• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (essie)
    Sussi64 skrev 2013-02-22 22:38:47 följande:
    Hahahaha jag tror jag dööööör! Ajajaj inte lätt att gapflabba med ont i ryggen! Har ett par historier från den tiden jag jobbade på sjukhus. Satt och fikade när jag var tvungen att ta en ringning från toaletten. Öppnar dörren och ryggar tillbaka ett par sekunder. Där sitter en man med dilerium och han hade fullkomligt skitit ner hela dasset! Tog sats och klev in varpå han fick panik och klängde sig fast vid mig. Visste inte att en människa rymde så mycket skit! Han hade nävarna fulla och smetade ut det i mitt ansikte och överallt han fick tag. Gick efteråt tillbaka till fikarummet och jag önskade att jag hade haft en kamera. Deras miner!! Den andra historien är lite mer rumsren. Vi hade fått in en riktigt snygg kille som hade skadat ryggen. Som så många andra så hade han börjat samla på sig gaser och fick ont i magen. Jag fick naturligtvis uppgiften att sätta in en rektalpip för att lindra hans besvär. Det var första gången för mig. Satte mig på huk, särade på hans skinkor och petade in den med en bestämd snärt. Ett varningens ord: håll dig ur vägen! Det bara visslade till så mitt hår blåste bakåt och lukten var inte nådig!! Kändes som jag dog där och då och förmodligen dog en liten del av mig.
    Fy, stackars kille! Hur reagerade han?
  • Anonym (kul tråd)

Min man råkar alltid ut för en massa toaolyckor, som han återger för mig. Han jobbade ett tag i Newcastle, England, och där jobbade även många indier. Indier verkar ha problem med sina magar, troligen pga deras mat. I alla fall, min man skulle gå på toan, ser inte lappen som sitter på dörren, utan öppnar och kliver in i båset. Ryggar tillbaka,och är liksom helt chockad, någon hade bajsat sönder toaletten så totalt, att det sprutat på väggar, golv, hela skålen är full. På lappen stod det att Toaletten var avstängd... stackars städare... Å hur sjutton lyckas man skita ner en toa så totalt?

• Anonym (fler historier)
    Anonym (kul tråd) skrev 2013-02-26 11:47:37 följande:
    Min man råkar alltid ut för en massa toaolyckor, som han återger för mig. Han jobbade ett tag i Newcastle, England, och där jobbade även många indier. Indier verkar ha problem med sina magar, troligen pga deras mat. I alla fall, min man skulle gå på toan, ser inte lappen som sitter på dörren, utan öppnar och kliver in i båset. Ryggar tillbaka,och är liksom helt chockad, någon hade bajsat sönder toaletten så totalt, att det sprutat på väggar, golv, hela skålen är full. På lappen stod det att Toaletten var avstängd... stackars städare... Å hur sjutton lyckas man skita ner en toa så totalt?
    Ahahahahahahahaha :D
  • Essence
    Anonym (hahaha) skrev 2013-01-20 00:17:52 följande:
    HAHAHA jag skrattar så tårarna sprutar här! Det här är den roligaste tråden någonsin!

Jag måste berätta om en historia som jag läst på FL, det är inte jag själv men den fick mig också att gapskratta. Kan någon kanske hitta tråden?

Den handlade om en tjej som altid brukade ha förstoppning och bara bajsade typ en gång i veckan. Så när hon satt på toan kände hon att nu är det äntligen dags att bajsa! Men då ville hon ha med sig en tidning på toaletten, eftersom det tar sån tid för henne att bajsa,  och skulle springa ut för att hämta den. Då känner hon att bajset redan är på väg ut! Hon sätter sig på hallgolvet och bajsar, men precis då kommer hennes man/sambo hem tillsammans med en arbetskamrat eller vän som följde med honom hem! Där sitter hon och stirrar på dem medan hon bajsar på golvet!
    HAAHAHAHAHAAAA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHAHA SERIÖST HAHAHAHAHAHA
  • Anonym (Julrushen)

Mitt i den värsta julrushen på Ica Maxi, den 21 december 2012, bestämde jag mig för att det var en jättebra idé att ta med mig maken och båda barnen för att åka och storhandla. Väl där kände jag att magen bubblade lite, men jag tänkte att om jag kniper så kanske det går över. Needless to say, det gjorde det inte. Vi hade precis tagit en självscanner och gått in när jag förstod att jag behövde göra ett toalettbesök, så jag fick snällt lämna över liten bebis till snäll make och meddela att jag kommer strax.

Efter att ha sprutlackerat toaletten i några minuter så kändes det lite bättre i magen, så jag återvände till maken och barnen som försökte handla så gott det gick. Efter att ha fortsatt handlandet i några minuter till började magen bubbla igen. Jag tittade i panik på maken, han bara skakade på huvudet och sa "igen?". Jag nickade, lämnade över liten bebis till snäll make igen och rusade mot toaletterna. Utanför de enda två toaletterna som finns på detta Ica Maxi stod det en kille, kanske 9-10 år gammal i kö. Jag hann precis väsa ut "står du i kö?!" och få en nick utav honom innan en av dörrarna öppnas och en toalett blev ledig. Tyvärr, och FÖRLÅT, så var jag så sjukt elak så jag fullkomligt kastade mig in i den, smällde igen dörren och satte mig för att bajsa, igen.

Efter att ha bajsat vatten i ett par minuter så kändes det åter som att det var lugnt i magen, så jag skyndade mig ut till maken igen som nästan hade handlat färdigt. Så gick vi mot kassorna för att betala när det bubblade till. Vid det här laget var jag bara så sjukt deprimerad och uppriktigt ledsen som utsatte min snälla, tålmodiga man för denna hemska upplevelse, men det var inget att göra åt än att springa tillbaka till toaletterna. Som tur var slapp jag att köa och kunde sätta mig direkt. Denna gång bajsade jag bland det mest illaluktande bajs som någonsin har utrymt min bakdel. Till min stora fasa hörde jag hur det började samlas en kö utanför den toaletten där jag satt, vilket självklart var den stora handikapptoaletten som alla ville gå på. Jag bajsade klart, tvättade händerna och satte på mig jackan. Luvan drog jag upp och försökte gömma mig bakom så gott det gick. Jag visste att nästa person som kom in skulle få sig en riktigt avgrundsdjupt hemsk odör i ansiktet.

Jag öppnade dörren, vågade inte titta upp, utan ilade iväg, förbi en kö på säkert 6-7 personer, till min man som vid det här laget hade betalat och packade varor. Jag mådde apa, svettades och ville bara hem.

Gud vad jag önskar att historien hade kunnat sluta där.

Så precis när alla varor var nedpackade i vagnen och vi skulle gå så stötte han på två gamla vänner, som han självklart ville prata med en stund. I samma sekund bubblade det till i magen igen. Jag hade nog fan ätit något riktigt illa, för det räckte tydligen inte med bajsfesten som jag utsatt toaletterna för tre gånger redan. Jag tittade på min man och gav honom en riktig blick för att få honom förstå att jag ville hem, så sa jag att jag kunde gå i förväg till bilen med bebisen. Jag fullkomligt sprang ut till bilen, spände fast bebisen i babyskyddet och satte mig bredvid i baksätet. 

I total panik letade jag efter en utväg eftersom jag förstod att jag inte skulle kunna hålla mig hem. Medan jag hittade en plastkasse på golvet i baksätet och tömde ut innehållet så kom maken och äldsta barnet och satte sig i bilen. Där satt jag, med en tjock vinterjacka på sätet bredvid mig, byxorna uppknäppta och halvägs nedanför rumpan, lutandes mot ena skinkan och en påse i handen. Maken bara tittade på mig. "Vill du hem?" frågade han. Jag nickade svettigt.

Genom något slags övernaturligt mirakel lyckades jag hålla mig i den positionen hela vägen hem, där maken släppte av mig precis utanför dörren. Jag sprintade in, kastade av mig jeansen och slängde mig på toaletten där jag spenderade nästkommande halvtimme för att försäkra mig om att jag var helt färdig.

Det tog mig en god månad innan jag vågade mig tillbaka till Maxi igen eftersom jag var övertygad om att alla där hade lagt på minnet att jag var tjejen som bajsade ruttet vatten i julruschen.

• LillaSnigel

Hahahaha...Omg jag döööör hahaha

Detta skratt satt väl ikväll, behövdes..

Underbart att ni delar med er ;)

• Totoro
    Anonym (Julrushen) skrev 2013-02-26 21:46:03 följande:
    Mitt i den värsta julrushen på Ica Maxi, den 21 december 2012, bestämde jag mig för att det var en jättebra idé att ta med mig maken och båda barnen för att åka och storhandla. Väl där kände jag att magen bubblade lite, men jag tänkte att om jag kniper så kanske det går över. Needless to say, det gjorde det inte. Vi hade precis tagit en självscanner och gått in när jag förstod att jag behövde göra ett toalettbesök, så jag fick snällt lämna över liten bebis till snäll make och meddela att jag kommer strax.

Efter att ha sprutlackerat toaletten i några minuter så kändes det lite bättre i magen, så jag återvände till maken och barnen som försökte handla så gott det gick. Efter att ha fortsatt handlandet i några minuter till började magen bubbla igen. Jag tittade i panik på maken, han bara skakade på huvudet och sa "igen?". Jag nickade, lämnade över liten bebis till snäll make igen och rusade mot toaletterna. Utanför de enda två toaletterna som finns på detta Ica Maxi stod det en kille, kanske 9-10 år gammal i kö. Jag hann precis väsa ut "står du i kö?!" och få en nick utav honom innan en av dörrarna öppnas och en toalett blev ledig. Tyvärr, och FÖRLÅT, så var jag så sjukt elak så jag fullkomligt kastade mig in i den, smällde igen dörren och satte mig för att bajsa, igen.

Efter att ha bajsat vatten i ett par minuter så kändes det åter som att det var lugnt i magen, så jag skyndade mig ut till maken igen som nästan hade handlat färdigt. Så gick vi mot kassorna för att betala när det bubblade till. Vid det här laget var jag bara så sjukt deprimerad och uppriktigt ledsen som utsatte min snälla, tålmodiga man för denna hemska upplevelse, men det var inget att göra åt än att springa tillbaka till toaletterna. Som tur var slapp jag att köa och kunde sätta mig direkt. Denna gång bajsade jag bland det mest illaluktande bajs som någonsin har utrymt min bakdel. Till min stora fasa hörde jag hur det började samlas en kö utanför den toaletten där jag satt, vilket självklart var den stora handikapptoaletten som alla ville gå på. Jag bajsade klart, tvättade händerna och satte på mig jackan. Luvan drog jag upp och försökte gömma mig bakom så gott det gick. Jag visste att nästa person som kom in skulle få sig en riktigt avgrundsdjupt hemsk odör i ansiktet.

Jag öppnade dörren, vågade inte titta upp, utan ilade iväg, förbi en kö på säkert 6-7 personer, till min man som vid det här laget hade betalat och packade varor. Jag mådde apa, svettades och ville bara hem.

Gud vad jag önskar att historien hade kunnat sluta där.

Så precis när alla varor var nedpackade i vagnen och vi skulle gå så stötte han på två gamla vänner, som han självklart ville prata med en stund. I samma sekund bubblade det till i magen igen. Jag hade nog fan ätit något riktigt illa, för det räckte tydligen inte med bajsfesten som jag utsatt toaletterna för tre gånger redan. Jag tittade på min man och gav honom en riktig blick för att få honom förstå att jag ville hem, så sa jag att jag kunde gå i förväg till bilen med bebisen. Jag fullkomligt sprang ut till bilen, spände fast bebisen i babyskyddet och satte mig bredvid i baksätet. 

I total panik letade jag efter en utväg eftersom jag förstod att jag inte skulle kunna hålla mig hem. Medan jag hittade en plastkasse på golvet i baksätet och tömde ut innehållet så kom maken och äldsta barnet och satte sig i bilen. Där satt jag, med en tjock vinterjacka på sätet bredvid mig, byxorna uppknäppta och halvägs nedanför rumpan, lutandes mot ena skinkan och en påse i handen. Maken bara tittade på mig. "Vill du hem?" frågade han. Jag nickade svettigt.

Genom något slags övernaturligt mirakel lyckades jag hålla mig i den positionen hela vägen hem, där maken släppte av mig precis utanför dörren. Jag sprintade in, kastade av mig jeansen och slängde mig på toaletten där jag spenderade nästkommande halvtimme för att försäkra mig om att jag var helt färdig.

Det tog mig en god månad innan jag vågade mig tillbaka till Maxi igen eftersom jag var övertygad om att alla där hade lagt på minnet att jag var tjejen som bajsade ruttet vatten i julruschen.
    Hahaha bajsfesten :D Stackare. 
    Kul att du ville dela med dig. Hoppas att du vid nästa julrusch slipper julbajsa på ica maxi :)  
    Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Anonym (Julrushen)
    Totoro skrev 2013-02-26 23:27:47 följande:
    Kul att du ville dela med dig. Hoppas att du vid nästa julrusch slipper julbajsa på ica maxi :)  

Nästa julrusch kommer jag storhandla i november... och ta diarré-medicin innan jag åker någonstans! =D
  • Anonym (INGEN vet detta!)
    Totoro skrev 2013-02-26 23:27:47 följande:
    Hon får ta Coop i år! Hon måste ju sprida gracerna lite
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat