• Tullemi

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Vi börjar med en ny tråd här. Välkomna alla nya å gamla!!!

Milea 080217 Lucas 100202
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-07 18:00
    Här kan alla som vill fylla i avresedatum och resemål:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m49709347.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-04 10:20
    Nya tråden för saker/mat som lämnas kvar i Thailand:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m53795510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-27 10:19
    Lite tips och goda råd inför packningen:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m54169845.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-21 05:18
    Resebloggar för THAILAND:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m56835611.html
  • Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
  • The75

Hag7 nu blir jag avis vi åker inte förens i maj så det känns som år och dagar tills vi ska åka,vill åka nu :)

• elinaehn

The75: förlåt men jag letar sommarresa, bara varit i thai på vintern förut. Var åker ni i maj? Har du eller någon annan tips? Eg vill jag till Phuket igen...

• Älgen

I maj skulle jag åka till Perhentian, inte Thailand men så vackert i norra Malaysia. 

• The75

Elinaehn vi kommer åka till Phuket,det är första gången vi åker på sommaren oxå annars har jag varit där nov,feb. och april men aldrig på sommaren så detta år tänkte vi pröva och då har vår minsting nästan blivit 1 år så det känns oxå skönt :)
    Om något år när alla barnen blivit lite större så tänker vi åka omkring i Thailand lite mer igen men nu med 3 relativt små barn så åker vi bara omkring i Phuket och öarna runt omkring.

• loppis7

Godmorgon! Finns det ingen avrese lista längre?

• NorpanMaj2012

Någon som vet om man kan hyra resesäng/spjälsäng på Koh Lanta!? Huset vi hyr har en säng och vi har 2 småttingar...Och hur gör man annars? Släpar med sig säng? Går den vikten utöver vanliga bagaget(som vagnen) eller räknas det in? Tacksam för svar!

• Smilla75
    NorpanMaj2012 skrev 2013-11-19 20:59:16 följande:
    Någon som vet om man kan hyra resesäng/spjälsäng på Koh Lanta!? Huset vi hyr har en säng och vi har 2 småttingar...Och hur gör man annars? Släpar med sig säng? Går den vikten utöver vanliga bagaget(som vagnen) eller räknas det in? Tacksam för svar!

Det räknas in i bagagevikten.
    Lanta divers kan kanske hyra ut till dig.  
  • CarolineL

Hej på er! Vi åker till Koh Samui på julafton, vi skall bo 10 dagar på MaeNam sedan vill vi åka vidare. Vi åker två vuxna, två barn, tio månader och fem år. Vart åker vi efter MaeNam? Vi har tittat på KohTao och KohPagnan, är det någon som har erfarenheter av dessa öar med barn? Eller något annat ganska närliggande KohSamui? Tacksam för alla svar

• loppis7

Nån som vet hur många pasagerare som en minibuss tar?
    Mvh Åsa

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)