äl stimulerande så kan cykeln bli lite rubbad. men det var ju tur att du testade lite tidigare ;D då hinner ni få till det ju. Kram