• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • MD77

NEJ, skit också! Hoppas att det kan vara så att du plussar senare. Annars så hoppas jag att du får mens snabbt så att du kan börja om igen!

Vi MÅSTE få några plus den här månaden, det är inte rättvist annars!

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • sancia

Jag har testat på morgonen och fått ett väldigt svagt streck. Så svagt att jag vill vänta med att ta ut segern (speciellt med tanke på dig Fimpen). Jag känner dock igen en del känslor som jag hade när jag var gravid förra gången, så hoppet finns där!

• Eddam

Nej vad tråkigt Sassa!!!! Hoppas som MD77 skrev att du plussar senare eller får mens snart så ni får en ny chans snart...

Sancia: Spännande!!!! Jag håller tummarna!!

MD77: Hoppas svullnaden är ett gravtecken!! Jag har inte fått så förän i slutet med sonen men då tryckte ju allt på därnere.. haha

• sassa07
    MD77 skrev 2010-09-20 22:53:41 följande:
    Varning för intima detaljer! Började känna av det igår ... här börjat svullna därnere...någon annan som känt det någongång?
    Hoppas hoppas att det är något på G därnere
  • Fjällräven

Sancia: Åååh så spännande!!

Sassa07: Men sug! Hoppas att det bara var för tidigt och om du testar om några dagar så kommer ett fint plus!

MD77: Hoppas! 

• sancia
    sassa07 skrev 2010-09-21 08:14:27 följande:
    Hoppas hoppas att det är något på G därnere
    Alla mystiska "symtom" ser jag som bra tecken! 

Tråkigt Sassa, men det kanske fortfarande kan bli ett pluss!
  • barnlängtan2011

Åh så tråkigt sassa men så länge du inte fått mens finns det ju hopp! Sancia Så spännande! Vantar med spänning på uppdatering. Ska du ta ett nytt test senare idag? Eller vantar du till imorgon? Md svullen var då? I underlivet, eller buken? Vill inte vara tråkig men det är nog för tidigt för grav symptom. Troligen mera vanlig pms, men snart så, ägget fäster ju ca 1 v efter äl och först efter det uppträder symptom på grav. Nu har jag ägglossat i varje fall, skönt, mindre ont. Sambon blir nog glad oxå .

• barnlängtan2011

Ja, någon undrade om jag var dr. Jo, det är jag men inte färdig än, jobbar just nu på kk, spännande och vanligtvis roligt men inte så kul numera när alla patienter är gravida. Får aldrig glömma min egen ofullkomlighet.

• Fimpen72
    sancia skrev 2010-09-21 07:44:52 följande:
    Jag har testat på morgonen och fått ett väldigt svagt streck. Så svagt att jag vill vänta med att ta ut segern (speciellt med tanke på dig Fimpen). Jag känner dock igen en del känslor som jag hade när jag var gravid förra gången, så hoppet finns där!
    spännande. Har du inte ngn bild? Var det CB?
  • sancia
    Fimpen72 skrev 2010-09-21 10:05:47 följande:
    spännande. Har du inte ngn bild? Var det CB?
    Nej, ingen bild tyvärr. Det var testlagrets stav. Det som känns lite lovande är att min man också såg någonting och han är sådan att han inte vågar hoppas på att jag är gravid förrän vid förlossningen.
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??