En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Jag har många ggr fått skita ute. Det är verkligen en sån satans förnedring att det inte finns ord för det! Men det är kul att skratta åt efteråt
För två år sedan var jag och sambon och fiskade. Jag känner hur hela magen rasar, det svider i tarmen, kallsvetten börjar komma, känner att det här går inte! Där vi stod kunde man inte sätta sig och skita, det var för öppet, så jag fick snubbla få stora stenar mot närmaste träd. Jag kollade noga att ingen kom, och att ingen kunde se mig från kringliggande hus. Ner med byxorna, får grässtrån och annat skit i arslet, såklart, men lättade fint på trycket ändå. Ut rinner en vidrig sörja som lyckligtvis inte luktade så illa. torkade mig ack så noga med både papper och våtservetter och är himla nöjd över mig själv!
Tar två steg åt sidan och står på stigen som leder ner mot fisket. Får en våt nos på handen och hör ett klämkäckt "hejhej" från hundens husse som står bara någon meter ifrån mig.. Jag är helt säker på att han såg mig när skiten rann ur mig..! Han hade isåfall vett att ingenting säga iaf.
senare samma år hade sambon slitit en hel kväll och lagat mat till oss, en supergod gratäng med jätte god oxfilé. Han var så stolt när maten var klar, han tillochmed fotade och la det på facebook.. Just när vi skulle sätta oss och äta så hugger det till i hela tarmpaketet! maten fick vänta och jag rusade på toa. magen krampar som aldrig förr, men det kom ingenting.. Så fick jag hålla på ett tag..
Tillslut går det över och det känns bättre, då bestämmer vi oss för att äta, äntligen!!
Men just när jag ska lägga mat på min tallrik så slår magen till igen, värre än någonsin och jag rusar in på toa.. Kallsvetten rinner om mig och jag får slänga av mig alla kläder! Mår så dåligt och tror att jag ska spy rakt ut, men det kommer bara ur bakdelen, med besked..!! Jag sitter och stånkar och flåsar och skiter för allt jag är värd, sambon sitter i rummet bredvid och äter, till råga på allt så var vår toadörr svullen så den gick inte att stänga helt.. Ja, han hörde nog det mesta, tuggandes på sin oxfilé.. Smaklig måltid lixom, haha
Året efter det, ja för nästan exakt ett år sen, väntade vår son och hade fått cerclage, fick för allt i världen INTE krysta på toa och hade förstoppning, så jag fick dricka några droppar lösningsmedel varje kväll.. Råkade nog överosera en kväll för dagen efter när jag satt på sängen och skulle klä på mig bara rann det ur mig! inte mycket som tur var, och ingen kom i sängen.. Vi hade kul åt det sen, jag och sambon