• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym

Är anonym för detta hände min far... Han var på väg hemåt med bilen när han får riktigt ont i magen. Bråttom som han hade så tänkte han väl inte klart. Det logiska hade ju varit att ställa bilen tillfälligt på gatan, springa upp och göra ifrån sig och sedan köra till garaget fem

i andra änden av området. Vilket han själv också insåg, något försent.

Men nej. Självklart skulle bilen parkeras först. Vilket fick till följd att pappa får rusa så gott han nu kan upp från garaget. Han kommer in i trapphuset, uppför första trappan. Där kaskadskiter han ner sig, fem meter från ytterdörren.

Favoritjeansen, allt får läggas i soptunnan...

• Anonym (Jag med)

Alltså, ligger inne på sjukhus och anstränger mig för fullt för att inte skratta högt och störa mina medpatienter! Min skithistoria utspelar sig på ett annat sjukhus. Hade genomgått en operation och delade rum med en tjej något yngre än mig. Som så många andra som varit så hade jag kateter. Min rumskamrat var för tillfället ute i allrummet då jag plötsligt kände att magen vaknade till liv och högljutt pockade på.uppmärksamhet. Tänkte att jag skulle ta tillfället iakt och släppa en liten fjärt. Det sved till rejält och olyckan var ett facktum. Jag krånglade mig ur sängen och med kateterpåsen i en näve och lakanet i den andra stod jag och försökte göra olyckan lite mundre när min rumskompis telefon började ringa. Hon kom in och samtidigt som hon svarade så undrade hon vad jag höll på med. -Jag sket ner mig! Vi började skratta och kunde inte sluta fast det gjorde så ont. Den personen som ringde fattade inte mycket av samtalet. Personalen kom inspringandes och när dom förstod vad som hänt (den bruna fläcken i patientskjortan och lakanet) så fick dom sig ett gott skratt. På ronden morgonen därpå sa läkaren lite menande att ett skratt läker såren fortare.

• Totoro

Åh herre gud hahaha kvällens asgarv :) 
    Sitter här höggravid och har en unge som trycker på blåsan jäkla tur att jag har binda på mig annars hade ja läckt i trosan av skratt :D

Jag har faktiskt aldrig behövt göra nummer 2 ute har alltid haft extrem tur att hinna till en toa innan det verkligen smäller till.

När jag har ätit asiatisk mat så mår magen aldrig riktigt bra. När jag dejtade min kille så käkade vi en gång på en asiatisk resturang och jag åt glatt och allt kändes jätte bra. När vi var precis innanför dörren hemma hos han så kände jag hur det bubblade till i magen på mig och jag vart verkligen akut skitnödig. Jag vågade absolut inte skita hemma hos en som jag dejtar och är väldigt förälskad i. Så jag kläcker ur mig att jag måste hem och plugga.
    Jag hade några km hem och jag undrade hur fasen jag skulle klara av det hela. Men på vägen hem så gick jag förbi ett hotell där fick jag låna toaletten och där kunde jag glatt sätta mig ned och panga ut mina bekymmer :D
    Killen kom sedan hem till mig senare på kvällen då jag sa att läxorna var klara :P

Men det är det jobbigaste som finns att vara i jätte stort behov av en toa när man är med sin nyförälskelse :D  

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • soetnoet

Önskar att jag hade nån skitrolig historia att dela med mig av, men å andra sidan är jag glad att jag har sluppit olyckor

• Totoro
    Anonym skrev 2010-04-19 15:26:03 följande:
    Jag förstår henne, som inte vågade låna toan hos killen. Jag var själv i en liknande sits en gång
    Jag var i 20 årsåldern, ville absolut inte bajsa hemma hos honom, eller ens att han skulle veta att jag bajsade överhuvudtaget (det är ju okvinligt) Han bodde 12 mil ifrån mig, så det var inte bara till att köra hem för att gå på toa. Jag försökte istället hålla mig under de helger vi var hos honom, jag lyckades med detta men blev ju lite förstoppad. Så en morgon när han "lyckligtvis" gått till jobbet och jag låg kvar och drog mig, passade jag på att släppa en brakare (vågade ju inte heller fisa i hans närhet) sen tyckte jag att det kittlades så konstigt på ena skinkan ( jag sov naken) Jag lyfte på täcket och upptäckte till min förskräkelse att det rann ut skit från rumpan :-O (förstoppningsdiarre) Jag flög ut på toa och rengjorde mig, men det hade kommit på både täcke och lakan och eftersom det var så löst hade det gått igenom till madrassen och själva täcket! :-O snacka om panik! ställde mig att tvätta med tvål och vatten i handfatet (lakan och påslakan) sen gnugga med toapapper med vatten och tvål på madrassen, vilket jobb jag hade, och var hela tiden livrädd att han skulle dyka upp, för hämta nått han glömt typ. Jag försökte sen torka det med hårfönen, men den dog efter ett tag. Panik lixom, skitit ner hans säng + förstört hans fön! Mitt i allt detta ringde han hem från jobbet, just för att han glömt nått, han ville att jag skulle lämna det, när jag ändå körde hem, men jag skulle ta det lugnt och äta frukostet i lung och ro. Jovisst frukost i lugn och ro, defenitivt inte!
    När jag lämnat grejeen till honom på jobbet, åkte jag inte hem, utan begav mig till hans lägenhet igen, som tur var funkade fönen igen, den hade bara blivit lite överhettad. Jag lyckades få allt rent och torrt och bäddat med samma lakan (för att han inte skulle undra, varför jag bytt hans lakan) Men jag åkte nog inte hem förens på eftermiddan.
    Jag tänkte länge efteråt på hur illa det kunne ha gått, om jag tillexempelt "fisit" i sömnen eller passat på medans han bara var ute och köpte frukost huuuuuu
    Men så här i efterhand var det rätt komiskt Att ställa till det så bara för att man inte vill gå toa hos honom. Typ jag skiter hellre i din säng än på din toa, sexigt va?
    Jag skrattar så ja gråter :D
    Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Anonym (bajsimpulser)

Ganska orelaterat men: När jag var liten (5-6 år) frågade jag alltid min mamma när hon kom ut från toa: Har du kissat eller bajsat???

Min favorit var när hon svarade "Lite av varje".

Varför är ungar så fascinerade av andras kroppsutsöndringar? LOL..

• Totoro
    Anonym (bruden) skrev 2012-09-24 23:27:23 följande:
    Jag har en viss tendens att bli kass i magen när jag är nervös. Under student åren hade jag för vana att gå upp en timme tidigare än vanligt de dagar då jag skulle ha presentation eller liknande, just för att jag kunde sitta i 30 minuter på toaletten på morgonen och skiten bokstavligt talat rann ur mig, för att jag var nervös. 

Så skulle jag gifta mig för två år sedan.  
    Vaknade upp vid 4 på morgonen på min bröllopsdag och satt på toa i en timme, det verkade aldrig ta slut. När jag sedan var klar så tänkte jag 'Gud vad skönt, nu är jag tömd och behöver inte tänka på det mer idag'.
    Ack, så fel man kan ha. 
    Allting gick bra tills timmen innan vi skulle vara i kyrkan. Jag känner då hur magen börjar bubbla och jag börjar svettas som en gris. Innan klänningen åkte på spenderade jag 20 minuter på dass och skiten bara rann ur mig, som vatten. Kände att jag inte kunde sitta längre så fick "avbryta" för att hinna med de sista förberedelserna, vilket visade sig vara ett uselt beslut. 
    Vi åkte till kyrkan och precis innan jag ska gå in känner jag återigen hur magen bubblar. Får klämma ihop skinkorna för glatta livet för att inte skita ner mig på plats. När jag går längs altargången är detta det enda jag kan fokusera på, gör allt som står i min makt för att gå normalt utan att skita på mig. 
    När vi kommer fram till altaret lugnar det ner sig en stund. Lyckas på något vis trycka tillbaka det och magen slutar bubbla för stunden. När sedan min kusin ska spela ett fiolstycke så börjar magen igen. Jag börjar svettas och blir likblek i ansiktet, min man tittar på mig och frågar om jag mår bra. 
    "Nej.. jag håller på att skita ner mig" viskar jag försiktigt. 
    han skrattar lite och viskar att han också varit nervös.
    "Nej du förstår inte, jag håller på att skita ner mig" säger jag med allvarlig ton. 
    Min man brister ut i en fnissattack och prästen som stod bakom oss (detta tänkte inte jag ens på, att prästen hörde) likaså. Det var lagom pinsamt. 
    Fick slå till min man lite lätt på armen för om inte han hade slutat fnissa hade jag börjat också och då hade katastrofen varit ett faktum.

Det var inte förrän på festen efteråt som olyckan var framme på riktigt. Efter ett antal glas champagne och mat så gav min mage vika och precis innan vi ska dansa vår första dans som äkta makar så känner jag hur det bränner till i de nedre regionerna. Snabbt som attan greppar jag tag i min syster och rusar in på toaletten. Som tur var så var det inte så värst mycket som hann slinka igenom innan jag nådde toalettstolen, men mina vita trosor var inte vita längre, om man säger så. 
    Trosan åkte i papperskorgen och min syster, nobel som hon är, gav sina till mig..hahaha. Vi var båda lite på lyset så det kändes som den bästa lösningen för stunden. Mitt i allt så knackar det på dörren och det är min 4 årige son som vill in. Vi släpper in honom och han undrar vad som pågår. Min syster som var lite (läs; mycket) rund om fötterna fnissar hysteriskt och säger att "mamma har gjort i byxan".  Sonen fnissar och vi likaså.

När vi sedan kommer ut så står alla och väntar på oss, jag går fram till min man och vi börjar dansa. I bakgrunden hör jag hur min son, högt och tydligt, säger till mormor att mamma gjort i byxan. 
    Detta var också lagom pinsamt och jag minns hur jag bara ville gå under jorden just då..

För övrigt så fungerade trosbytet galant för min lillasyster, som då var 24. In på små timmarna så började hon prata livligt med en av min mans bästa vänner och mitt i allt så viskar hon till honom att hon inte har några trosor på sig. Tydligen blev han halvt galen när han hörde det och de spenderade natten tillsammans.
    Nu är de sambos och väntar sitt första barn.
    Haha vilken härlig historia med så fint slut :D
  • Totoro
    Anonym (hahaha) skrev 2013-01-20 00:17:52 följande:
    HAHAHA jag skrattar så tårarna sprutar här! Det här är den roligaste tråden någonsin!

Jag måste berätta om en historia som jag läst på FL, det är inte jag själv men den fick mig också att gapskratta. Kan någon kanske hitta tråden?

Den handlade om en tjej som altid brukade ha förstoppning och bara bajsade typ en gång i veckan. Så när hon satt på toan kände hon att nu är det äntligen dags att bajsa! Men då ville hon ha med sig en tidning på toaletten, eftersom det tar sån tid för henne att bajsa,  och skulle springa ut för att hämta den. Då känner hon att bajset redan är på väg ut! Hon sätter sig på hallgolvet och bajsar, men precis då kommer hennes man/sambo hem tillsammans med en arbetskamrat eller vän som följde med honom hem! Där sitter hon och stirrar på dem medan hon bajsar på golvet!
    Den finns i denna tråd fast typ i början :)
  • Sussi64

Hahahaha jag tror jag dööööör! Ajajaj inte lätt att gapflabba med ont i ryggen! Har ett par historier från den tiden jag jobbade på sjukhus. Satt och fikade när jag var tvungen att ta en ringning från toaletten. Öppnar dörren och ryggar tillbaka ett par sekunder. Där sitter en man med dilerium och han hade fullkomligt skitit ner hela dasset! Tog sats och klev in varpå han fick panik och klängde sig fast vid mig. Visste inte att en människa rymde så mycket skit! Han hade nävarna fulla och smetade ut det i mitt ansikte och överallt han fick tag. Gick efteråt tillbaka till fikarummet och jag önskade att jag hade haft en kamera. Deras miner!! Den andra historien är lite mer rumsren. Vi hade fått in en riktigt snygg kille som hade skadat ryggen. Som så många andra så hade han börjat samla på sig gaser och fick ont i magen. Jag fick naturligtvis uppgiften att sätta in en rektalpip för att lindra hans besvär. Det var första gången för mig. Satte mig på huk, särade på hans skinkor och petade in den med en bestämd snärt. Ett varningens ord: håll dig ur vägen! Det bara visslade till så mitt hår blåste bakåt och lukten var inte nådig!! Kändes som jag dog där och då och förmodligen dog en liten del av mig.

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat