• Totoro

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Åh herre gud hahaha kvällens asgarv :) 
    Sitter här höggravid och har en unge som trycker på blåsan jäkla tur att jag har binda på mig annars hade ja läckt i trosan av skratt :D

Jag har faktiskt aldrig behövt göra nummer 2 ute har alltid haft extrem tur att hinna till en toa innan det verkligen smäller till.

När jag har ätit asiatisk mat så mår magen aldrig riktigt bra. När jag dejtade min kille så käkade vi en gång på en asiatisk resturang och jag åt glatt och allt kändes jätte bra. När vi var precis innanför dörren hemma hos han så kände jag hur det bubblade till i magen på mig och jag vart verkligen akut skitnödig. Jag vågade absolut inte skita hemma hos en som jag dejtar och är väldigt förälskad i. Så jag kläcker ur mig att jag måste hem och plugga.
    Jag hade några km hem och jag undrade hur fasen jag skulle klara av det hela. Men på vägen hem så gick jag förbi ett hotell där fick jag låna toaletten och där kunde jag glatt sätta mig ned och panga ut mina bekymmer :D
    Killen kom sedan hem till mig senare på kvällen då jag sa att läxorna var klara :P

Men det är det jobbigaste som finns att vara i jätte stort behov av en toa när man är med sin nyförälskelse :D  

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Totoro
    Anonym skrev 2010-04-19 15:26:03 följande:
    Jag förstår henne, som inte vågade låna toan hos killen. Jag var själv i en liknande sits en gång
    Jag var i 20 årsåldern, ville absolut inte bajsa hemma hos honom, eller ens att han skulle veta att jag bajsade överhuvudtaget (det är ju okvinligt) Han bodde 12 mil ifrån mig, så det var inte bara till att köra hem för att gå på toa. Jag försökte istället hålla mig under de helger vi var hos honom, jag lyckades med detta men blev ju lite förstoppad. Så en morgon när han "lyckligtvis" gått till jobbet och jag låg kvar och drog mig, passade jag på att släppa en brakare (vågade ju inte heller fisa i hans närhet) sen tyckte jag att det kittlades så konstigt på ena skinkan ( jag sov naken) Jag lyfte på täcket och upptäckte till min förskräkelse att det rann ut skit från rumpan :-O (förstoppningsdiarre) Jag flög ut på toa och rengjorde mig, men det hade kommit på både täcke och lakan och eftersom det var så löst hade det gått igenom till madrassen och själva täcket! :-O snacka om panik! ställde mig att tvätta med tvål och vatten i handfatet (lakan och påslakan) sen gnugga med toapapper med vatten och tvål på madrassen, vilket jobb jag hade, och var hela tiden livrädd att han skulle dyka upp, för hämta nått han glömt typ. Jag försökte sen torka det med hårfönen, men den dog efter ett tag. Panik lixom, skitit ner hans säng + förstört hans fön! Mitt i allt detta ringde han hem från jobbet, just för att han glömt nått, han ville att jag skulle lämna det, när jag ändå körde hem, men jag skulle ta det lugnt och äta frukostet i lung och ro. Jovisst frukost i lugn och ro, defenitivt inte!
    När jag lämnat grejeen till honom på jobbet, åkte jag inte hem, utan begav mig till hans lägenhet igen, som tur var funkade fönen igen, den hade bara blivit lite överhettad. Jag lyckades få allt rent och torrt och bäddat med samma lakan (för att han inte skulle undra, varför jag bytt hans lakan) Men jag åkte nog inte hem förens på eftermiddan.
    Jag tänkte länge efteråt på hur illa det kunne ha gått, om jag tillexempelt "fisit" i sömnen eller passat på medans han bara var ute och köpte frukost huuuuuu
    Men så här i efterhand var det rätt komiskt Att ställa till det så bara för att man inte vill gå toa hos honom. Typ jag skiter hellre i din säng än på din toa, sexigt va?
    Jag skrattar så ja gråter :D
    Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Totoro
    Anonym (bruden) skrev 2012-09-24 23:27:23 följande:
    Jag har en viss tendens att bli kass i magen när jag är nervös. Under student åren hade jag för vana att gå upp en timme tidigare än vanligt de dagar då jag skulle ha presentation eller liknande, just för att jag kunde sitta i 30 minuter på toaletten på morgonen och skiten bokstavligt talat rann ur mig, för att jag var nervös. 

Så skulle jag gifta mig för två år sedan.  
    Vaknade upp vid 4 på morgonen på min bröllopsdag och satt på toa i en timme, det verkade aldrig ta slut. När jag sedan var klar så tänkte jag 'Gud vad skönt, nu är jag tömd och behöver inte tänka på det mer idag'.
    Ack, så fel man kan ha. 
    Allting gick bra tills timmen innan vi skulle vara i kyrkan. Jag känner då hur magen börjar bubbla och jag börjar svettas som en gris. Innan klänningen åkte på spenderade jag 20 minuter på dass och skiten bara rann ur mig, som vatten. Kände att jag inte kunde sitta längre så fick "avbryta" för att hinna med de sista förberedelserna, vilket visade sig vara ett uselt beslut. 
    Vi åkte till kyrkan och precis innan jag ska gå in känner jag återigen hur magen bubblar. Får klämma ihop skinkorna för glatta livet för att inte skita ner mig på plats. När jag går längs altargången är detta det enda jag kan fokusera på, gör allt som står i min makt för att gå normalt utan att skita på mig. 
    När vi kommer fram till altaret lugnar det ner sig en stund. Lyckas på något vis trycka tillbaka det och magen slutar bubbla för stunden. När sedan min kusin ska spela ett fiolstycke så börjar magen igen. Jag börjar svettas och blir likblek i ansiktet, min man tittar på mig och frågar om jag mår bra. 
    "Nej.. jag håller på att skita ner mig" viskar jag försiktigt. 
    han skrattar lite och viskar att han också varit nervös.
    "Nej du förstår inte, jag håller på att skita ner mig" säger jag med allvarlig ton. 
    Min man brister ut i en fnissattack och prästen som stod bakom oss (detta tänkte inte jag ens på, att prästen hörde) likaså. Det var lagom pinsamt. 
    Fick slå till min man lite lätt på armen för om inte han hade slutat fnissa hade jag börjat också och då hade katastrofen varit ett faktum.

Det var inte förrän på festen efteråt som olyckan var framme på riktigt. Efter ett antal glas champagne och mat så gav min mage vika och precis innan vi ska dansa vår första dans som äkta makar så känner jag hur det bränner till i de nedre regionerna. Snabbt som attan greppar jag tag i min syster och rusar in på toaletten. Som tur var så var det inte så värst mycket som hann slinka igenom innan jag nådde toalettstolen, men mina vita trosor var inte vita längre, om man säger så. 
    Trosan åkte i papperskorgen och min syster, nobel som hon är, gav sina till mig..hahaha. Vi var båda lite på lyset så det kändes som den bästa lösningen för stunden. Mitt i allt så knackar det på dörren och det är min 4 årige son som vill in. Vi släpper in honom och han undrar vad som pågår. Min syster som var lite (läs; mycket) rund om fötterna fnissar hysteriskt och säger att "mamma har gjort i byxan".  Sonen fnissar och vi likaså.

När vi sedan kommer ut så står alla och väntar på oss, jag går fram till min man och vi börjar dansa. I bakgrunden hör jag hur min son, högt och tydligt, säger till mormor att mamma gjort i byxan. 
    Detta var också lagom pinsamt och jag minns hur jag bara ville gå under jorden just då..

För övrigt så fungerade trosbytet galant för min lillasyster, som då var 24. In på små timmarna så började hon prata livligt med en av min mans bästa vänner och mitt i allt så viskar hon till honom att hon inte har några trosor på sig. Tydligen blev han halvt galen när han hörde det och de spenderade natten tillsammans.
    Nu är de sambos och väntar sitt första barn.
    Haha vilken härlig historia med så fint slut :D
  • Totoro
    Anonym (hahaha) skrev 2013-01-20 00:17:52 följande:
    HAHAHA jag skrattar så tårarna sprutar här! Det här är den roligaste tråden någonsin!

Jag måste berätta om en historia som jag läst på FL, det är inte jag själv men den fick mig också att gapskratta. Kan någon kanske hitta tråden?

Den handlade om en tjej som altid brukade ha förstoppning och bara bajsade typ en gång i veckan. Så när hon satt på toan kände hon att nu är det äntligen dags att bajsa! Men då ville hon ha med sig en tidning på toaletten, eftersom det tar sån tid för henne att bajsa,  och skulle springa ut för att hämta den. Då känner hon att bajset redan är på väg ut! Hon sätter sig på hallgolvet och bajsar, men precis då kommer hennes man/sambo hem tillsammans med en arbetskamrat eller vän som följde med honom hem! Där sitter hon och stirrar på dem medan hon bajsar på golvet!
    Den finns i denna tråd fast typ i början :)
  • Totoro
    Anonym (Julrushen) skrev 2013-02-26 21:46:03 följande:
    Mitt i den värsta julrushen på Ica Maxi, den 21 december 2012, bestämde jag mig för att det var en jättebra idé att ta med mig maken och båda barnen för att åka och storhandla. Väl där kände jag att magen bubblade lite, men jag tänkte att om jag kniper så kanske det går över. Needless to say, det gjorde det inte. Vi hade precis tagit en självscanner och gått in när jag förstod att jag behövde göra ett toalettbesök, så jag fick snällt lämna över liten bebis till snäll make och meddela att jag kommer strax.

Efter att ha sprutlackerat toaletten i några minuter så kändes det lite bättre i magen, så jag återvände till maken och barnen som försökte handla så gott det gick. Efter att ha fortsatt handlandet i några minuter till började magen bubbla igen. Jag tittade i panik på maken, han bara skakade på huvudet och sa "igen?". Jag nickade, lämnade över liten bebis till snäll make igen och rusade mot toaletterna. Utanför de enda två toaletterna som finns på detta Ica Maxi stod det en kille, kanske 9-10 år gammal i kö. Jag hann precis väsa ut "står du i kö?!" och få en nick utav honom innan en av dörrarna öppnas och en toalett blev ledig. Tyvärr, och FÖRLÅT, så var jag så sjukt elak så jag fullkomligt kastade mig in i den, smällde igen dörren och satte mig för att bajsa, igen.

Efter att ha bajsat vatten i ett par minuter så kändes det åter som att det var lugnt i magen, så jag skyndade mig ut till maken igen som nästan hade handlat färdigt. Så gick vi mot kassorna för att betala när det bubblade till. Vid det här laget var jag bara så sjukt deprimerad och uppriktigt ledsen som utsatte min snälla, tålmodiga man för denna hemska upplevelse, men det var inget att göra åt än att springa tillbaka till toaletterna. Som tur var slapp jag att köa och kunde sätta mig direkt. Denna gång bajsade jag bland det mest illaluktande bajs som någonsin har utrymt min bakdel. Till min stora fasa hörde jag hur det började samlas en kö utanför den toaletten där jag satt, vilket självklart var den stora handikapptoaletten som alla ville gå på. Jag bajsade klart, tvättade händerna och satte på mig jackan. Luvan drog jag upp och försökte gömma mig bakom så gott det gick. Jag visste att nästa person som kom in skulle få sig en riktigt avgrundsdjupt hemsk odör i ansiktet.

Jag öppnade dörren, vågade inte titta upp, utan ilade iväg, förbi en kö på säkert 6-7 personer, till min man som vid det här laget hade betalat och packade varor. Jag mådde apa, svettades och ville bara hem.

Gud vad jag önskar att historien hade kunnat sluta där.

Så precis när alla varor var nedpackade i vagnen och vi skulle gå så stötte han på två gamla vänner, som han självklart ville prata med en stund. I samma sekund bubblade det till i magen igen. Jag hade nog fan ätit något riktigt illa, för det räckte tydligen inte med bajsfesten som jag utsatt toaletterna för tre gånger redan. Jag tittade på min man och gav honom en riktig blick för att få honom förstå att jag ville hem, så sa jag att jag kunde gå i förväg till bilen med bebisen. Jag fullkomligt sprang ut till bilen, spände fast bebisen i babyskyddet och satte mig bredvid i baksätet. 

I total panik letade jag efter en utväg eftersom jag förstod att jag inte skulle kunna hålla mig hem. Medan jag hittade en plastkasse på golvet i baksätet och tömde ut innehållet så kom maken och äldsta barnet och satte sig i bilen. Där satt jag, med en tjock vinterjacka på sätet bredvid mig, byxorna uppknäppta och halvägs nedanför rumpan, lutandes mot ena skinkan och en påse i handen. Maken bara tittade på mig. "Vill du hem?" frågade han. Jag nickade svettigt.

Genom något slags övernaturligt mirakel lyckades jag hålla mig i den positionen hela vägen hem, där maken släppte av mig precis utanför dörren. Jag sprintade in, kastade av mig jeansen och slängde mig på toaletten där jag spenderade nästkommande halvtimme för att försäkra mig om att jag var helt färdig.

Det tog mig en god månad innan jag vågade mig tillbaka till Maxi igen eftersom jag var övertygad om att alla där hade lagt på minnet att jag var tjejen som bajsade ruttet vatten i julruschen.
    Hahaha bajsfesten :D Stackare. 
    Kul att du ville dela med dig. Hoppas att du vid nästa julrusch slipper julbajsa på ica maxi :)  
  • Totoro
    Anonym (INGEN vet detta!) skrev 2013-02-28 09:07:14 följande:
    Hon får ta Coop i år! Hon måste ju sprida gracerna lite
    Ja fan de har du rätt i :D Man kanske borde göra desamma :P Märka ut sitt revir på stormarknaderna :D
  • Totoro

Puffa på tråden lite. Vill få mer skratt så tårarna sprutar. 
    Puschar på min sambo lite som ofta blir skitnödig i tokiga situationer att om han råkar göra en olycka så skriver jag upp den här xD Men han lyckas alltid klara sig till en toa :P
    Va elak jag är :D 

• Totoro

Åh snälla dela med er av mer roliga historier :D jag har tyvärr inget att komma med mer än det jag en gång tidigare skrivit här. Puffar puffar!!!

Mamma till Charlie 2013.04.26
  • Totoro

Nä nu får ni ta och dela någon skit historia.

Kan berätta något som hände mig. Det är ju inte så jätte roligt eller pinsamt men det handlar om skit i alla fall :)

Min son förlöstes med kejsarsnitt och jag hade väldigt ont i magen och även rumpan! Kunde knappt sitta. Att sätta sig och skita första gången efter kejsarsnittet var pain.

Jag va jätte hård i magen och hade det as jobbigt. Jaja.... Det var i alla fall dags för hemfärd. Jag staplar ut ifrån sjukhuset och har 20 min bilfärd hem. Bara att knöla mig in i den extremt trånga bilen var jätte jobbigt och gjorde fruktansvärt ont. Vi hinner inte långt förens jag känner att jag måste skita och det är NU!! Jag får typ panik för jag har ont i magen och det känns som om jag ska skita på mig. I smärta ifrån både röven och magen så sitter jag och vrider och vänder på mig och ber sambon att köra till närmaste ställe med toa. I mitt fall blev det statoil. Inte nog med detta att jag hade ont och var nära på att skita ner mig så har jag också så himla svårt för att skita på andra ställen än hemma. Jag mår verkligen jätte dåligt av att skita på andra toaletter!! Men det kunde jag bara glömma nu!! Knölar mig ut ur bilen stonkandes och jag försöker fort gå in på statoil. Det var på håret att det kom i trosan! Det var som om jag inte skitigt på flera veckor. Inte var det ljudlöst heller. När jag är klar och går tillbaka till bilen står de ju självklart folk nästan precis vid toan. Men min tanke var "Skyll er själva om ni vill stå där och få mina osande bajspartiklar i näsan." Efter att ha fått visa kussimurran och skitit under tiden man haft extrema värkar för att sedan blottas totalt på en operationsbord akut så är man inte längre så blyg av sig :) nu skiter jag med öppen dörr hemma vilket jag aldrig innan kunnat :P men nu ett måste :D

• Totoro
    Anonym (Jag med) skrev 2014-09-24 20:05:38 följande:

För ett par månader sedan var jag och en kille ute med hans husbil. Vi hamnade i Laholm och sov vid en kanal. Vaknade över att det körde i magen och jag ville absolut inte gå in på husbilens toa eller inte ens försöka få till en fis (hade inte kommit till låt-gå-fis-stadiet) så jag klädde på mig och gick ut. Gick en bit ifrån och tröck på men det ledde bara till att jag fick ett sillhuvud i röva. Panik! En bit därifrån fanns det en liten sopstation så jag satte mig mellan ett par container. Alltså, storleken gjorde mig nästan rädd. Hade som tur var snytpapper i fickan. På vägen tillbaka till husbilen tänkte jag att den som sen såg högen måste tro att det varit en dinosaurie i farten. Jaja då har man bajjat in ett revir i Laholm.

Hahaha jag bor inte långt ifrån Laholm så om jag råkar få syn på högen så ska jag utesluta att det varit en dinosaurie i farten :D
  • Totoro

Äntligen har jag en egen skitolycka :D

Det var ny på nyårsafton det hände.

Jag och min kille hade varit och ätit middag hos ett par bekanta och vi käkade revbenspjäll och drack alkohol. Killen sa de att han brukar bli dålig i magen efter att ha ätit revben men jag oroade mig inte för det för jag har varit väldigt hård i magen till och från. På kvällen skulle vi röra oss vidare och bli upplockade av en vän. Så vi gick några kilometer. När vi väl satte oss och väntade på en bänk så blev jag orolig att tänk om jag blir skitnödig! Jag är så otroligt mesig när det gäller att skita på andra ställen än hemma. Oron blev starkare och skjutsen dröjde! Så vi gick vidare för att fördröja tiden. Vid en mack så kände jag shit jag måste skita! Ville inte säga något till killen heller utan knep o gnydde att jag va kissnödig. Snodde papper från macken vid bensinpumparna och stapplade iväg till närmaste skog! In bland kvistar och taggbuskar i högklackade skor! Sätter mig på huk och skiter världens jäkla pudding! Och så sitter jag och skäms o nästan vill böla för jag tycker det är så hemskt att skita ute! Ser också att polisen snurrar runt och är livrädd att dom ska komma på mig! Men huhhh jag klara det hela och skuttar glatt tillbaka till killen som fick vänta en bra bit bort :D kan dock inte sluta vara så stolt över mig själv att jag vågade skita i skogen så jag skryter glatt för killen :O haha som också har blivit nödig den stackarn. Men han lyckades hålla sig tills vi kom till festen den lyxen :) oj va långt det blev. Men är fortfarande stolt över mig själv :)

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat