• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • MFJG

JoJo10 - Låter bra. Vem kan på Söndag? Var vill ni fika?

• Pigletten

Jag kan på söndag.. fika var som funkar för mig.. =)

• Malmölita

Jag kan inte till helgen eller nästa vecka förutom helgen 28-29 men då var det någon annan som inte kunde =)

Vad sägs om måndag den 30 aug eller onsdag 1 sept kl.18:30 på nåt fik som har kvällsöppet?

Karin010 - Grattis i efterskott! Jag fyllde själv också 30 i maj =)

Jojo10 - Vi har inte bestämt oss för var vi ska föda. Malmö eller Lund. Men det kanske rent av blir att vi inte kan välja när det väl gäller om det är fullt tänker jag. Det har ju varit/ är sån babyboom nu under sommaren så vi får väl se hur det blir till jul. Var föredrar ni?

• karin010

Tack för gratulationerna. Det känns gött att va 30. =) Precis...det är jag som inte kan den helgen (28-29) tyvärr, men jag kan den 1e sept som du föreslår Malmölita. Kan ni andra då? *hoppas*

• Pigletten

Jag var också en av de som inte kunde 28-29.. =) men precis som du karin010 så kan jag den 1 sept... =) 

• Malmölita

Hoppas på fler bud om den 1 sept Glad. Vad säger ni andra?

Kollade på konsthallens hemsida och de har faktiskt öppet till kl.21 på onsdagar när det är utställning. Och vad jag kan se så är det en utställning den 1 september. Hoppas ni andra också kan då!

• MFJG

Jag kan inte på kvällarna. Är mitt i våra kvällsrutiner..:)

• Malmölita

Oki doki! Vad säger ni om söndagen den 19 sept? Glad

• Marremia

Mig passar det söndagen den 19 sept. 

JoJo10: Jag jobbar i fredriksberg i köpenhamn och så har vi kontor i Malmö så jag varierar lite men är mest i fredriksberg. Vart är det du brukar åka?

Svar på tråden Malmö BF 2010