• Sussi64

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Hahahaha jag tror jag dööööör! Ajajaj inte lätt att gapflabba med ont i ryggen! Har ett par historier från den tiden jag jobbade på sjukhus. Satt och fikade när jag var tvungen att ta en ringning från toaletten. Öppnar dörren och ryggar tillbaka ett par sekunder. Där sitter en man med dilerium och han hade fullkomligt skitit ner hela dasset! Tog sats och klev in varpå han fick panik och klängde sig fast vid mig. Visste inte att en människa rymde så mycket skit! Han hade nävarna fulla och smetade ut det i mitt ansikte och överallt han fick tag. Gick efteråt tillbaka till fikarummet och jag önskade att jag hade haft en kamera. Deras miner!! Den andra historien är lite mer rumsren. Vi hade fått in en riktigt snygg kille som hade skadat ryggen. Som så många andra så hade han börjat samla på sig gaser och fick ont i magen. Jag fick naturligtvis uppgiften att sätta in en rektalpip för att lindra hans besvär. Det var första gången för mig. Satte mig på huk, särade på hans skinkor och petade in den med en bestämd snärt. Ett varningens ord: håll dig ur vägen! Det bara visslade till så mitt hår blåste bakåt och lukten var inte nådig!! Kändes som jag dog där och då och förmodligen dog en liten del av mig.

• Sussi64

Vi dejtade ett tag efter han kommit hem från sjukhuset

Anonym (essie) skrev 2013-02-25 14:21:06 följande:
    Fy, stackars kille! Hur reagerade han?

• Sussi64

Haha ja när fisarna tystnar är inget bra tecken

Anonym (Stranden) skrev 2014-04-20 20:46:14 följande:
    En av mina historier...... Vi var i Thailand. Hade käkat stark mat och druckit en jävla massa sprit på en strandbar när vårt hotell. Blev nödig och begav mig till damrummet. Toan var dessvärre obrukbar och översvämmad så jag tänkte att jag promenerar tillbaka till hotellet och bajsar! En trevli promenad längs stranden, tills jag inser att jag inte riktigt hittar bland alla hotell längs stranden...... Börjar nu bli ordentligt skitnödig och rusar fram och tillbax på stranden letandes efter vårt hotell. Ibland stannar jag och kniper ihop skinkorna hårt för nu är det ett riktigt" turtle head" på väg ut.försöker till o med gå in på ett annat hotell men blir stoppad av vakter. När mitt rumphål är helt vidöppet och fisarna tagit slut förstår jag att spelet är förlorat och lägger min kabel på stranden.

• Sussi64

Denna är så dålig så den blir skitbra!

Anonym (skitfis) skrev 2014-11-29 13:25:53 följande:

Denna låt fick mig att tänka på denna tråd!

">

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat