resemamman skrev 2010-05-13 14:19:32 följande:
En Noble House fråga, till dig som bott där. Vad bodde ni i för typ av rum? Vi vill ev bo där i januari/februari, med tre barn (bebis + 4 o 6år) men funderar på vilket typ av rum vi behöver. Bebis sover med oss, och de stora barnen kan nog dela säng. Men det är svårt att se på hemsidan hur de olika bunge-typerna ser ut. Vi spar hellre pengarna till något annan än bor onödligt stort. Har frågat Alex per mail, men inte fått svar på mina frågor (bara på pris/avaliabilty frågorna...).När bodde ni där? Har hört att det "brukar" vara tjockfullt i jan-mars och att förhandsbokning är ett måste. Vi bokar ogärna i förväg... men under just de veckorna vi är på Lanta bor vi helst på Noble House eller liknande pris/standard/läge. Och det vore ju synd om det är knökfullt överallt.
Eftersom vi bokade på plats vet jag tyvärr inte namnet, men vi bodde i en "radhuslänga" typ närmast poolen. Rummet var i vinkel så barnen hade en extrasäng uppställd där. Våra barn delade säng och sov skavfötters, kan kanske bli trångt med en säng till men tror att det är fullt möjligt. Det fanns andra fristående bungar mittemot våra på andra sidan poolen, kan hända att de var större?!
Vi var där i april och då är det ju inte direkt knökfullt men det var klart mest folk på vårat hotell om man jämförde med andra så jag kan tänka mig att de har ganska fullbelagt under högsäsong?!