• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Totoro
    Anonym (INGEN vet detta!) skrev 2013-02-28 09:07:14 följande:
    Hon får ta Coop i år! Hon måste ju sprida gracerna lite
    Ja fan de har du rätt i :D Man kanske borde göra desamma :P Märka ut sitt revir på stormarknaderna :D
    Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Anonym

Önskar att jag inte hade läst, gud så osmakligt!

• Essence
    Anonym skrev 2013-02-28 11:45:43 följande:

Jag antar att du är en sån som bajsar rosa sockervadd som luktar härlig sommaräng. Vi andra, mänskliga människor, bajsar bajs och ibland har man behov att bajsa annorstädes än hemma.
  • Jackson
    Essence skrev 2013-02-28 12:47:48 följande:

Jag antar att du är en sån som bajsar rosa sockervadd som luktar härlig sommaräng. Vi andra, mänskliga människor, bajsar bajs och ibland har man behov att bajsa annorstädes än hemma.
    Hahahahaha!
  • Anonym (Kusten)

Har en också. Var på killens släktmiddag vid kusten för första gången och jag var jättenervös. Dom bjöd på allt möjligt och jag gillar att testa nya saker. Iaf så började kvällen lida mot sitt slut och jag känner hur det bubblar och skär i magen, blev kallsvettig o ångesten kom fort. Tittade på killen som jag bara känt i 2 mån oxå o sa att jag ville åka. Han tvärvägra o jag fråga om dom hade någon dusch ( då kunde jag sitta på dass ett tag istället) ja visst säger han, men det fanns ingen toa där. Fick snacka mig ur det och gick på dasset som låg vid sidan av huset som hade glasdörr och täckte inte hela dörrhålet. Spruta ner hela toan, precis då skulle dom byta musik så det blev knäpptyst!. Dom hörde allt! Skulle torka mig men ser då att pappret är slut! Tog en handduk och la den längst ner i tvätthögen. Dax att spola, det gick knappt! Hälften va kvar. Shit vad gör jag? Gick ut och drog med killen till bilen och precis när vi åker så går dom in på dass och killen fick ett långt sms. Han sa inget just då och när vi kom hem till han så satte jag mig i min bil o åkte 17 mil hem. Han kom aldrig o hälsade på mig igen och det var väl lika bra det hehe.

• Totoro

Puffa på tråden lite. Vill få mer skratt så tårarna sprutar. 
    Puschar på min sambo lite som ofta blir skitnödig i tokiga situationer att om han råkar göra en olycka så skriver jag upp den här xD Men han lyckas alltid klara sig till en toa :P
    Va elak jag är :D 

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • alifewithoutme
    Om en tråd heter "En riktig skitolycka...." så borde man som äckelmagad kanske inte läsa. Rubriken säger ju vad innehållet är liksom Tungan ute Jag är en sådan som avskyr byta blöjor m.m men ack vad jag kan garva åt människors stackars pinsamma händelser ibland.
  • Anonym (INGEN vet detta!)
    Jag undrar, om du verkligen läste ända hit innan du reagerade Eller vilket inlägg är osmakligt? Och varför inte sluta läsa när du insåg (om du nu inte kunde förstå det av titeln) att tråden handlar om folks bajsolyckor?
  • Anonym (Opryd. Eller?)

Denhär historien utspelar sig mitt i natten hemma hos mina föräldrar, min pojkvän låg bredvid mig i sängen och vi hade varit ihop ca 2-3 månader, båda 18 år gamla. Jag hade feber och var rätt förkyld, samt att jag hade diareé. Jag var inte särskilt blyg men kände ändå inte mig bekväm med att berätta åt killen att jag hade diareé.. :) Så en natt vaknade jag av att killen gick ut på toa, låg kvar där och försökte somna om men det gick inge bra. Jag rullade över dit vars min pojkvän legat innan och känner något blött på benen!! Jag förstod direkt vaf som hafe utspelat sig sekunderna innan jag vaknat och fick lite halvt panik. Jag låg där med hans bajs smetat på mitt låt och ena handen om tänkte "tänk om han hinner se att jag rullat mig i hans bajs!!". Så jag skyndade mig ut och som tur är har mina föräldrar två toaletter! Tvättade mig snabbt och la mig i sängen (så långt från bajset som möjligt). Någon minut senare låg jag där och låtsades sova när min kille kom tillbaks, skamset med en handduk över höften och en påse med bajskallingar i handen. Han sa "hej.. "Och lyfte på täcket och sa, "det hände en grej :(" det var verkligen ett kul minne, tänk er en hund som gjort ner sig på golvet och tittar på en med stora ögon och svansen mellan benen. Jag skrattade bara, sa att det absolut inte gör något och kramade honom. Sen städade vi och somnade om. Det mest roliga är väl att trots att jag inte är speciellt brydd (jag och min pojkvän har tillochmed skitit brevid varandra på ett utedass) så har jag ALDRIG berättat MIN del av hans bajshistoria åt någon, inte ens å honom. Trots att det nu är flera år sedan och vi berättat denna historia åt många vänner och släktingar!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat