JoJo10 - Ja, välkommen till samtalen här! Så du går också på Cura =) Vem har du som barnmorska? Jag har Rebecca. Har bara träffat henne två gånger men hon verkar bra. Vi har inte gått på föräldrautbildning ännu. Förstod det på Rebecca att det är mer aktuellt lite senare i graviditeten. När är det beräknat att du ska föda?
Jag hoppas också på att träffa trevliga mammakompisar att hänga med på dagarna! Har hört att många träffar mammor från föräldrautbildningen så hoppas jag har något gemensamt med dem som är där.
Karin010 - Vi kommer att gå på Parkmöllan sen när det är dags att välja barnavårdscentral. Fattade som att vi ska välja ett ställe sen när bebisen har föds och då är Parkmöllan närmast. Men antar att ni kan vara kvar på Parkmöllan då? Att ni inte behöver byta efter förlossningen, menar jag.
Är era magar stora nu? =) Min är big bauta tycker jag!!! Men när en höggravid kommer förbi så ser min ändå lite fjuttig ut... , hihi. Har börjat känna bebisen nu. Första gången var för en vecka sedan. Och igårkväll kände jag fyra sparkar på rad. Jätte mysigt!!!