• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Fimpen72

Barnlängtan - coolt =) Det skulle jag definitivt göra om jag hade möjlighet till.
    , önskar jag kunde bli tjenis med ngn på KvinnoK i v-ås så man kunde smuggla in sig för ett extra vul he he

• barnlängtan2011

Fimpen: Arbetar ju inte själv i v-äs som du kanske förstår, annars kunde du ju kommit förbi. Du får väl ta ett extrajobb där, de behöver säkert något vårdbiträde eller undersköterska på timmar. Jobbar man kväll eller natt står ju de flesta maskinerna oanvända och samlar damm ;) Man skulle ha en maskin hemma att leka med, tycker ul är fantastiskt, att man kan se live hur det ser ut inne i kroppen, man ser hur saker rör sig mm. Arbetade på kk första mån när jag var gravid med dottern, vad kan jag säga, jag har ett album med hennes tidiga utvecklig, från hinnsäck till flickfoster.

• Fimpen72

barnlängtan - ja man får väl säga upp sig och jobba som timmis, vore nästan värt det. =)
    Är ju undersköterska så varför inte he he...
    Ska iallafall se till att få ett VUL när jag plussat... får väl bryta mig in.

Med första såg jag redan henne som hinnsäck, sedan 7mm, 2cm sen dröjde det.
    Men det var otroligt. Hur ett riskorn med pickande hjärta kan utvecklas till ett barn....

Ja jag har antaligen 10dgr kvar till ÄL, sen mera väntan tills grav-test.
    Ska nog fasiken ta och beställa ÄL tester.... slipper man undra om när... fast det är ju inte 100% säkert sätt förstås.

• barnlängtan2011

Förstår inte, Vadå äl tester? Undra vad, om äl? Tänkte du inte testa för LH, bara köra på och sen gravtester? Som jag tid skrivit kör jag själv både med temp och äl- stickor, då vet jag att jag ägglossat, när tempen stiger, kan nog inte tala mig nog så varm om detta helt fenomenala sätt för oss kvinnor att se när vi haft äl. Vill man göra tidigt vul kan man ju alltid söka på gynakuten och säga att man har ont eller haft en liten blödning om man inte kan få till ett bokat besök. Seg väntan. Förstår inte hur jag ska klara en cykel till om det inte tar sig nu, men tiden går väl på.

• sancia

Lite starkare streck nu på kvällen! Nu börjar jag bli förväntansfull!

Ska försöka testa i morgon bittti också, och sen är jag utan internet till början av nästa vecka. Så hör ni inte ifrån mig i morgon så kommer jag med ett starkt pluss på måndag! (Hoppas jag i alla fall)

• MD77
    Sanica: JIPPI!! Vad kul! "Vårt" första PLUS!!! Glad GRATTIS, GRATTIS!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • barnlängtan2011

Åh, då vågar man väl ändå säga grattis Sancia, då måste du väl ändå vara gravid, eller hur! Har du någon bild?

• Fimpen72
    sancia skrev 2010-09-21 21:03:43 följande:
    Lite starkare streck nu på kvällen! Nu börjar jag bli förväntansfull!

Ska försöka testa i morgon bittti också, och sen är jag utan internet till början av nästa vecka. Så hör ni inte ifrån mig i morgon så kommer jag med ett starkt pluss på måndag! (Hoppas jag i alla fall)
    Härligt... Spännande med pergo-plustjej =) kanske det kan smitta av sig på oss andra...Solig
  • Eddam
    MariaK7 skrev 2010-09-21 18:44:42 följande:

oj vad olika det verkar ha gett utslag, men kanske blir så om man har oregelbunden mens?

syskonmaking: har inte hängt med i slutet i tråden, men väntar du på bim nu eller?

Jag väntar på BIM nu.. 2 okt räknar jag med att den är.. Vi får se..

Sancia: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??