• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (Stranden)

En av mina historier......

Vi var i Thailand. Hade käkat stark mat och druckit en jävla massa sprit på en strandbar när vårt hotell.

Blev nödig och begav mig till damrummet. Toan var dessvärre obrukbar och översvämmad så jag tänkte att jag promenerar tillbaka till hotellet och bajsar!

En trevli promenad längs stranden, tills jag inser att jag inte riktigt hittar bland alla hotell längs stranden...... Börjar nu bli ordentligt skitnödig och rusar fram och tillbax på stranden letandes efter vårt hotell. Ibland stannar jag och kniper ihop skinkorna hårt för nu är det ett riktigt" turtle head" på väg ut.försöker till o med gå in på ett annat hotell men blir stoppad av vakter.

När mitt rumphål är helt vidöppet och fisarna tagit slut förstår jag att spelet är förlorat och lägger min kabel på stranden.

• Sussi64

Haha ja när fisarna tystnar är inget bra tecken

Anonym (Stranden) skrev 2014-04-20 20:46:14 följande:
    En av mina historier...... Vi var i Thailand. Hade käkat stark mat och druckit en jävla massa sprit på en strandbar när vårt hotell. Blev nödig och begav mig till damrummet. Toan var dessvärre obrukbar och översvämmad så jag tänkte att jag promenerar tillbaka till hotellet och bajsar! En trevli promenad längs stranden, tills jag inser att jag inte riktigt hittar bland alla hotell längs stranden...... Börjar nu bli ordentligt skitnödig och rusar fram och tillbax på stranden letandes efter vårt hotell. Ibland stannar jag och kniper ihop skinkorna hårt för nu är det ett riktigt" turtle head" på väg ut.försöker till o med gå in på ett annat hotell men blir stoppad av vakter. När mitt rumphål är helt vidöppet och fisarna tagit slut förstår jag att spelet är förlorat och lägger min kabel på stranden.

• Det hände på nyår

För några nyår sedan kom jag hem med en kompis som skulle sova över och finner min brorsa, för första och enda gången i sitt liv, karatefull på sitt rum. Han ligger i sängen, kramandes en hink och ger ifrån sig ojande ljud. Med rummet brevid mitt hörde man ju det här ojandet väldigt väl. Min kompis går in på toaletten för att sminka av sig och borsta tänderna, varpå brorsan slutar oja sig och jag hör snabba, hasande steg över golvet följt av en enorm smäll när brorsan kutat rätt in i toalettdörren, till synes omedeveten om att min vän var där. Han återvände in på sitt rum och det blir tyst. Jag bestämmer mig för att titta till honom, så jag gläntar på dörren till hans rum och möts av följande syn: brorsan ligger med huvudet på skrivbordet, och resten av kroppen på sin vita plaststol. Han har dragit ner byxorna och lagt den mest ENORMA jävla skithög jag skådat i mitt liv på stolen. Jag antar att han tänkte att en toalettstol är vit så en vit skrivbordstol av plast funkar väl det med. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag stängde dörren och lät det vara. Några minuter senare tittar morsan in och jag hör henne utbrista "nä men [brorsans namn]!". Som den hjälte hon är städade hon ändå upp efter honom. Jag tog upp ämnet med henne några dagar senare, och trots att det hela förstås varit väldigt äckligt var vi båda imponerade över storleken på högen han producerat. "Det var som något från ett djur!" Brorsan blir än idag inte superglad när man drar upp det här av någon anledning...

• Anonym (Opryd. Eller?)

Visserligen inte min historia, men var åtminstone ett vittne till den.

Mina ena bror1, var riktigt full en kväll, så full att han knappt kunde stå.

Jag och min andra bror2 står utanför hans dörr och undrar hur han mår där inne då det hörs en helt del hulkande ljud. Till slut öppnar bror2 dörren och ser där bror1 sitta på golvet med kalsongerna halvt på sig, såhär låter deras konversation
    bror2: (namn bror1) vad gör du???

Bror1: speeetrar!

Bror2: va sa du?

Bror1: SPEETRAR HÅLLL SCHÄFTEN!

Därmed lämnade vi han ensam och dagen efter fick vi höra att våran mamma hade vaknat tidigt på morgonen och passerat hans rum varpå hon bemöttes av en förskräcklig ödor. Hon knackade på hans dörr och kikade in, där ligger skit över hela golvet och även i sängen, var mitt bland sin skit och spya bror1 låg och sov förnöjt. 

Han fick i alla fall städa efter sig själv vad jag minns. ;)

• Essence
    Anonym (Stranden) skrev 2014-04-20 20:46:14 följande:
    En av mina historier......

Vi var i Thailand. Hade käkat stark mat och druckit en jävla massa sprit på en strandbar när vårt hotell.
    Blev nödig och begav mig till damrummet. Toan var dessvärre obrukbar och översvämmad så jag tänkte att jag promenerar tillbaka till hotellet och bajsar!
    En trevli promenad längs stranden, tills jag inser att jag inte riktigt hittar bland alla hotell längs stranden...... Börjar nu bli ordentligt skitnödig och rusar fram och tillbax på stranden letandes efter vårt hotell. Ibland stannar jag och kniper ihop skinkorna hårt för nu är det ett riktigt" turtle head" på väg ut.försöker till o med gå in på ett annat hotell men blir stoppad av vakter.
    När mitt rumphål är helt vidöppet och fisarna tagit slut förstår jag att spelet är förlorat och lägger min kabel på stranden.
    Haaaahahahahahaaahahahaa
  • Anonym (Jag)

Puffar lite med min senaste nästan-historia...

Vi var iväg till Tyskland för ett par månader sedan för att inhandla alkoholhaltiga drycker. Dum som jag var så drack jag en kopp kaffe efter att vi åkt bil hela natten, och väl inne på Puttgarden så var ju huset enormt! Fyra våningar med labyrinter! Vi var på andra våningen och tittade på olika viner, och man får ju även provsmaka olika viner där, så det gjorde vi. Min mage + mens + kaffe + alkohol = ingen bra kombo. Så vi gick där och strosade, jag kände hur det började bubbla i magen men tänkte att jag kan säkert hålla mig. Det blev värre och värre och till slut så högg jag tag i sambon och väste att jag måste gå, och jag måste gå NU! Han visste inte riktigt var toaletten var, troligen på första våningen. Vi var alltså på andra våningen. ok, så var går man ner?? 

Då säger han att man måste gå upp alla våningar innan man kan ta sig ner! Panik! Jag bönade och bad honom att följa med, vår kompis vaktar vår vagn och vi skyndade oss iväg, upp på nästa våning och in i labyrinten. Jag känner hur det pressar på, och börjar desperat fundera på bakom vilket av alla alkoholberg jag ska sätta mig och smygbajsa utan upptäckt. Men! Till min räddning så finns det toaletter på tredje våningen! Som inte ens kostar nåt! Så jag rusade in, drog ner byxorna och slängde mig ner på toaletten. Innehållet var redan i princip ute innan jag satt mig hela vägen ner, och den högen som kom var den största jag varit med om! Men jag var så lättad att jag nästan grät över att det inte blev någon hemsk olycka denna gång.... :p 

• Anonym (paniken)

Hahaha jag älskar denna tråd!! Tyvärr har jag inget roligt att komma med själv. Men jag har varit med om den där paniken man får och man börjar tänka ut vart man ska sätta sig och skita om man inte hinner gå på toa. Nöden har ingen lag! När jag verkligen får bajspanik så börjar jag tänka på alla möjliga konstiga ställen där man kan sätta sig och skita. Typ bakom buskar eller bakom bilar och massa andra konstiga ställen. Som tur är har jag aldrig behövt blotta min bakdel och göra nummer 2 ute. Utan jag har alltid lyckats ta mig till en toa :)

• Anonym (naturbajsaren)

Jag har många ggr fått skita ute. Det är verkligen en sån satans förnedring att det inte finns ord för det! Men det är kul att skratta åt efteråt Skrattande

För två år sedan var jag och sambon och fiskade. Jag känner hur hela magen rasar, det svider i tarmen, kallsvetten börjar komma, känner att det här går inte! Där vi stod kunde man  inte sätta sig och skita, det var för öppet, så jag fick snubbla få stora stenar mot närmaste träd. Jag kollade noga att ingen kom, och att ingen kunde se mig från kringliggande hus. Ner med byxorna, får grässtrån och annat skit i arslet, såklart, men lättade fint på trycket ändå. Ut rinner en vidrig sörja som lyckligtvis inte luktade så illa. torkade mig ack så noga med både papper och våtservetter och är himla nöjd över mig själv!
    Tar två steg åt sidan och står på stigen som leder ner mot fisket. Får en våt nos på handen och hör ett klämkäckt "hejhej" från hundens husse som står bara någon meter ifrån mig.. Jag är helt säker på att han såg mig när skiten rann ur mig..! Han hade isåfall vett att ingenting säga iaf.

senare samma år hade sambon slitit en hel kväll och lagat mat till oss, en supergod gratäng med jätte god oxfilé. Han var så stolt när maten var klar, han tillochmed fotade och la det på facebook.. Just när vi skulle sätta oss och äta så hugger det till i hela tarmpaketet! maten fick vänta och jag rusade på toa. magen krampar som aldrig förr, men det kom ingenting.. Så fick jag hålla på ett tag..
    Tillslut går det över och det känns bättre, då bestämmer vi oss för att äta, äntligen!!

Men just när jag ska lägga mat på min tallrik så slår magen till igen, värre än någonsin och jag rusar in på toa.. Kallsvetten rinner om mig och jag får slänga av mig alla kläder! Mår så dåligt och tror att jag ska spy rakt ut, men det kommer bara ur bakdelen, med besked..!! Jag sitter och stånkar och flåsar och skiter för allt jag är värd, sambon sitter i rummet bredvid och äter, till råga på allt så var vår toadörr svullen så den gick inte att stänga helt.. Ja, han hörde nog det mesta, tuggandes på sin oxfilé.. Smaklig måltid lixom, haha

Året efter det, ja för nästan exakt ett år sen, väntade vår son och hade fått cerclage, fick för allt i världen INTE krysta på toa och hade förstoppning, så jag fick dricka några droppar lösningsmedel varje kväll.. Råkade nog överosera en kväll för dagen efter när jag satt på sängen och skulle klä på mig bara rann det ur mig! inte mycket som tur var, och ingen kom i sängen.. Vi hade kul åt det sen, jag och sambon Glad

• Anonym (Jag med)

För ett par månader sedan var jag och en kille ute med hans husbil. Vi hamnade i Laholm och sov vid en kanal. Vaknade över att det körde i magen och jag ville absolut inte gå in på husbilens toa eller inte ens försöka få till en fis (hade inte kommit till låt-gå-fis-stadiet) så jag klädde på mig och gick ut. Gick en bit ifrån och tröck på men det ledde bara till att jag fick ett sillhuvud i röva. Panik! En bit därifrån fanns det en liten sopstation så jag satte mig mellan ett par container. Alltså, storleken gjorde mig nästan rädd. Hade som tur var snytpapper i fickan. På vägen tillbaka till husbilen tänkte jag att den som sen såg högen måste tro att det varit en dinosaurie i farten. Jaja då har man bajjat in ett revir i Laholm.

• Totoro
    Anonym (Jag med) skrev 2014-09-24 20:05:38 följande:

För ett par månader sedan var jag och en kille ute med hans husbil. Vi hamnade i Laholm och sov vid en kanal. Vaknade över att det körde i magen och jag ville absolut inte gå in på husbilens toa eller inte ens försöka få till en fis (hade inte kommit till låt-gå-fis-stadiet) så jag klädde på mig och gick ut. Gick en bit ifrån och tröck på men det ledde bara till att jag fick ett sillhuvud i röva. Panik! En bit därifrån fanns det en liten sopstation så jag satte mig mellan ett par container. Alltså, storleken gjorde mig nästan rädd. Hade som tur var snytpapper i fickan. På vägen tillbaka till husbilen tänkte jag att den som sen såg högen måste tro att det varit en dinosaurie i farten. Jaja då har man bajjat in ett revir i Laholm.

Hahaha jag bor inte långt ifrån Laholm så om jag råkar få syn på högen så ska jag utesluta att det varit en dinosaurie i farten :D
    Mamma till Charlie 2013.04.26
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat