En riktig skitolycka, bokstavligt talat
För några nyår sedan kom jag hem med en kompis som skulle sova över och finner min brorsa, för första och enda gången i sitt liv, karatefull på sitt rum. Han ligger i sängen, kramandes en hink och ger ifrån sig ojande ljud. Med rummet brevid mitt hörde man ju det här ojandet väldigt väl. Min kompis går in på toaletten för att sminka av sig och borsta tänderna, varpå brorsan slutar oja sig och jag hör snabba, hasande steg över golvet följt av en enorm smäll när brorsan kutat rätt in i toalettdörren, till synes omedeveten om att min vän var där. Han återvände in på sitt rum och det blir tyst. Jag bestämmer mig för att titta till honom, så jag gläntar på dörren till hans rum och möts av följande syn: brorsan ligger med huvudet på skrivbordet, och resten av kroppen på sin vita plaststol. Han har dragit ner byxorna och lagt den mest ENORMA jävla skithög jag skådat i mitt liv på stolen. Jag antar att han tänkte att en toalettstol är vit så en vit skrivbordstol av plast funkar väl det med. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag stängde dörren och lät det vara. Några minuter senare tittar morsan in och jag hör henne utbrista "nä men [brorsans namn]!". Som den hjälte hon är städade hon ändå upp efter honom. Jag tog upp ämnet med henne några dagar senare, och trots att det hela förstås varit väldigt äckligt var vi båda imponerade över storleken på högen han producerat. "Det var som något från ett djur!" Brorsan blir än idag inte superglad när man drar upp det här av någon anledning...