Ludvigsmamma skrev 2010-11-03 14:39:08 följande:
men Kasa...det va ju din tur nu ju!!!
När man hör din berättelse så undrar man varför man gnäller för...jag har ju min älskade Ludvig som snart blir 3.
Vet inte hur många försök ni gjort och vet att det inte é nån tröst just nu, men en av mina nära vänner de försökte många år och 5 IVF innan det lyckades...sen blev de gravida igen innan det första barnet hunnit blivit 1 på naturlig väg så nu har de 2 mirakel där hemma!
Största kramen till dig Kasa!!!!!
TACK!
Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta. Vi har verkligen iget flyt min sambo o jag. Det värsta är ju att man blir äldre, och det blir svårare för varje misslyckat försök.
Vi har försökt i snart 3 år, men molan stal ju näste ett år bara den. Har bara hunnit göra 2 IVF försök, och änn ger vi inte upp.
I morgon får jag veta vad om händer härnäst. Jag hoppas att vi kan göra ett försök i December med de ägg som frusits ner. Alla klarar dock inte upptinings processen, så det är inte säkert att det går, eller att det finns tider för mig. Annrs har vi ett 3'e och sista försök, förmodligen nån gång under februari. Då måste jag börja om m sprutor, hela baletten.
Kramar till alla