• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Eddam
    Fimpen72 skrev 2010-09-21 21:42:26 följande:
    Ja höja tempen med pergo.. verkligen. Fått blodvallningar och allmän feberkänsla sista två dagarna.
    Får stanna förbi och köpa temp imorgon, lockar inte att ta barnens rump-temp ha ha.

Vilka ÄL tester har du kört med?
    Testlagret har erbjudande nu om man köper 21 ÄL tester fick man med 5 grav test om man anger en kod.
    Få fem graviditetstest på köpet
    Denna vecka kan du köpa 21 st ägglossningstest för 169,90 kr och få fem graviditetstest på köpet.
    Du måste skriva koden "kampanj21-5" i rutan för meddelande när du beställer.
    Gäller endast t.o.m. 2010-09-27
    Såg nu att quicktests.se har 21 ältest+10 gravtest för 169:- om du inte har bställt än..
  • sassa07

Då var den efterlängtade mensen här..... Grrrrrrrrrrrr!
    Men men jag ser det ändå lite positivt för nu kan jag ju förhoppningsvis börja med Pergo igen. Har redan slängt mig på tel å väntar på att dom skall ringa tillbaks...

• MariaK7

Grattis Sancia! gu vad kul.. :)

har varit på VUL nu på morgonen, dag 12, känner mig lite besviken eftersom ingen äggblåsa verkar ha vuxit till sig, hon sa dock att man kan få ägglossning ändå, men känns inte så hoppfullt.

Så vi tänkte ta stickor nu o sexa på så får vi se, sen ska jag få göra ett blodprov 4 okt för o se om jag haft ägglossning......

snyft, känns skittråkigt o som att det aldrig kommer hända nåt...
    nån som känner igen sig?

• Fjällräven

Jättegrattis Sancia!!!

Sassa07: Tråkigt men som tur är så har ju pergo börjat komma in på apoteken igen. 

• Fimpen72
    Eddam skrev 2010-09-22 08:07:15 följande:
    Såg nu att quicktests.se har 21 ältest+10 gravtest för 169:- om du inte har bställt än..
    Tack, har inte hunnit beställa än =)
    Gudars vilken huvudvärk och blodvallningar jag haft sen igår.....
    Tur man har sovmorgon så man hinner bli lite människa.
    Dag 10 idag så inget mera Pergo iallafall
  • Smurfette77
    sancia skrev 2010-09-22 07:10:49 följande:
    Jag är gravid! Nu är det ett tydligt streck och till och med skeptikern till make blev tårögd när han såg morgonens test! Glad
    Åh grattis Solig Hoppas vi får många fler plus i tråden nu!
  • Fimpen72
    sancia skrev 2010-09-22 07:10:49 följande:
    Jag är gravid! Nu är det ett tydligt streck och till och med skeptikern till make blev tårögd när han såg morgonens test! Glad
    Åååh.. så glad för er skull!
  • sassa07
    MariaK7 skrev 2010-09-22 08:55:30 följande:

Grattis Sancia! gu vad kul.. :)

har varit på VUL nu på morgonen, dag 12, känner mig lite besviken eftersom ingen äggblåsa verkar ha vuxit till sig, hon sa dock att man kan få ägglossning ändå, men känns inte så hoppfullt.

Så vi tänkte ta stickor nu o sexa på så får vi se, sen ska jag få göra ett blodprov 4 okt för o se om jag haft ägglossning......

snyft, känns skittråkigt o som att det aldrig kommer hända nåt...
    nån som känner igen sig?

Jag känner med dig, jag kan inte tala för oss alla här i tråden men jag tror att vi alla har haft samma känsla. Jag har det nu för min j-la mens kom imorse...grrr! Undrar oxå när det ska bli min tur. För mig känns det som ett slag i magen! Jag hade äl på dag 17 när jag åt Pergo, så hoppet finns ju att du oxå kommer att få en senare äl.
    Vi kommer alla att få ett plus!!! Vi måste kämpa oss igenom detta, synd att det bara ska ta lite längre tid för oss som så gärna vill...
    Jag har lagt ner med äl-test, känns bara stressande och för mycket att tänka på. Denna månaden kände jag mig mer avslappnad utan test men visst hade jag koll på kalendern när man ev har äl.
    Tempat mig har jag aldrig gjort. Det är lätt att säga "det blir när det blir" men man tänker ändå!
    Vi ska snart oxå få ett plus!
    Styrkekramar till dig
  • Fimpen72
    sassa07 skrev 2010-09-22 08:49:09 följande:
    Då var den efterlängtade mensen här..... Grrrrrrrrrrrr!
    Men men jag ser det ändå lite positivt för nu kan jag ju förhoppningsvis börja med Pergo igen. Har redan slängt mig på tel å väntar på att dom skall ringa tillbaks...
    Vad tråkigt. Men positivt att du kan få köra pergo igen förstås.
  • barnlängtan2011

Stort GRATTIS sancia! Så underbart för er! Hur länge hade ni försökt? Orkar inte gå tillbaka i tråden, är för lat och webläsaren för långsam.

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??