barnlängtan2011 skrev 2010-09-18 18:53:58 följande:
MD77, Grattis! Hoppas det tar sig den här gången för dig! Men hur hann du fram och tilbaka till Danmark på samma dag(för det var väl dit du åkte?), ja det går väl fort om man flyger. Finns det ingenstans i sverige där man kan göra IUI numera? Alla jag hört talas om och träffat som gjort insemination har gjort det utomlands, vanligtvis i Danmark. Har en bekant som är singel och gör IVF utomlands(hittils resultatlöst) men jag har aldrig frågat varför utomlands. Fjällräven, hoppas verkligen det sprutar ut ungar om ca 9 mån! Fattar själv ingenting, ingen LH stegring än, fattar ingenting. Får väl göra nytt vul nästa vecka och se vad det är som händer. Har så ont på vänster sida bara, antar det är åb som växer.
Jag är snabb! Eller rättare sagt flyget
Åkte till Danmark 9.50, hade tid kl 14 och åkte hem 18.45, snabbt och smidigt...om man åker till rätt ställe
Eftersom jag är singel så får jag inte göra insemination i Sverige utan måste åka utomlands helt enkelt. Det är bara par som får insemineras i Sverige...tyvärr.
sassa07 skrev 2010-09-18 19:19:17 följande:
MD77: Jippiii va roligt! Nu håller jag tummar och tår att det tar sig
Vilken panik å inse att det flyttat men tur att du hann
September it is
Heja oss alla...
Tack, tack, tack!
Ja, jag hade verkligen riktig panik där ett tag men det löste sig som tur var.
Det ska verkligen bli kul att se alla plus nu snart, för de kommer, vi har väntat länge nog!