En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Min kompis var ihop med en riktig sportig kille, han drog alltid med henne ut i skogen på promenad eller jogging. En gång så blev hon akut nödig, och var tvungen att sätta sig och bajsa i skogen. Som "papper" fick hon ta hans dyra superunderställ-långkalsonger, vilket han snällt offrade för hennes skull. Hon lät dem dock ligga kvar i skogen, eftersom de kunde bara tvättas i låg temperatur, och det ville inte hon. Någon vecka senare, var de tillbaka i skogen, och då hade någon snäll stackare hängt upp långkallingarna i ett träd... (så där som man gör om någon tappat en vante) De kom inte med hem den gången heller...
Var i Spanien med mannen, ute på en långpromenad efter en god paellamiddag, som ville ut, NU! Var tvungen att sätta mig och bajsa, och inspirerad av min vän, använde jag min vita bomullscardigan... Efter tvätt på 95 grader, var den vitare än innan hehehe....
Innan jag och mannen hade analsex första gången, hade vi läst om ett par som hade analsex på första dejten i duschen, och det hade blivit lite övertryck i baken, så det kom en dusch på kaklet... Men de fortsatte att vara tillsammans
Vi skrattade åt det där, och om det någon gång skulle hända en olycka, så är det inget att göra åt det annat än att skratta. Men än har det inte hänt!