• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Pigletten

Jag är också förstföderska.. Är beräknad till 24 dec.. 
    Kul att det är fler som hittar hit.. =) 

• MFJG

Välkomna hit! =)

Ska vi kanske göra en liten lista ? ;)

MFJG - 2:a barnet (1:a 2009) BF 20/12 

• Pigletten
    Pigletten - 1:a barnet BF 24/12
  • karin010

Vad kul med fler förstföderskor. Själv är jag beräknad till den 5 dec. =)
    Hur gamla är ni? Jag är 30.

När det gäller träning så tränar jag ganska mycket. Det har jag alltid gjort och så länge jag mår bra kommer jag att fortsätta. Tränar på Friskis. Går på spinning och jympa (dock kör jag inte övningarna då man ligger på mage för det börjar bli obehagligt nu när man har en liten kula..=) ) Har också simmat en del nu när det är varmt i havet och det är härligt! Tänker gå på Friskis vattenjympa sen till hösten och kanske också på Kockums. Sen har jag för mig att Friskis har Vänta barn jympa. Den ska jag också prova. Power-walkar en del också.

• Marremia

Vad kul att vi blir flera Glad. Jag är 28 år och bor i Vellinge. Jag ser så fram emot ultraljudet på Måndag.

Marremia 1:a barnet BF 18/12

• Pigletten

jag är 29 år och bor i malmö..

Marremia: lycka till på ultraljudet på måndag.. vi ska på ultraljud 1 vecka efter dig.. längtar så..

Karin010: jag har också tänkt gå på friskis vattengympa och vänta barn gympa till hösten.. Får se hur det blir med det.. =) 

• karin010

Vad spännande med era ultraljud. Ni får gärna berätta hur det gick sen om ni vill.
    Vi var på ultraljud i måndags och det var helt fantastiskt att få se den lilla krabaten. Den kickade, öppnade o stängde händerna samt gäspade. =)
    Nu får man hoppas att allt går bra fram tills det är dags för förlossningen. 

• Malmölita

Marremia 1:a barnet BF 18/12
    Malmölita 1:a barnet BF 19/12

Ja, alltid kul att gå på ultaljud! Vi ska igen om cirka en vecka. Mysigt att se den lilla/lille och förhoppningsvis få ett konstaterande att allt är ok hittills.
    Jag är 30 år.
    Har ni/kommer ni ta redan på kön? Har ni börjat smyghandla grejer? =) Jag vill så gärna men har lyckats hålla mig än så länge...hihi.
  • Pigletten

vi har inte bestämt om vi ska ta reda på könet.. vi är jättenyfikna och har väl sagt att om det syns direkt eller väldigt tydligt så vill vi veta.. men inte annars.. svårt att hålla sig..

vi har redan köpt lite kläder till den =) men bara i neutrala färger så det funkar till vilket som.. 

Svar på tråden Malmö BF 2010