Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Passa på att vila när de kan hjälpa till skulle jag ju skriva

Evasha härligt att bilderna blev bra. ang jobbet håller jag med sara i allt. Bra att VDN bryr dig iaf

• Piggley Wink

N har ingen feber idag och har firat med att rulla runt även från mage till rygg. Nu är vi på väg till äventyrsbad med två andra familjer. Härligt hoppas jag

• Piggley Wink

cissi: Läskigt!

lycklig: Jag använde den båda graviditeterna och förlossningarna, dessutom en hel del när jag fick diskbråcket så min är värd sin vikt i guld! På många ställen kan man hyra/låna hos sjukgymnasten eller mvc.. Man kan/ska absolut använda den varje dag, eller flera gånger per dag  enl sjukgymnasterna här. Borde ju faktiskt inte spela någon roll, för den påverkar ju bara musklerna lokalt där man använder den. Man slipper förresten kramp i vaderna på nätterna också!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Evasha: Skönt att du  har koll på alla papper, och du har helt rätt, det finns INGET som skulle kunna rättfärdiga hennes slarv!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Kolla in den här http://www.babyjungle.nl/Free-Rider-p-16316.html, en sparkcykel man kan fästa i vagnen som ståbräda - eller vad heter det?

Skönt att det är bättre iaf malin! Maken har opererat sitt knä ett antal gånger, sista gången var det minisken. Det gjordes på fredagen och på måndagen kunde han träna styrketräning som vanligt. hockeyn fick iofs vänta ett tag men jag var bortrest över helgen och när jag kom hem på måndagen kom han och hämtade mig på flygplatsen utan kryckor...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

cissi: Idag sa det att om man spolar ur kranen ordentligt varje gång (tills det kommer nytt, kallt vatten) så var halterna mycket lägre. Samt att 24 av 60 testade kranar gav alldeles för mycket så det är svårt att veta vilken man ska ha istället, de går inte ut med det förrän testet är klart. Zeeda: Skönt att ni fick komma in direkt och kolla ordentligt, precis som cissi säger så funkade Rollokola super på N. Trefyra stycken så jazzade han loss sen Kallvatten funkade inte alls.

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8