Hanya: Håller med Pysslig om att vi snart kommer bli töntiga morsor Kan man byta från mage till rygg utan att ta ur barnet med Ergo, eller funkar det bara med Beco?
Jag funderar fortfarande, ska kolla in vår bärstol (eller vad man kallar ryggsäcken) också, undrar när man kan börja använda den? Ska även testa vanlig ryggsäck med Ns vikt i, det är så himla svårt att hjälpa H när Babybjörnen med N i sitter mitt ivägen. Skulle hjälpa henne idag när hon skulle rida, men N var ivägen hela tiden . Nu kan jag iaf longera henne så jag slipper springa med, hon vill ju bara trava hela tiden Kanske dags att fixa stigläder och stigbyglar snart så hon lär sig rida lätt också.
Elsis: Din svärmor verkar tycka mycket Undrar hur hon överlevde när hennes barn var små?
Ela: Kram på dig!
Idag har vi haft en bra dag. Först var vi på ÖF i församlingshemmet, H är inte så imponerad av de mer kyrkliga sångerna men sen kom ju Pippi och krokodilen mm så det blev bättre Däremot har de massor av roliga leksaker och en gammal förskolekompis var där så de hade kul ihop.
Sen kom svärmor så vi kunde prova dopklänningen på N, passade bra (phu, han är MYCKET större än vad H var när hon döptes). Vi gick en promenad i vårsolen med farmor också, H körde sparkcykel såklart... (körde? vad säger man, cyklar man på en sparkcykel?
Sen red H en bra stund, sist var hon så arg när det var mormors tur att rida, men idag gick det bra. Mormor köpte en säkerhetsväst åt H i måndags, men vi var och bytte den idag. Hon kunde faktiskt ha en storlek större och då har hon ju lite mer att växa i. 1400 kr vill man ju inte lägga varje år direkt .